Wss heb je gewoon de trein gemist omdat je zo dik bent dat je niet vooruit te branden bent, maar door een gebrek aan zelfkennis ga je andere de schuld geven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Altijd die Kuttoeristen in het centrum van Amsterdam. Zo kan ik nooit snel lopen, ik heb een strakke planning. net dus mijn trein gemist hierdoor.
Subklacht: uberhaupt mensen die langzaam lopen/slenteren/waggelen.
je zit er zo naast dat je t getalletje 020 naast je naam niet waard bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:16 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Wss heb je gewoon de trein gemist omdat je zo dik bent dat je niet vooruit te branden bent, maar door een gebrek aan zelfkennis ga je andere de schuld geven.
Klacht is onterecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
ja kunnen jullie niet wat doen aan promotie daaroquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:27 schreef Anthony9219 het volgende:
Amsterdam is ook gewoon kut
In Rotterdam hebben we geen last van al die kuttoeristen
mijn botox is ook vrij strakquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
het enige strakke aan TS is haar planning
tja ik moest daar toevallig zijn, het zou wel erg omlopen zijn andersquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef Näsenbar het volgende:
Niet gewoon een andere route lopen waar geen toeristen zijn
Er is altijd wel een alternatief. Desnoods loop je aan de zijkant van de stoep.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja ik moest daar toevallig zijn, het zou wel erg omlopen zijn anders
Je kan ook gewoon eerder je bed uitkomen,mis je de drukte vaak luiwammes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Altijd die Kuttoeristen in het centrum van Amsterdam. Zo kan ik nooit snel lopen, ik heb een strakke planning. net dus mijn trein gemist hierdoor.
TS hijgt bij elke stapquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
De roze of de goude?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geef me jouw limo dan rijke stinkerd
gaat niet als je een afspraak hebt om een bepaalde tijdquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerder je bed uitkomen,mis je de drukte vaak luiwammes.
t is overal druk hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er is altijd wel een alternatief. Desnoods loop je aan de zijkant van de stoep.
Kan je toch eerder van huis gaan en gewoon ergens lekker lang koffie gaan drinken terwijl je nog even op je computertje internet. Gaat de tijd heel snel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef madeliefff het volgende:
gaat niet als je een afspraak hebt om een bepaalde tijd
nah ik vind ze in de weg lopen, ook altijd met dezelfde vragen ....als je ze vaak meemaakt is het irritant op gegeven moment.quote:
ja tuurlijk joh, ik kan ook van een dak springen, alles kanquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kan je toch eerder van huis gaan en gewoon ergens lekker lang koffie gaan drinken terwijl je nog even op je computertje internet. Gaat de tijd heel snel.
Lekker hoor, kun je daar bestellen?? Een bordje rijst die je met de handen mag opeten??quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef Jellereppe het volgende:
Amsterdam is baas vanwege de vele keuze aan eettenten. Ethiopisch, Surinaams, Marokkaans, Turks, Pools, Russisch etc. etc. etc. Alles vind je daar. Maar wel veel te druk en opeengepakt. In West gewoon 4 Ethiopische restaurants in een straat. Heerlijk.
Ik vind deze goed (zie link) en een Eritrees restaurant aan De Bak Prinsengracht 193a. Een keer proberen. Ziet er wat eenvoudiger uit. Het is geen culinair hoogstaand eten, maar lekker gezellig met wat vrienden en wat aan die pannenkoek (Injera) trekken en met je handen eten en niet duur.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Lekker hoor, kun je daar bestellen?? Een bordje rijst die je met de handen mag opeten??
Mensen zijn tegenwoordig te onhebbelijk. Die mensen vieren vakantie, geef ze gewoon vriendlijk antwoord. Het is best gezellig eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah ik vind ze in de weg lopen, ook altijd met dezelfde vragen ....als je ze vaak meemaakt is het irritant op gegeven moment.
tja je komt er zeker niet vaak he dat je het nog gezellig vindquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig te onhebbelijk. Die mensen vieren vakantie, geef ze gewoon vriendlijk antwoord. Het is best gezellig eigenlijk.
Ik woon vrij landelijk ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja je komt er zeker niet vaak he dat je het nog gezellig vindik ben wel aardig tegen ze hoor als ze wat vragen maar ik kijk wel chagrijnig als ze mijn weg blokkeren . mensen zijn gelukkig nog wle vrij aardig tegen elkaar.
ik zag vanmiddag een vrouw vallen op straat , ze maakte een duik en viel gewoon op haar neushaar neus bloedde en niet zo een beetje ook, twee omstanders schoten gelijk te hulp met doekjes dat is wel mooi om te zien. ( nee ik niet want ik stond verderop en zij waren eerder.... met zijn alleen helpen heeft geen nut).
die lopen niet in de weg in ieder geval :pquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:54 schreef niels0 het volgende:
Ik vind die omhooggevallen amsterdammers veel storender dan die toeristen eigenlijk.
Hebben wel een grafdialect en -mentaliteit. Ik krijg geen stijve van die vrouwen als ze hun schuur opentrekken, hoe knap ze ook zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die lopen niet in de weg in ieder geval :p
Nee want rotterdam is een saaie kutstadquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:27 schreef Anthony9219 het volgende:
Ja hoor, ik durf te wedden dat je er niet vaak komt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Nee want rotterdam is een saaie kutstad
praten over een grafdialect en dan een mond een schuur noemen. alsof iemand daar seksueel geprikkeld door raakt. om maar te zwijgen over het feit dat je waarschijnlijk scheur bedoelt maar zo boers bent, dat je denkt dat het schuur is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hebben wel een grafdialect en -mentaliteit. Ik krijg geen stijve van die vrouwen als ze hun schuur opentrekken, hoe knap ze ook zijn.
niet alleen planning hoop ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Daar heb je Amsterdamse toeristenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mens, zanik niet zo.. Ga dan in Schubbekutteveen wonen ofzo..
"Uw planning laat weinig ruimte voor de dynamiek van een grote stad"quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:25 schreef Leandra het volgende:
Het probleem is dus eigenlijk dat je niet realistisch kunt plannen?
Mustard on the beat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Uw planning laat weinig ruimte voor de dynamiek van een grote stad"
Ja, dat.... ik kan ook wel plannen dat ik maandagmorgen om 08.00 uur van Amersfoort naar Scheveningen rij, en daar ongeveer een uur over doe, omdat dat de reistijd zou zijn als ik nu zou vertrekken, maar dat gaat m maandagmorgen om 08.00 uur niet in een uurtje worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Uw planning laat weinig ruimte voor de dynamiek van een grote stad"
Schuur is gewoon correct nederlands hoor, maar ik ga nog even stappen tot een uurtje of 5. mazzel heh.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:19 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
praten over een grafdialect en dan een mond een schuur noemen. alsof iemand daar seksueel geprikkeld door raakt. om maar te zwijgen over het feit dat je waarschijnlijk scheur bedoelt maar zo boers bent, dat je denkt dat het schuur is.
Een schuur is in het Nederlands geen bestaand synoniem voor mond.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Schuur is gewoon correct nederlands hoor, maar ik ga nog even stappen tot een uurtje of 5. mazzel heh.
Nee, ik vind het gewoon pathetisch dat dat bij jullie niet kan in A'dam en dat wrijf ik er graag even in.quote:Op zondag 21 september 2014 00:18 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
En doe je nou serieus stoer met het feit dat je tot 5 uur gaat stappen?
klagen over toeristen op plekken waar toeristen niet komen zou natuurlijk nergens op slaanquote:Op zondag 21 september 2014 06:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Op het Damrak lopen en dan klagen dat het druk is
uhm nee leandra. En Ik ga t ook niet eens uitleggen aan een iemand die alleen maar met standaard fokzinnetjes kan komenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:25 schreef Leandra het volgende:
Het probleem is dus eigenlijk dat je niet realistisch kunt plannen?
Alles om 2 uur dicht? Ik weet niet waar jij geweest bent maar dat zijn misschien de terrassen.quote:Op zondag 21 september 2014 04:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon pathetisch dat dat bij jullie niet kan in A'dam en dat wrijf ik er graag even in.
Denken dat er buiten A'dam alleen maar boerendorpen bestaan.Bij jullie gaat alles om 2 uur dicht. Wie zijn hier nou de boeren?
![]()
Maar blijf maar lekker in dat A'dam hoor. Elders moeten we jullie toch niet.
Stelletje over het paard getilden.
Ja vast... Alleen standaard FOK!zinnetjesquote:Op zondag 21 september 2014 10:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uhm nee leandra. En Ik ga t ook niet eens uitleggen aan een iemand die alleen maar met standaard fokzinnetjes kan komen
o god, Okee.... je opmerking slaat nergens op want al had ik een fout gemaakt in mijn planning dan zegt het niet dat ik gelijk nooooit kan plannen.quote:Op zondag 21 september 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast... Alleen standaard FOK!zinnetjes![]()
Je kunt dus en niet realistisch plannen en niet lezen.
Maar klagen over toeristen op drukke plekken is wel goed? Jouw logicaquote:Op zondag 21 september 2014 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klagen over toeristen op plekken waar toeristen niet komen zou natuurlijk nergens op slaan
nee..lees terugquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
niet alleen planning hoop ik
Ah, iemand anders heeft je strakke planning gemaakt?quote:Op zondag 21 september 2014 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o god, Okee.... je opmerking slaat nergens op want al had ik een fout gemaakt in mijn planning dan zegt het niet dat ik gelijk nooooit kan plannen.
Daarnaast staat er nergens dat ik verantwoordelijk was voor deze planning. wat dus ook niet het geval was
Wie leest er hier nou niet goed![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 10:56 schreef Venicequeen het volgende:
Lekker rondjes lopen hoor in dat Amsterdam, Rotterdam for the win.
een samenloop van omstandigheden. Ik ben wel benieuwd over welke boeg je het nu gaat gooien hoorquote:Op zondag 21 september 2014 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, iemand anders heeft je strakke planning gemaakt?
Dan moet je dus bij die persoon melden dat 5 km/pu hartje Amsterdam geen haalbare kaart is.
Of je toeristen daarvoor als excuus gebruikt is aan jezelf.
Niet jouw planning, samenloop van omstandigheden, de schuld van de toeristen...quote:Op zondag 21 september 2014 11:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een samenloop van omstandigheden. Ik ben wel benieuwd over welke boeg je het nu gaat gooien hoor
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:27 schreef Anthony9219 het volgende:
er staat gewoon steeds hetzelfde hoor. Samenloop van omstandigheden is dus niet mijn planning. Wat probeer je nou te bewijzen in dit topic? Maak lekker je eigen topic als je aandacht tekort komt ofzo...het liefst in r&p stumperquote:Op zondag 21 september 2014 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet jouw planning, samenloop van omstandigheden, de schuld van de toeristen...
Een ander, toeval, anderen... Nee, het ligt iig niet aan jou.
ja er zijn er gewoon teveel. Was er maar een vol is vol beleid voorquote:Op zondag 21 september 2014 11:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar klagen over toeristen op drukke plekken is wel goed? Jouw logica
Madatislief.quote:Op zondag 21 september 2014 11:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lucky you. Dat laatste vergeef ik jou wel hoor
Wat een koekwaus. Denken dat alles om 2 uur dichtgaat in Amsterdam hahaquote:Op zondag 21 september 2014 04:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon pathetisch dat dat bij jullie niet kan in A'dam en dat wrijf ik er graag even in.
Denken dat er buiten A'dam alleen maar boerendorpen bestaan.Bij jullie gaat alles om 2 uur dicht. Wie zijn hier nou de boeren?
![]()
Maar blijf maar lekker in dat A'dam hoor. Elders moeten we jullie toch niet.
Stelletje over het paard getilden.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
het enige strakke aan TS is haar kut
Niet weten dat er duizenden mensen extra aankomen op Centraal omdat de dam tot damloop die dag is.. Geen interesse hebben in je eigen stad of omgeving..quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Cafés 3am en discos 4am dan.quote:Op zondag 21 september 2014 16:41 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat een koekwaus. Denken dat alles om 2 uur dichtgaat in Amsterdam haha
Dat klopt nog steeds niet. Dat gaat enkel over reguliere cafes en clubs. Doe aub niet of je wat van Amsterdam weet omdat je er ooit 1x bent geweest.quote:
Ik ben er jarenlang elke maand geweest en ook een stuk of wat keer met oud en nieuw. Doe nou niet alsof ik een boer ben. Ik heb waarschijnlijk meer landen en steden bezocht dan jij ooit in je hele leven zal doen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:53 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat klopt nog steeds niet. Dat gaat enkel over reguliere cafes en clubs. Doe aub niet of je wat van Amsterdam weet omdat je er ooit 1x bent geweest.
Ja vast, daarom zei je in eerste instantie dat alles om 2 uur sluit. Van uitgaan in Amsterdam weet je in ieder geval niets.quote:Op zondag 21 september 2014 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben er jarenlang elke maand geweest en ook een stuk of wat keer met oud en nieuw. Doe nou niet alsof ik een boer ben. Ik heb waarschijnlijk meer landen en steden bezocht dan jij ooit in je hele leven zal doen.
Jullie doen net alsof A'dam een wereldstad is. Vergeet dat maar.![]()
Uitgaan in A'dam is ook geen moer aan met al die grafamsterdammers, boeren, engelsen, moffen en amerikanen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:12 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja vast, daarom zei je in eerste instantie dat alles om 2 uur sluit. Van uitgaan in Amsterdam weet je in ieder geval niets.
Je bent niet alleen een boer, maar nog een domme ook. Het lijkt me beter als je je 'schuur' gewoon houdt.
Zullen best uitzonderingen zijn, maar standaard is 3am en 4am.quote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef Aberella het volgende:
[..]![]()
__!
Vandaar dat ik vanmorgen om 05.30 uit het cafe kwam lopen.
Leuk heh, niet meer reageren op het voorgaande als je geen weerwoord meer kan geven. Ik wens je het beste, ik ga verder niet meer de moeite nemen om op je te reageren dombo.quote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Uitgaan in A'dam is ook geen moer aan met al die grafamsterdammers, boeren, engelsen, moffen en amerikanen.
Ik weiger daar ook langer om nog ooit een taxi te nemen. Dan maar een uur lopen.
Zal leuk worden als de prostitutie en de koffieshops verdwijnen. Hoeft TS in ieder geval niet meer te klagen over die toeristen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:18 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Leuk heh, niet meer reageren op het voorgaande als je geen weerwoord meer kan geven. Ik wens je het beste, ik ga verder niet meer de moeite nemen om op je te reageren dombo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |