Wss heb je gewoon de trein gemist omdat je zo dik bent dat je niet vooruit te branden bent, maar door een gebrek aan zelfkennis ga je andere de schuld geven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Altijd die Kuttoeristen in het centrum van Amsterdam. Zo kan ik nooit snel lopen, ik heb een strakke planning. net dus mijn trein gemist hierdoor.
Subklacht: uberhaupt mensen die langzaam lopen/slenteren/waggelen.
je zit er zo naast dat je t getalletje 020 naast je naam niet waard bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:16 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Wss heb je gewoon de trein gemist omdat je zo dik bent dat je niet vooruit te branden bent, maar door een gebrek aan zelfkennis ga je andere de schuld geven.
Klacht is onterecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
ja kunnen jullie niet wat doen aan promotie daaroquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:27 schreef Anthony9219 het volgende:
Amsterdam is ook gewoon kut
In Rotterdam hebben we geen last van al die kuttoeristen
mijn botox is ook vrij strakquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
het enige strakke aan TS is haar planning
tja ik moest daar toevallig zijn, het zou wel erg omlopen zijn andersquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef Näsenbar het volgende:
Niet gewoon een andere route lopen waar geen toeristen zijn
Er is altijd wel een alternatief. Desnoods loop je aan de zijkant van de stoep.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja ik moest daar toevallig zijn, het zou wel erg omlopen zijn anders
Je kan ook gewoon eerder je bed uitkomen,mis je de drukte vaak luiwammes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Altijd die Kuttoeristen in het centrum van Amsterdam. Zo kan ik nooit snel lopen, ik heb een strakke planning. net dus mijn trein gemist hierdoor.
TS hijgt bij elke stapquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
De roze of de goude?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geef me jouw limo dan rijke stinkerd
gaat niet als je een afspraak hebt om een bepaalde tijdquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eerder je bed uitkomen,mis je de drukte vaak luiwammes.
t is overal druk hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er is altijd wel een alternatief. Desnoods loop je aan de zijkant van de stoep.
Kan je toch eerder van huis gaan en gewoon ergens lekker lang koffie gaan drinken terwijl je nog even op je computertje internet. Gaat de tijd heel snel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef madeliefff het volgende:
gaat niet als je een afspraak hebt om een bepaalde tijd
nah ik vind ze in de weg lopen, ook altijd met dezelfde vragen ....als je ze vaak meemaakt is het irritant op gegeven moment.quote:
ja tuurlijk joh, ik kan ook van een dak springen, alles kanquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kan je toch eerder van huis gaan en gewoon ergens lekker lang koffie gaan drinken terwijl je nog even op je computertje internet. Gaat de tijd heel snel.
Lekker hoor, kun je daar bestellen?? Een bordje rijst die je met de handen mag opeten??quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef Jellereppe het volgende:
Amsterdam is baas vanwege de vele keuze aan eettenten. Ethiopisch, Surinaams, Marokkaans, Turks, Pools, Russisch etc. etc. etc. Alles vind je daar. Maar wel veel te druk en opeengepakt. In West gewoon 4 Ethiopische restaurants in een straat. Heerlijk.
Ik vind deze goed (zie link) en een Eritrees restaurant aan De Bak Prinsengracht 193a. Een keer proberen. Ziet er wat eenvoudiger uit. Het is geen culinair hoogstaand eten, maar lekker gezellig met wat vrienden en wat aan die pannenkoek (Injera) trekken en met je handen eten en niet duur.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Lekker hoor, kun je daar bestellen?? Een bordje rijst die je met de handen mag opeten??
Mensen zijn tegenwoordig te onhebbelijk. Die mensen vieren vakantie, geef ze gewoon vriendlijk antwoord. Het is best gezellig eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah ik vind ze in de weg lopen, ook altijd met dezelfde vragen ....als je ze vaak meemaakt is het irritant op gegeven moment.
tja je komt er zeker niet vaak he dat je het nog gezellig vindquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig te onhebbelijk. Die mensen vieren vakantie, geef ze gewoon vriendlijk antwoord. Het is best gezellig eigenlijk.
Ik woon vrij landelijk ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja je komt er zeker niet vaak he dat je het nog gezellig vindik ben wel aardig tegen ze hoor als ze wat vragen maar ik kijk wel chagrijnig als ze mijn weg blokkeren . mensen zijn gelukkig nog wle vrij aardig tegen elkaar.
ik zag vanmiddag een vrouw vallen op straat , ze maakte een duik en viel gewoon op haar neushaar neus bloedde en niet zo een beetje ook, twee omstanders schoten gelijk te hulp met doekjes dat is wel mooi om te zien. ( nee ik niet want ik stond verderop en zij waren eerder.... met zijn alleen helpen heeft geen nut).
die lopen niet in de weg in ieder geval :pquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:54 schreef niels0 het volgende:
Ik vind die omhooggevallen amsterdammers veel storender dan die toeristen eigenlijk.
Hebben wel een grafdialect en -mentaliteit. Ik krijg geen stijve van die vrouwen als ze hun schuur opentrekken, hoe knap ze ook zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die lopen niet in de weg in ieder geval :p
Nee want rotterdam is een saaie kutstadquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:27 schreef Anthony9219 het volgende:
Amsterdam is ook gewoon kut
In Rotterdam hebben we geen last van al die kuttoeristen
Ja hoor, ik durf te wedden dat je er niet vaak komt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Nee want rotterdam is een saaie kutstad
praten over een grafdialect en dan een mond een schuur noemen. alsof iemand daar seksueel geprikkeld door raakt. om maar te zwijgen over het feit dat je waarschijnlijk scheur bedoelt maar zo boers bent, dat je denkt dat het schuur is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hebben wel een grafdialect en -mentaliteit. Ik krijg geen stijve van die vrouwen als ze hun schuur opentrekken, hoe knap ze ook zijn.
niet alleen planning hoop ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef madeliefff het volgende:
Daar heb je Amsterdamse toeristenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mens, zanik niet zo.. Ga dan in Schubbekutteveen wonen ofzo..
"Uw planning laat weinig ruimte voor de dynamiek van een grote stad"quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:25 schreef Leandra het volgende:
Het probleem is dus eigenlijk dat je niet realistisch kunt plannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |