Allemaal leuk en aardig, maar voor mij werkt het niet. Vervanging is nodig, daar ben ik nu naarstig op zoek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef danny081 het volgende:
In de winkel kan je razer muizen over het algemeen gewoon vasthouden, dus hoe je er pas na de koop achter komt dat hij te klein is, is me een raadsel. Zelf heb ik een razer naga, en een razer mamba en beide muizen zijn voor mij goed. De nadelen die jij ziet zijn eigenlijk juist de voordelen van deze muizen. Logitech is ook goed maar de reden dat mensen deze aanprijzen is omdat logitech altijd de underdog was. Ze waren vroeger ook erg goedkoop en de meeste gamer zeggen dan niet dat ze gewoon geen geld hebben maar eerder dat hun keuze gewoon de beste is. Als je de techniek bekijkt dan is razer nu de nr 1 ter wereld. Ze hebben in ieder geval de snelste draadloze muis ter wereld.
Ja dat had ik beter kunnen doen. Stom.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
Je moet ook niet van de overrated Razor crap kopen en gewoon bij Logitech blijven.
Ach ja, weer wat geleerd hè. Trouwens had je Logitech eerst moeten mailen, grote kans dat je gewoon een nieuwe muis had gekregen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja dat had ik beter kunnen doen. Stom.
Ja, daar is het nu te laat voor. Ik heb de garantiezegels en/of servicestickers al opgekrast, de schroeven losgemaakt, muis opengewrikt en gekeken of ik het probleem zelf kon oplossen. Maar nee, het tweakergehalte is gedaald naar een bedroefd niveau en dus ligt het apparaat nu in een hoekje, in opengemaakte staat, weg te kwijnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach ja, weer wat geleerd hè. Trouwens had je Logitech eerst moeten mailen, grote kans dat je gewoon een nieuwe muis had gekregen.
Exact ditzelfde probleem heb ik ooit met een Razer Copperhead, nooit meer Razer voor mij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:12 schreef Metalfrost het volgende:
één fysieke klik gaf twee klikken in het systeem
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Knikker die muis hier in V&A en haal een Logitech G series.
quote:
Ik heb geen behoefte aan een trackball, maar bedankt voor je inputquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:44 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt 3 minuten geleden een Logitech m570 gekocht..![]()
Als er iets voor grote handen is dat ook nog goed werkt...
(op hiibay zijn ze goedkoper)
Toch even mailen of bellen. Had een poos geleden problemen met mijn G930, ze stuurden zonder te vragen een nieuwe op met pakketdienst. Had hem een dag later in huis. Moeten de s/n nummer op je muis wel leesbaar zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, daar is het nu te laat voor. Ik heb de garantiezegels en/of servicestickers al opgekrast, de schroeven losgemaakt, muis opengewrikt en gekeken of ik het probleem zelf kon oplossen. Maar nee, het tweakergehalte is gedaald naar een bedroefd niveau en dus ligt het apparaat nu in een hoekje, in opengemaakte staat, weg te kwijnen.
De introductie van de prullenbak als nieuw onderkomen voor dit beestje, dat overigens heel sterk werk heeft geleverd de afgelopen 2,5 jaar, zou als oplossing voor het onnodige kwaad dat ik het stuk elektronica heb aangedaan, niet verkeerd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |