abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144723614
Pas geleden had ik een nieuwe computermuis nodig omdat mijn Logitech G500 de geest gegeven had, één fysieke klik gaf twee klikken in het systeem, en dus op zoek naar een nieuwe.

Omdat ik grote handen heb en daardoor niet elke muis een geschikt object vind om mijn computerperikelen aan te sturen, ben ik hierdoor genoodzaakt om een goed exemplaar aan te schaffen.

Mijn oog viel op een Razor Deathadder met de tekst 'Essential Ergonomic Gaming Mouse'. Na een aantal (positieve) reviews en reacties te hebben aangestaard in de overweging het apparaat aan te schaffen, ben ik inderdaad, tot mijn grote spijt, overgegaan tot koop.

Wat nou mijn klacht(en) is (zijn), is dat het ding:
1. te klein is, hoewel anders aangegeven 'huhu dit is echt een goede muis voor grote handen', niet dus;
2. fucking software heeft die je moet installeren VOORDAT je de muis gebruikt, onhandig voor mensen zonder vervangende randapparatuur die je door de installatie heen loodst;
3. cloudgestuurde software (Razor Synapse) voor het bewaren van instelling voor de muis - dude, what,

En dat:
4. ik nu op zoek moet naar een vervanging. De Logitech RX250 die ik nu tijdelijk moet gebruiken, werkt RSI-opwekkend en daardoor, tot veel ongenoegen, niet in staat om games mee te spelen.

tl;dr TS heeft een kutmuis gekocht, ding in de prullenbak en nu op zoek naar een betere. En daar baalt TS van.
Google is your friend, abuse your friends
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 20 september 2014 @ 15:13:33 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_144723638
Knikker die muis hier in V&A en haal een Logitech G series. _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_144723643
Goede edit mattie. Verder niet gelezen.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:19:14 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_144723761
Pak idd de G-serie dan?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_144723781
In de winkel kan je razer muizen over het algemeen gewoon vasthouden, dus hoe je er pas na de koop achter komt dat hij te klein is, is me een raadsel. Zelf heb ik een razer naga, en een razer mamba en beide muizen zijn voor mij goed. De nadelen die jij ziet zijn eigenlijk juist de voordelen van deze muizen. Logitech is ook goed maar de reden dat mensen deze aanprijzen is omdat logitech altijd de underdog was. Ze waren vroeger ook erg goedkoop en de meeste gamer zeggen dan niet dat ze gewoon geen geld hebben maar eerder dat hun keuze gewoon de beste is. Als je de techniek bekijkt dan is razer nu de nr 1 ter wereld. Ze hebben in ieder geval de snelste draadloze muis ter wereld.
pi_144723827
uh ik heb de deathadder 2013 hier liggen, maar zonder die synapse troep. Werkt perfect, en is best een grote muis. Heb de G5, G7 van logitech ook gehad, maar ben hier best tevreden mee. De logitech drivers zijn net zo erg als synapse.
pi_144723883
Je moet ook niet van de overrated Razor crap kopen en gewoon bij Logitech blijven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144723898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef danny081 het volgende:
In de winkel kan je razer muizen over het algemeen gewoon vasthouden, dus hoe je er pas na de koop achter komt dat hij te klein is, is me een raadsel. Zelf heb ik een razer naga, en een razer mamba en beide muizen zijn voor mij goed. De nadelen die jij ziet zijn eigenlijk juist de voordelen van deze muizen. Logitech is ook goed maar de reden dat mensen deze aanprijzen is omdat logitech altijd de underdog was. Ze waren vroeger ook erg goedkoop en de meeste gamer zeggen dan niet dat ze gewoon geen geld hebben maar eerder dat hun keuze gewoon de beste is. Als je de techniek bekijkt dan is razer nu de nr 1 ter wereld. Ze hebben in ieder geval de snelste draadloze muis ter wereld.
Allemaal leuk en aardig, maar voor mij werkt het niet. Vervanging is nodig, daar ben ik nu naarstig op zoek.
pi_144723922
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
Je moet ook niet van de overrated Razor crap kopen en gewoon bij Logitech blijven.
Ja dat had ik beter kunnen doen. Stom.
pi_144723970
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Ja dat had ik beter kunnen doen. Stom.
Ach ja, weer wat geleerd hè. Trouwens had je Logitech eerst moeten mailen, grote kans dat je gewoon een nieuwe muis had gekregen. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144724074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ach ja, weer wat geleerd hè. Trouwens had je Logitech eerst moeten mailen, grote kans dat je gewoon een nieuwe muis had gekregen. :P
Ja, daar is het nu te laat voor. Ik heb de garantiezegels en/of servicestickers al opgekrast, de schroeven losgemaakt, muis opengewrikt en gekeken of ik het probleem zelf kon oplossen. Maar nee, het tweakergehalte is gedaald naar een bedroefd niveau en dus ligt het apparaat nu in een hoekje, in opengemaakte staat, weg te kwijnen.

De introductie van de prullenbak als nieuw onderkomen voor dit beestje, dat overigens heel sterk werk heeft geleverd de afgelopen 2,5 jaar, zou als oplossing voor het onnodige kwaad dat ik het stuk elektronica heb aangedaan, niet verkeerd zijn.
pi_144724084
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:12 schreef Metalfrost het volgende:
één fysieke klik gaf twee klikken in het systeem
Exact ditzelfde probleem heb ik ooit met een Razer Copperhead, nooit meer Razer voor mij. :r
Het is btw Razer niet Razor, net goed dat je muis kut is. :(
pindazakje
pi_144724289
Heb zelf 2 gaming mice van Razer waaronder ook de DA2013. Een van debeste muizen die ik ooit gehad heb.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144724307
Zowie
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:44:06 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144724412

Ik heb echt 3 minuten geleden een Logitech m570 gekocht.. *O*
Als er iets voor grote handen is dat ook nog goed werkt...
(op hiibay zijn ze goedkoper)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144724991
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Knikker die muis hier in V&A en haal een Logitech G series. _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
Pak idd de G-serie dan?
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:47:54 #17
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_144726090
Koop MadCatz dan
RED ONS HENNIEGOD
pi_144726354
Koop een trust muis.
pi_144757982
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:44 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb echt 3 minuten geleden een Logitech m570 gekocht.. *O*
Als er iets voor grote handen is dat ook nog goed werkt...
(op hiibay zijn ze goedkoper)
Ik heb geen behoefte aan een trackball, maar bedankt voor je input ^O^
pi_144758203
Koop een nieuwe G500 dan.
G500 masterrace jwz.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  zondag 21 september 2014 @ 17:25:40 #21
430349 Yum-Yum
Holy Roman Emperor
pi_144759726
G500s _O_
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_144780665
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:30 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Ja, daar is het nu te laat voor. Ik heb de garantiezegels en/of servicestickers al opgekrast, de schroeven losgemaakt, muis opengewrikt en gekeken of ik het probleem zelf kon oplossen. Maar nee, het tweakergehalte is gedaald naar een bedroefd niveau en dus ligt het apparaat nu in een hoekje, in opengemaakte staat, weg te kwijnen.

De introductie van de prullenbak als nieuw onderkomen voor dit beestje, dat overigens heel sterk werk heeft geleverd de afgelopen 2,5 jaar, zou als oplossing voor het onnodige kwaad dat ik het stuk elektronica heb aangedaan, niet verkeerd zijn.
Toch even mailen of bellen. Had een poos geleden problemen met mijn G930, ze stuurden zonder te vragen een nieuwe op met pakketdienst. Had hem een dag later in huis. Moeten de s/n nummer op je muis wel leesbaar zijn natuurlijk.
pi_144780885
logitech g9x _O_
pi_144780915
Wat een namen voor een computermuis :')
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 22 september 2014 @ 10:32:30 #25
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_144781898
Ik heb een Roccat Kone Pure Optical
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')