kijk hoe blij hij isquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:28 schreef SPIRO het volgende:
En nu mag je die cursus van 3 dagen gaan volgen en jij bent ongeveer bijna 1000 euro kwijt.
Volg je deze cursus niet dan ben je gewoon je rijbewijs kwijt,dit heb ik ook gehad.
Maar ik heb gelukkig mijn rijbewijs terug!!
Ik heb gelukkig al een vaste baan,daar hoef ik mij geen zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
3 dagen cursus staat altijd goed op je CV.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:54 schreef amenth het volgende:
Geld is nooit een probleem t geld zit in de hennep niet in weerken tenzij je tot de elite hoort maar k mot me ribba terug anders veel problemen maar eventueel koop k gewoon golf 6 ofZo nie zo opvallend en pak k ribba van m'n broertje
geef meer uit dan jij dus economisch gezien voeg k meer toe dan jou wolfrolf jij werk sowieso als vakkenvuller hahahaquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]kan jij niet gewoon de ruimte ingeschoten worden?
Jij voegt echt helemaal niks toe aan deze maatschappij.
Loser.
Die ga je niet winnen. Hier is al 10000 jurisprudentie over. Maar geef vooral geld uit aan je advocaatquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:26 schreef amenth het volgende:
nu allemaal lachen dit dat k laat wel zien alz hoger beroep heb gewonne dan prate jullie wel anderz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
Soberso. Waarom hebben die gasten een advocaat? Echt nog nooit zo'n vent nodig gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:10 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Die ga je niet winnen. Hier is al 10000 jurisprudentie over. Maar geef vooral geld uit aan je advocaat![]()
Overigens valt dit allemaal onder het bestuursrecht, ondanks dat je in het strafrecht vrijgesproken bent, ben je dus alsnog gewoon de lul.
Anyway, ik zie graag hoe je ze gaat aanpakken bij het cbr, en ik zie ook graag het factuur van je advocaat, kan ik weer ff lachen. Kan je wel stoer praten, einde van de rit ben je die kosten ook nog kwijt![]()
![]()
Altijd leuk zo'n kk domme mocro die denkt het systeem aan te pakken, enkel omdat zijn advocaat duur is
'economisch' goed spellen, welkom in de participatiemaatschappij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:01 schreef amenth het volgende:
[..]
geef meer uit dan jij dus economisch gezien voeg k meer toe dan jou wolfrolf jij werk sowieso als vakkenvuller hahaha
Omdat ze denken dat ze met een goede advocaat overal mee wegkomen, hetgeen wat dus niet zo is, enkel kan je wat dingen afdwingen (wat je zonder advocaat ook kan, maar mensen niet weten).quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Soberso. Waarom hebben die gasten een advocaat? Echt nog nooit zo'n vent nodig gehad.
Klopt, dan kan jij je pakken couscous makkelijk pakken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:01 schreef amenth het volgende:
[..]
geef meer uit dan jij dus economisch gezien voeg k meer toe dan jou wolfrolf jij werk sowieso als vakkenvuller hahaha
hb ook voorwaardelijke shitquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef n00b13 het volgende:
Maar TS als je zo kapot veel geld hebt, dan ga je toch gewoon rijden zonder rijbewijs!
Die boete kan je makkelijk hebben.
Soberso? Serieus? Zelfs de duidelijk niet bijster taalvaardige TS is nog in staat dit woord foutloos te reproduceren.quote:
Dit is KLB, hier gelden andere taalregels.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Soberso? Serieus? Zelfs de duidelijk niet bijster taalvaardige TS is nog in staat dit woord foutloos te reproduceren.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:48 schreef PriesterB het volgende:
Jammer dat TS niet tegen een boom is aangereden.
Mag wel. Bestuursrechtelijke weg bestaat naast de strafrechtelijkequote:Op zaterdag 20 september 2014 15:00 schreef amenth het volgende:
2 weken geleden heb ik 3 dagen vast gezeten omdat ik aan het driften was over een rotonde in het centrum van rotterdam, hierbij reed ik bijna een verbalisand aan en toen ben ik gauw doorgereden natuurlijk.
helaas werd ik door de helicopter alsnog gevonden maar ik heb 3 dagen beroept op zwijgrecht en uiteindelijk terecht mijn rijbewijs terug gekregen, echter heb ik net een brief van het CBR gekregen dat ik hem alsnog kwijt ben, volgens mij mag dit geen eens want de officier gaf hem wel terug!! Nederland wordt steeds corrupter door het CBR, wat allang aangekaard is door altijdgeslaagd...
klacht: ribba kwijt onterecht want was vrijgesproken met taakstraf
[ afbeelding ]
beetje zoiet tochquote:Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Copthorne het volgende:
Sorry voor de wellicht domme vraag, maar wat is driften over een rotonde?
Haha, baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |