Uh..quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:38 schreef amenth het volgende:
[..]
idd alsof jullie nooit (door sneeuw drifte) enzo
Ehm, nee man. Randdebiel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:38 schreef amenth het volgende:
[..]
idd alsof jullie nooit (door sneeuw drifte) enzo
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:45 schreef amenth het volgende:
[..]
ben al zo zlim geweezt om hem op de naam van mn oom te zetten, en alz echt niet terug krijg ga ik gwn zkita zonder maar eerzt de in hogerberoep
Wat ik me afvraag is waarom doe je zoiets dan? Stoer doen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:13 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er advocaten die me kunnen helpen goeie klacht indiene hiervoor
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Pluto41 het volgende:
LOL CBR heeft geen poot om op te staan aangezien de rechtbank je waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar zal verklaren. De verbalisant was gewoon op de verkeerde plek. Driften moet gewoon kunnen. tis hier niet NK ofzo :p
Zeg dat je achterin zat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:12 schreef flinder12 het volgende:
losgaan met een autokoop een motor zonder kenteken als een echte turk
Dus dat wordt dan TBS met dwangverpleging in het Pieter Baan centrum.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Pluto41 het volgende:
LOL CBR heeft geen poot om op te staan aangezien de rechtbank je waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar zal verklaren
Ik zou het gooien op een slechte jeugd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
Gooi het op discriminatie
Vergeet niet te tanken
Alsof TS überhaupt weet hoe je iemand moet aanklagen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Als je toch bezig bent kun je misschien gelijk je leraar Nederlands van de middelbare school (als je daar tenminste niet voortijdig bent afgetrapt) aanklagen.
3 dagen cursus staat altijd goed op je CV.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:28 schreef SPIRO het volgende:
En nu mag je die cursus van 3 dagen gaan volgen en jij bent ongeveer bijna 1000 euro kwijt.
Volg je deze cursus niet dan ben je gewoon je rijbewijs kwijt,dit heb ik ook gehad.
Maar ik heb gelukkig mijn rijbewijs terug!!
kijk hoe blij hij isquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:28 schreef SPIRO het volgende:
En nu mag je die cursus van 3 dagen gaan volgen en jij bent ongeveer bijna 1000 euro kwijt.
Volg je deze cursus niet dan ben je gewoon je rijbewijs kwijt,dit heb ik ook gehad.
Maar ik heb gelukkig mijn rijbewijs terug!!
Ik heb gelukkig al een vaste baan,daar hoef ik mij geen zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
3 dagen cursus staat altijd goed op je CV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |