ABIquote:Op maandag 22 september 2014 20:03 schreef amenth het volgende:
[..]
no man ik werk alleen via connectiez
Aktie, Aktie, Aktiequote:Op maandag 22 september 2014 12:15 schreef amenth het volgende:
alz ik hem niet binnen maand terug heb ga ik landelijke youtube facebook twitter campanje tegen het cbr beginnen
? hoezo heb je meer hersencellen omdat je geen rijbewijs hebtquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:01 schreef Pendule het volgende:
Zijn er serieus volwassen mensen die zo onzorgvuldig en niet serieus deelnemen aan het verkeerwat triest zeg.
TS, je had wel iemand kunnen aanrijden.
Ik ben 16 maar volgensmij heb ik meer hersencellen dan jij ooit hebt gehad.
Hoe jij aan een rijbewijs bent gekomen is mij ook een raadsel.
Aight.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:02 schreef amenth het volgende:
[..]
goed maat helaas veel km ondertussen binnenkort andere auto kijken
Nee, maar waarom doe je zulke dingen?quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:02 schreef amenth het volgende:
[..]
? hoezo heb je meer hersencellen omdat je geen rijbewijs hebt
Zit te denke aan mercedes dit keer maar moet eve kijke nog man komt goed Insha'Allahquote:
Lekker zo'n afgetrapte 49 jaar oude Mercedesquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:05 schreef amenth het volgende:
[..]
Zit te denke aan mercedes dit keer maar moet eve kijke nog man komt goed Insha'Allah
waarom ben jij zo moraalrider op je 16e al.. je doet ineteressant maar komt net kijken in het leven manquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, maar waarom doe je zulke dingen?
Ben je je ervan bewust wat je kan aanrichten als je niet serieus deelneemt aan het verkeer?
Het is geen botsautotjes baan.
Ja maar jij hebt een bepaalde achtergrond en die mensen doen zulke dingen vaker.quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:06 schreef amenth het volgende:
[..]
waarom ben jij zo moraalrider op je 16e al.. je doet ineteressant maar komt net kijken in het leven manga feeste en je ding doen .. als je denk dat je altijd serieus bent en alle volwasse slim zijn moet je nog veel lere a mattie. soms heb je probleme werk of prive wat dan ook dan rijd je para snap je
Leuke troll pogingquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef amenth het volgende:
[..]
volgen mijn huidige advocaat sta ik er slecht voor maar ik ga een nieuwe advocaat nemen die wel verstand heeft want je mag idd gewoon driften fuckin cbr
opvoeding? wat weet jij er nou van man voglens mij is jou opvoeding niet goed en moet je thuis nog een planning maken voor komende 4 weken hoe je je huiswerk gaat doenquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een bepaalde achtergrond en die mensen doen zulke dingen vaker.
Volgensmij is het je opvoeding.
Ben je je bewust dat door jou acties mensen dood hadden kunnen zijn?
hahaah dat was gulmez man maarnog steeds hier zie ik en nieuw plaatje na al die jaren respectquote:
Mijn opvoeding niet goed?quote:Op vrijdag 24 november 2017 13:09 schreef amenth het volgende:
[..]
opvoeding? wat weet jij er nou van man voglens mij is jou opvoeding niet goed en moet je thuis nog een planning maken voor komende 4 weken hoe je je huiswerk gaat doen
ben je je ervan bewust dat de meeste 16 jarige gwn chimis fixe als mofo nu omdat ze tegenwoordiger makkelyker zijn dan vroeger
leer nederlands man jou landquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mijn opvoeding niet goed?
Ik ben tenminste geïntegreerd in dit land als Ier zijnde.
Aan die vlag die je in je UI hebt is te zien
dat je niet bent geïntegreerd. Want je woont nu hier en dit is jou land. Niet dat andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |