Misschien uploaden via http://tinypic.com/ o.i.d.?quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Kerftminister het volgende:
Wat erg zeg, zit niet eens een fight in
Kan hem zelf nog wel openen trouwens.
Altijd lastig, ik vond het echt cheaten.. maar aan de andere kant welke ref gaat hier iets tegen doen? Die druk die op je staat, heb dan maar eens de ballen om het af te blazenquote:Op zondag 28 september 2014 14:47 schreef THEFXR het volgende:
kennedy going mental
https://vine.co/v/OZDmEI1XXgI
man, de ref had het gewoon moeten stoppen!quote:Op zondag 28 september 2014 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd lastig, ik vond het echt cheaten.. maar aan de andere kant welke ref gaat hier iets tegen doen? Die druk die op je staat, heb dan maar eens de ballen om het af te blazen![]()
Kennedy heeft gewoon pech.. Romero was eigenlijk al out in the gevecht, had gewoon gestopt moeten worden.. gebeurd niet, dan het stoel incident.. tja zat tegen en dan zelf gefinished worden. Maar het is opzich allemaal wel te begrijpen vanuit de ref zijn kant.
Mee eens. Niet (kunnen) opstaan = TKO.quote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, de ref had het gewoon moeten stoppen!
blinde molquote:
Het is dat ik een paper champ ben anders had ik je wat respect bijgebracht onbeschofd jongquote:Op zondag 28 september 2014 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
blinde mol
SPT / [Centraal] MMA topic #279 Robberies R US
ach gossie, jung, hier een goedmaketjequote:Op zondag 28 september 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat ik een paper champ ben anders had ik je wat respect bijgebracht onbeschofd t jong
Dus omdat Johnson maar één vraag krijgt in de post-fight is Dana pissed?quote:Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef THEFXR het volgende:
twitter:stevecofield twitterde op zondag 28-09-2014 om 08:00:29Fight Pass takes a big hit without the Dana scrum. Thanks nameless blog that pissed him off. We all lose out
reageer retweet
dat staat er toch nietquote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus omdat Johnson maar één vraag krijgt in de post-fight is Dana pissed?
Cariaso is maar de nummer 8, totaal niet relevant.
Helwani zegt op 8:22 dat Johnson maar een vraag kreeg en dat er geen White scrum was maar een McGregor scrumquote:
+ Aldo vs McGregorquote:Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dana zegt in de post press dat Cruz vs Dillashaw er aan komt + Rousey vs Zingano
quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Nober het volgende:
[..]
+ Aldo vs McGregor
+ Romero vs Weidman
Amen!quote:Op zondag 28 september 2014 14:21 schreef THEFXR het volgende:
Wat een geweldig event, alles zat er in, subs,ko's TKO's en controverse![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |