Mee eens. Niet (kunnen) opstaan = TKO.quote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, de ref had het gewoon moeten stoppen!
blinde molquote:
Het is dat ik een paper champ ben anders had ik je wat respect bijgebracht onbeschofd jongquote:Op zondag 28 september 2014 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
blinde mol
SPT / [Centraal] MMA topic #279 Robberies R US
ach gossie, jung, hier een goedmaketjequote:Op zondag 28 september 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat ik een paper champ ben anders had ik je wat respect bijgebracht onbeschofd t jong
Dus omdat Johnson maar één vraag krijgt in de post-fight is Dana pissed?quote:Op zondag 28 september 2014 14:29 schreef THEFXR het volgende:
twitter:stevecofield twitterde op zondag 28-09-2014 om 08:00:29Fight Pass takes a big hit without the Dana scrum. Thanks nameless blog that pissed him off. We all lose out
reageer retweet
dat staat er toch nietquote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus omdat Johnson maar één vraag krijgt in de post-fight is Dana pissed?
Cariaso is maar de nummer 8, totaal niet relevant.
Helwani zegt op 8:22 dat Johnson maar een vraag kreeg en dat er geen White scrum was maar een McGregor scrumquote:
+ Aldo vs McGregorquote:Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dana zegt in de post press dat Cruz vs Dillashaw er aan komt + Rousey vs Zingano
quote:Op zondag 28 september 2014 17:03 schreef Nober het volgende:
[..]
+ Aldo vs McGregor
+ Romero vs Weidman
Amen!quote:Op zondag 28 september 2014 14:21 schreef THEFXR het volgende:
Wat een geweldig event, alles zat er in, subs,ko's TKO's en controverse![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |