Zoveel was heb ik niet eensquote:Op maandag 22 september 2014 09:34 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb de babywas "gewoon" gescheiden op echt wit, crème en wit met plaatjes, licht gekleurd en donker gekleurd. Helemaal goed gegaan.
Normaal doe ik alleen wit/niet wit (soms licht en donker ook apart als er veel was is). Heb nog nooit colour catchers gebruikt ofzo, en nog geen doorlopende kleuren gehad
Ik gebruik vaak het korte/snelle/kleine wasprogramma. Klein wasje is dan in een half uur klaar. Zeker voor de babywas ideaal. Straks als er poep in zit moet heT langer waarschijnlijkquote:Op maandag 22 september 2014 09:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zoveel was heb ik niet eens. Dan moet ik halve wassen gaan draaien haha.
Stokstaart, dat doe ik ook hoor, muv wit en heel donker. Maar dan met dat doekje. Als ik zie hoe verkleurd die er soms uit komt! Maar is meer mijn veiligheidsnet
.
Safety first.
Wij hadden een aparte reiswieg geleend ( met riempjes etc) zodat baby liggend vervoerd kon worden in de auto. Gingen toen met 4 wk oude baby naar een bruiloft in t buitenland en een hele dag zitten in de maxicosi leek me niets voor zo' n mini. Beviel goed, maar was wel echt iets anders dan de kinderwagenbakquote:Op zondag 21 september 2014 15:34 schreef Skittles het volgende:
Oh, ik wist niet dat het synoniemen warenToen ik op google zocht naar reiswieg zag ik van die bakken met handvatten, wat onze kinderwagenbak dus niet heeft.
Nou ja.. Don't want to rain on your parade.. Maar vervangen van een kraan hoort officieel onder klein onderhoud, dus dan hoeft de woningbouw het niet eens te repareren.quote:Op maandag 22 september 2014 10:17 schreef DJMO het volgende:
* DJMO boos is op de woningbouw
waarschijnlijk is mijn thermostaatkraan in de douche niet goed meer, en ze willen wel een monteur sturen maar dan wordt hij vervangen door een gewone mengkraan en dat wil ik niet. Ik heb voor dit huis getekend mét thermostaatkraan dus wil ik ook een thermostaatkraan terug als hij vervangen moet worden, zonder dat ik daar voor moet bijbetalenze gaat het nu uitzoeken en dan belt ze me terug
hier overigens altijd het lange programma, (tenzij ik iets dringend nodig heb dat in de was zit, maar dat is maar zelden) want het is goedkoper dan die snelle wasjes
ik heb een speciaal onderhoudscontract, kost me vijf euro extra per maand, dus daar valt dit ook onder.quote:Op maandag 22 september 2014 10:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja.. Don't want to rain on your parade.. Maar vervangen van een kraan hoort officieel onder klein onderhoud, dus dan hoeft de woningbouw het niet eens te repareren.
Tenzij dit uiteraard expliciet in het contract is genoemd. Ook het feit dat je een badkamer met thermostaatkraan huurt zou dan vermeld moeten staan, want een mengkraan voor een thermostaatkraan heeft wel dezelfde vervangende deugdelijke functie..,
http://www.reclamefolder.nl/quote:Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef Risu het volgende:
Gvd, schoonmoeder heeft weer oud papier meegenomen. Inclusief de reclamefolders die ik nog even wilde doorlezen. Die lagen niet eens bij oud papier.
Allemaal in het kader van 'dan ligt het niet meer in de weg' ofzo... Die bak staaat er toch wel..
En als ik dan toch bezig ben, de pannen stonden ook achterstevoren. (Wat een klacht ook)
Enige wat ik nu lastig vind is stofzuigen en bedden veschonen, de rest kan en wil ik zelf doen. Toch maar even melden, want anders stopt het natuurlijk niet. (Ik ben heel erg van het zelf doen)
Naja, /rant ik ben er weer vandoor.
spees!!!quote:Op maandag 22 september 2014 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoi Mienen Dobbelsteenmet jullie waspraat.
Gelukkig zijn de oefenweeën afgenomen, Zoë! Kan me voorstellen dat het bij deze termijn niet echt een fijn idee geeft.
Ben net terug van de vk, strippoging staat ingepland. Spannend en t komt wel echt heel dichtbij zo.
V heeft ook altijd in dezelfde positie gelegen. Hoofd naar beneden en rug rechts. Was zn voorkeurshouding.quote:Op maandag 22 september 2014 11:56 schreef Crumpette het volgende:
voor de slechte nachten en de laatste loodjes
Zoe gelukkig is het wat rustiger in je buik!
Spees!spannend!
Ik vraag me vanochtend ineens af he... volgens mij ligt mijn zoon al bijna een maand in dezelfde positie.. schopt me altijd op dezelfde plekken en ik voel hem altijd op dezelfde plekken "uitsteken". Mijn buik helt ook een beetje over naar rechts en soms lijkt mijn navel zelfs van het midden af te wijken... kan dat kwaad? Is dat wel normaal? Moet hij niet een keertje draaien ofzo?is dit iets om de VK te vragen? Ik voel hem verder heel veel dus ik heb niet het idee dat het niet goed gaat met hem ofzo, maar toch. Ik zag gisteren mezelf al met een rare vorm buik lopen over een paar weken omdat hij maar 1 kant op groeit ofzo..
ja die van mij ligt precies zo. schoppen aan de voorkant en handjes rommelen wat links onderin. Met plagen krijg ik hem ook niet in een andere houding eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 12:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
V heeft ook altijd in dezelfde positie gelegen. Hoofd naar beneden en rug rechts. Was zn voorkeurshouding.
Als je hem een beetje plaagt of je hand aan de andere kant legt, verplaatst hij dan wel gewoon? (Om vervolgens weer terug te gaan)
Klinkt mij als geen alarm in de oren, maar het de vk vragen geeft natuurlijk wel een deskundig antwoordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |