wut, ben je ziek?quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Dertig weken is ook een heel bijzondere mijlpaal Sicilia!
En voor de andere wissels dan ook maar
NTSkutnachten zijn kut!
Crumpette weer klaar met oeh aah's
Ik voel me na lediging weer stukken beter, tnx. Was even heel onprettig met een teiltje op de wc zittend
En nu lig ik met hoogtevrees over de rand van het bed te kijken
Was wel een bazenonweersbui vannacht trouwensonweer
nee, ik lag vannacht in bed en ineens draaiden mijn maag en darmen zich gelijktijdig om. De uitjes op mijn frikandel speciaal zullen wel bedorven zijn geweestquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik lag vannacht in bed en ineens draaiden mijn maag en darmen zich gelijktijdig om. De uitjes op mijn frikandel speciaal zullen wel bedorven zijn geweestnu gaat het wel weer
Jr hebt het overleefdquote:
Tnx!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:10 schreef Crumpette het volgende:
[..]frikandellen
deze was een beetje té speciaal dan. Wel fijn dat je je nu weer beter voelt
dat heb ik ook!! Vreselijk. Ik kan blijven eten. En dan probeer ik fruit te snoepen maar dat vult niet genoegquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jr hebt het overleefd
Ja concert van donderdag ging goed! Na afloop ook veel buikpijn, toch veel gelopen en gestaan en buik actief gebruikt denk ik. Vanavond weer! Gisteren echt niks gedaan, vandaag maken we t huis een beetje aan kant want ik stoor me aan de rommel
Hilmo is goed leegnu kan je baby eruit!
SQ hoop dat jr je weer een beetje fit voelt vandaag. Voorlopig geen rauwe ui meer?
Ik heb sinds een week echt onstilbare trekhele zwangerschap vrij netjes gegeten en afgevallen maar vraag me af hoe snel het er nu aan vliegt...
was een goed rioolnachtje dus!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb gisteravond ook op de wc doorgebracht... Was wel heerlijk na een paar dagen obstipatie. Volgens mij is alles er wel uit nu...
zo typischquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Mijn man is ook altijd zo amusantik zat op de pot, roept ie: gaat het?? Wat doe je?
Ik: Nah, ik ben synchroon aan het schijtkotsen, dus vrij matig!
Hij: oh. Kan ik helpen?
Ik: nee hoordit lukt me wel!
Kruip ik een half uur later in bed...
Hij: gaat het?
Ik: nee
Hij: hoe komt het??
Ik:!
Afijn, mannen![]()
Ik zie zojuist dat ik nog steeds hetzelfde weeg als voor deze vreetweekquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
dat heb ik ook!! Vreselijk. Ik kan blijven eten. En dan probeer ik fruit te snoepen maar dat vult niet genoeg
Ermahgerd!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Mijn man is ook altijd zo amusantik zat op de pot, roept ie: gaat het?? Wat doe je?
Afijn, mannen![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx!
Afijn, mannen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:46 schreef Crumpette het volgende:
Oh, ja LT, als je hem leuk vindt, en als je hoofd er an sich wel naar staat, maar je bent gewoon een beetje huiverig, zou ik hem zeggen dat je je zo voelt en hem vragen wat hij dan voor ogen had voor een date met een zwangere. Als hij met een hele attente zwanger-vriendelijke date-suggestie komt, dan verdient ie een kans
Wat leuk!!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Goedemorgenvoor de wissels!
Ik heb een date-voorstel gekregen. En ik durf nietmoeder instinct?
Ja! klein koortje maar en ze zijn niet heeel briljant (beetje overweldigd ook heb ik het idee), maar t klinkt wel leukquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
zeg kwak, hebben jullie er eigenlijk een kinderkoor bij vanavond? Carmina burana was een van mijn eerste grote concerten toen ik nog een mini-crumpette waswas ook het concert waarop ik besloot dat ik zangeres wou worden, toen de sopraansoliste iets heel moois deed.
helaas blijk ik dat zelf niet te kunnen, maar dat terzijde.
neeee doe ik ook niet! ben wel zwanger én vetquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
En foei. Niet lijnenje bent zwanger, niet vet.
ik heb het ook niet over jou, weetjebest!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja! klein koortje maar en ze zijn niet heeel briljant (beetje overweldigd ook heb ik het idee), maar t klinkt wel leukJe bedoelt die achterlijke sequens van de sopraan voor t einde van t stuk?
heerlijk
sowieso zijn de solistenrollen echt heel bizar...
[..]
neeee doe ik ook niet! ben wel zwanger én vetmaar doe niet lijnen hoor.
oh ik zag niemand anders die zoiets gezegd hadquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou, weetjebest!![]()
ik durf niet af te sprekenquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:44 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
LT
Daten is altijd spannendhelemaal als je zwanger bent denk ik.
Maarverliefd worden/zijn is wel erg leuk.
Vind het bijzonder om te zien dat er zelfs mannen zijn die flirten als je zwanger bent/ als je met een kindje loopt.
okequote:Op zaterdag 20 september 2014 11:51 schreef Lingue het volgende:
[..]
Wat leuk!!!
Doen!! Rete eng, I know. Maar het kan ook heel leuk zijn![]()
Leuk avondje uit en zien hoe het gaat als je hem ook enigszins leuk denkt te vinden. Alle andere 'obstakels' zie je vanzelf wel wat je ermee gaat doen en hoe het loopt.
Ik spreek uit ervaring, op het zwanger zijn na
ja true, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:19 schreef AwayTL het volgende:
LT, ik zou het ook doen. In het slechtste geval hou je er een avondje uit aan over. Wat Lingue zegt, de obstakels komen eventueel later wel. Voor hetzelfde geld is het niet eens nodig om daar over na te denken, omdat de klik mist ofzo.
Zo, hunkemoller leeggekocht. Mijn favo ondergoed is toch wel aan het slijten(kan ook wel na 5 jaar ofzo
) BH's uiteraard nog niet gedaan..
Hahaha, je bent net zo paranoïde als m'n beste vriendinquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:45 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik durf niet af te sprekenbang dat hij me neersteekt in m'n buik.
Dat is nergens op gebaseerd overigens.ik kijk teveel films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dat ie je baby er uit snijdt en jou dood laat bloeden langs de kant van de weg?
(It happened. Wel in Amerika)
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:45 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik durf niet af te sprekenbang dat hij me neersteekt in m'n buik.
Dat is nergens op gebaseerd overigens.ik kijk teveel films
uhuh ja datquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja! klein koortje maar en ze zijn niet heeel briljant (beetje overweldigd ook heb ik het idee), maar t klinkt wel leukJe bedoelt die achterlijke sequens van de sopraan voor t einde van t stuk?
heerlijk
sowieso zijn de solistenrollen echt heel bizar...
[..]
neeee doe ik ook niet! ben wel zwanger én vetmaar doe niet lijnen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |