abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146569758
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
Die kerel rijdt in de driehoek Apeldoorn, Almelo, en Duitse grens. Vooral tussen de dorpen door.
Ieder die daar woont; u bent gewaarschuwd. :P
Hij woont in Goor.

quote:
Maar in navolging van
Ze weten ervan en doen het erom :')

Laten we de aanslag op deze kat maar wel meenemen.
pi_146583614
Wat moet hij anders, z'n auto erop stuk rijden?

Als zijn VM77 o.i.d. goedgekeurd is dan mag je verwachten dat je zonder schade normaal een drempel kan nemen.
pi_146583846
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Wat moet hij anders, z'n auto erop stuk rijden?

Als zijn VM77 o.i.d. goedgekeurd is dan mag je verwachten dat je zonder schade normaal een drempel kan nemen.
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je niet :') wat een mafketel.
pi_146600892
Haha best komisch al deze harry bestuurders
Irene is bae <3
pi_146738380
Zo mijn dashcam is ook binnen. G1W-C, ga hem later vandaag of morgen eens installeren.

Vooral het wegwerken van de kabels gaat nog een ding worden verwacht ik.
Of saté?
pi_146758622
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_altijd_goed.html

Niet letterlijk, maar ik zie nog wel eens vergelijkbare dingen voorkomen, dat je 100m voor een uitvoegstrook ineens iemand op de meest linker baan op een 3 baans weg, in 1 beweging ziet schieten naar de uitvoegstrook. Of nog erger, dat nadat ze van rechts kwamen om in te halen. Helaas heb ik niet altijd zin de opname op te zoeken :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_146760555
irritant gedrag / wegsituatie: file tijd, 7 veel te dure wagens met blauw blauw die zichzelf belangrijk vinden.

verder irriteer ik me niet zo snel meer geloof ik. wat me nog wel verbaast zijn motorrijders die gerust met 70 tussen het verkeer doorrijden alsof het file is. ongeluk zit dan toch wel in een klein hoekje.
pi_146760615
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef SuperFood het volgende:
irritant gedrag / wegsituatie: file tijd, 7 veel te dure wagens met blauw blauw die zichzelf belangrijk vinden.

verder irriteer ik me niet zo snel meer geloof ik. wat me nog wel verbaast zijn motorrijders die gerust met 70 tussen het verkeer doorrijden alsof het file is. ongeluk zit dan toch wel in een klein hoekje.
Je moet volgens mij in dit topic zijn :P :

PTA / Irritaties op de weg #73 Raad de rotonde
pi_146760656
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je moet volgens mij in dit topic zijn :P :

PTA / Irritaties op de weg #73 Raad de rotonde
oops :@ excuses!
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:04:47 #160
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_146762683
Ook een kleine irritatie in dit topic, maar omdat er beeld bij is mag het hier vind ik :P

80 op een vrijwel lege snelweg |:( Ja, dan gaan zelfs vrachtwagens je inhalen. Volgende keer maar een taxi bellen, oma.

pi_146762839
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:04 schreef Mano_ het volgende:
Ook een kleine irritatie in dit topic, maar omdat er beeld bij is mag het hier vind ik :P

80 op een vrijwel lege snelweg |:( Ja, dan gaan zelfs vrachtwagens je inhalen. Volgende keer maar een taxi bellen, oma.

Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:14:55 #162
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_146762912
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:11 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?
Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
pi_146762988
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.

Ik heb altijd respect voor vrachtwagens. Buiten dat onze economie niet zonder kan, is het echt best zwaar werk itt wat mensen denken.
pi_146763049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.

Ik heb altijd respect voor vrachtwagens. Buiten dat onze economie niet zonder kan, is het echt best zwaar werk itt wat mensen denken.
vrachtwagens rijden meestal best wel netjes imo. ondergewaardeerd volk. en ja het is irritant als ze met 80 inhalen maar kan me ook goed voorstellen dat een auto voor je met 75 ook rete irritant is. vrachtwagenchauffeurs ^O^
pi_146763786
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
pi_146764149
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.
  dinsdag 18 november 2014 @ 02:29:13 #167
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_146764241
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.
pi_146770986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 02:06 schreef eP2e het volgende:

[..]

Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.
Vast wel. Maar om het nou gelijk als het eind van de wereld te beschouwen gaat ook wel ver. Het is maar een kleine moeite.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.
Geen idee. Maar echt uploaden en anderen terecht wijzen doet ie niet meer echt vaak in ieder geval :P
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:31:47 #169
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_146776166
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:

[..]

niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je niet :') wat een mafketel.
Die gast is echt een klapmongool inderdaad. Lapt zelf elke verkeersregel die er is aan zijn laars en komt flink moraalridderend al zijn filmpjes posten waarin iemand iets 'fout' doet (in zijn ogen)
:r walgelijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_146776486
quote:

Hij heeft hier geen last van en maakt zich druk.... :')

Frusti figuurtje
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_146776542
Sowieso een gefrustreerd figuur :')

Deze is helemaal :') ______!

Dit account is niet meer in gebruik.
pi_146777327
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso een gefrustreerd figuur :')

Deze is helemaal :') ______!

Nou, nou. Hij moest remmen van 110 naar 100.
Hop, gelijk de toeter erop :')
Die 2e met die noodstop (je hoort zijn banden piepen) was ook overdreven.

Deze is al helemaal kneuzig. Koning gas geven om gaten dicht te rijden komt iemand tegen die hetzelfde doet bij hem en diegene is dan ineens een 'randdebiel' :')
Maar dit is salush1 dus zijn fouten tellen niet.
pi_146780085
Als je het dit waard is om dat videotje te gaan uitknippen, op YouTube uploaden dan ben je idd wel erg gefrustreerd. Zo'n figuren halen het bij mij maximaal als onderwerp tijdens het avondeten.
Of saté?
pi_146780192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:

Hahahah! Dat was ik!

Ik dacht al waarom komt die nou rechts vorbij maar dachtr dat dat was omdat ik remde.
pi_146780546
Jammer, geen kaartje in mijn cam. Anders had je minutenlang iemand zien spelen met zijn tablet. Ding hing aan de voorruit en van achter gezien was het tussen de binnenspiegel, dashboard en de twee stoelen alleen maar tablet te zien.

Hoe groot wil je de dode hoek hebben.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')