Hij woont in Goor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
Die kerel rijdt in de driehoek Apeldoorn, Almelo, en Duitse grens. Vooral tussen de dorpen door.
Ieder die daar woont; u bent gewaarschuwd.
Ze weten ervan en doen het eromquote:Maar in navolging van
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je nietquote:Op woensdag 12 november 2014 19:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Wat moet hij anders, z'n auto erop stuk rijden?
Als zijn VM77 o.i.d. goedgekeurd is dan mag je verwachten dat je zonder schade normaal een drempel kan nemen.
Je moet volgens mij in dit topic zijnquote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef SuperFood het volgende:
irritant gedrag / wegsituatie: file tijd, 7 veel te dure wagens met blauw blauw die zichzelf belangrijk vinden.
verder irriteer ik me niet zo snel meer geloof ik. wat me nog wel verbaast zijn motorrijders die gerust met 70 tussen het verkeer doorrijden alsof het file is. ongeluk zit dan toch wel in een klein hoekje.
oopsquote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je moet volgens mij in dit topic zijn:
PTA / Irritaties op de weg #73 Raad de rotonde
Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:04 schreef Mano_ het volgende:
Ook een kleine irritatie in dit topic, maar omdat er beeld bij is mag het hier vind ik
80 op een vrijwel lege snelwegJa, dan gaan zelfs vrachtwagens je inhalen. Volgende keer maar een taxi bellen, oma.
Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Grappig dat hij nog even seint achteraf, links-rechts-links met knipper is bedankt toch? Dat zal hij dan wel naar jou bedoelen ivm het wachten?
Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Eerst zat ik er nog best dicht achterop, op beeld lijkt de afstand groter, want ik kwam uit die bocht en zag pas laat dat hij naar links kwam. Van ~140 op mn teller (Vmax = 130) naar ~80 dus ik moest aardig doorremmen. Maar liet wel weer wat ruimte vallen en netjes gewacht met inhalen tot hij weer rechts zat, want ik snap wel dat je daar als chauffeur niet achter wil blijven hangen. Die andere vrachtwagen kwam ook gelijk mee naar links.
vrachtwagens rijden meestal best wel netjes imo. ondergewaardeerd volk. en ja het is irritant als ze met 80 inhalen maar kan me ook goed voorstellen dat een auto voor je met 75 ook rete irritant is. vrachtwagenchauffeursquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja top toch, je kon hem er moeilijk langs rammen, dus dan kan je net zo goed even wat ruimte geven.
Ik heb altijd respect voor vrachtwagens. Buiten dat onze economie niet zonder kan, is het echt best zwaar werk itt wat mensen denken.
Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Wow, gevalletje frusti. Stond toevallig tussen de gerelateerde video's maar het hele kanaal staat er vol mee. Laatste jaar vrijwel geen uploads dus onbekend of hij zichzelf dood heeft gereden.
Vast wel. Maar om het nou gelijk als het eind van de wereld te beschouwen gaat ook wel ver. Het is maar een kleine moeite.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:06 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ergens heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in dit geval.
Geen idee. Maar echt uploaden en anderen terecht wijzen doet ie niet meer echt vaak in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 november 2014 02:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was dit niet een FOK! user? Ik ben blijkbaar geabonneerd op hem.
Die gast is echt een klapmongool inderdaad. Lapt zelf elke verkeersregel die er is aan zijn laars en komt flink moraalridderend al zijn filmpjes posten waarin iemand iets 'fout' doet (in zijn ogen)quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je nietwat een mafketel.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 01:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Nou, nou. Hij moest remmen van 110 naar 100.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:43 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso een gefrustreerd figuur
Deze is helemaal______!
Hahahah! Dat was ik!quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je nietwat een mafketel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |