Het lukt me tot op zekere hoogte nogquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:39 schreef YokiKater het volgende:
Multitasken met bier, ik kan het niet.
Je weetzquote:
Ow, Eminem vind ik niet zo passen in wat Fokker nu draaitquote:
Yo mama so fat, she got 3 smaller women orbitting her!quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:45 schreef Fogel het volgende:
Yo mama so fat people jog around her for exercise
Valt toch wel mee? De Top 4 misschien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:46 schreef Koen66 het volgende:
De Gup top 10 is ook een soort van Foute uur
Die nu op nummer 6 staat laat ik ook rustig terugzakken, tegen de bagger die blijkbaar in de top 10 moet komen kan Em ook niet opquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:46 schreef Koen66 het volgende:
De Gup top 10 is ook een soort van Foute uur
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? De Top 4 misschien.
8 en 9 zijn ook aardig foutquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? De Top 4 misschien.
Maakt dat die nummers fout?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]5 en 7 worden altijd achter elkaar aangevraagd
ahja andere artiestquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]5 en 7 worden altijd achter elkaar aangevraagd
ik ben sowieso een Foute liefhebberquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vind het sowieso wel toffe muziek wat zo hoog staat allemaal.
Niet noodzakelijk, maar het is mij wél opgevallen dat de eerste verzoekjes die nadat een dj gedraaid heeft altijd die 2 zijn, en tot voor kort ook idd de enige 2 verzoekjes waren die netjes na 3 nummers werden afgespeeldquote:
quote:
Dat kan, maar dit ging over dat de Top 10 uit foute nummers bestond. Maar ik begrijp je.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk, maar het is mij wél opgevallen dat de eerste verzoekjes die nadat een dj gedraaid heeft altijd die 2 zijn, en tot voor kort ook idd de enige 2 verzoekjes waren die netjes na 3 nummers werden afgespeeld
Jij weet toch alles over hoe goede nummers foute nummers kunnen wordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit ging over dat de Top 10 uit foute nummers bestond. Maar ik begrijp je.
Ik kan er ook wel goed naar luisterenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben sowieso een Foute liefhebber
Dooddraaien ja, maar volgens mij werd dat niet bedoeld met Fout. Beetje langs elkaar heen praten enzo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet toch alles over hoe goede nummers foute nummers kunnen worden
Ik moet ook gewoon gaan slapenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dooddraaien ja, maar volgens mij werd dat niet bedoeld met Fout. Beetje langs elkaar heen praten enzo.
Wie is er bij je op bezoek?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn vingers zitten op de goede plek!
ach het is wel leuk om af en toe wat gezichten te zien achter de Fokkersquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daar zit ik al een uur niet meer op
MIJN HELE HUIS STERFT AFquote:
Verhip, over gezichten gesproken. Ik mis al iemand in WFquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het is wel leuk om af en toe wat gezichten te zien achter de Fokkers
Dat mag, hoor ik netquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef Geralt het volgende:
Leest den deejay hier ook meer?
Kan ik hier een plaatje aanvragen voor Brennie?![]()
Verzoekjes kan je het beste doen via dm als er een dj draait.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef Geralt het volgende:
Leest den deejay hier ook meer?
Kan ik hier een plaatje aanvragen voor Brennie?![]()
nou je het zegtquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, over gezichten gesproken. Ik mis al iemand in WF
DM to Gupquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verzoekjes kan je het beste doen via dm als er een dj draait.
zo te zien eerder een downgradequote:Op zaterdag 20 september 2014 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar, maar .... jij was aan het upgraden!
Face down ass up; van de 2Live Crewquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar, maar .... jij was aan het upgraden!
Over 5 minuten niet meerquote:
Ik kan je nietmeer vindenquote:
Ik hoop dat meneer de DJ er nog wat tijd aan vast wil plakkenquote:
aaaaaah kut net je nummer op de radioquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:56 schreef Geralt het volgende:
STREAM HANGT VAST WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
aaaaaah kut net je nummer op de radio
Nee jonge! Hij doet het weer!!!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
aaaaaah kut net je nummer op de radio
ff reconnecten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:56 schreef Geralt het volgende:
STREAM HANGT VAST WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ja was wel een beetje snel afgelopen ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee jonge! Hij doet het weer!!!!
stond jij al inquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en direct je aan mijn WF vriendjes toegevoegd
quote:
Neu, zieke Kally aan de knoppenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Verzoekje bij deze, Fokker verleng met een uurtje!
zie mn edit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Neu, zieke Kally aan de knoppen
Wisseling van de wacht jongen, misschien wil Kally het wel draaienquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:57 schreef Geralt het volgende:
Everybody dance now.
Godverdomme. Het is 1 uur. Ik wil niet dansen. Ik wil neuken. Waar is mijn plaat.
Wat is dit?
#Fylaxwasbeter
Was jij den deejay? Zoja: puike gedaan. Zonee: wat een kutshow zegquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht jongen, misschien wil Kally het wel draaien
#KallyRocksquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht jongen, misschien wil Kally het wel draaien
You're on the Roosterquote:
Dan was het een kutshowquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Was jij den deejay? Zoja: puike gedaan. Zonee: wat een kutshow zeg
Kryptonite ?quote:
vrouwquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:01 schreef Geralt het volgende:
Ow n u een of ander kutnummer. Wat is deze?
Die plaat kap je toch niet af man!?!?!?!?!?
Bummerquote:
Dat geldt voor vrouwen ookquote:
Ik heb tieten jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:01 schreef Geralt het volgende:
AC/DC was de verzoekjesbotquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:01 schreef Geralt het volgende:
Dat was AC/DC?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:03 schreef Geralt het volgende:
Ja wat is deze man
Komop, weg met deze nietszeggende flutplaat en zet Metallica weer op
<insert een random engels plaatje met geen poep>quote:
Hoezo Metallica weer ??quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:03 schreef Geralt het volgende:
Ja wat is deze man
Komop, weg met deze nietszeggende flutplaat en zet Metallica weer op
We merken hetquote:
Dat blijktquote:
Gastquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
<insert een random engels plaatje met geen poep>
quote:
Dan wel, dan niet.quote:
Ik had 't ook ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:06 schreef Kally het volgende:
Dit is al bij 4 mensen vandaag? Ligt het wel aan ons?
server stoek?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:06 schreef Kally het volgende:
Sorry had hem met liefde voor je gedraaid, maar het mag nietquote:
Ja luister als je AC/DC afzet dat is wel een beetje de goden verzoeken he.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb serieus geen problemen gemerkt verder. Maar misschien eens de stream nakijken jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:06 schreef Kally het volgende:
Hihi andersom tochquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter je internet dan jij!
Oh wacht... iets klopt er niet...
Op een niet goede manier dan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja luister als je AC/DC afzet dat is wel een beetje de goden verzoeken he.
Subtiel!quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast(zie wat ik daar doe?)
Nee, maar de radio tript.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |