Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
JE MOET DIT ZIEN!!!
het is zo'n schatje!!! ik wil 5 kinderen van hem
Hé, dat is Nicco Sky.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, dat is Nicco Sky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je al over Ryan Gosling zijn kind heen? De kans dat hij zich ooit nog tot jou bekeerd is nu wel heel klein![]()
Ik wil Ryan Gosling helemaal niet joh.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ben je al over Ryan Gosling zijn kind heen? De kans dat hij zich ooit nog tot jou bekeerd is nu wel heel klein
eva mendes....40 jaar en moeder wordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ben je al over Ryan Gosling zijn kind heen? De kans dat hij zich ooit nog tot jou bekeerd is nu wel heel klein
Die twee en zeker Chris Pine hebben wel echt hun baard nodig. Al begrijp ik wel waarop je doelt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil Ryan Gosling helemaal niet joh.Chris Pine of Stephen Amell daarentegen.
Nope. Om dezelfde reden waarom jij een rijke man wil trouwen. Goed terecht komen komt het kind toch wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
eva mendes....40 jaar en moeder wordendat kind zal zich vreselijk schamen wanneer hij over 10 jaar door een 50 jarige moeder naar de basisschool wordt gebracht
Een heleboel mannen hebben een baard nodig, dus dat maakt me niet echt uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die twee en zeker Chris Pine hebben wel echt hun baard nodig. Al begrijp ik wel waarop je doelt.
Die Paul Rudd heeft ook wel iets.
[ afbeelding ]
[..]
Nope. Om dezelfde reden waarom jij een rijke man wil trouwen. Goed terecht komen komt het kind toch.
jaloers op courtney stodden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:35 schreef snakelady het volgende:
Waarom zou je willen lijken op een 19 jarig grietje die lijkt op 40+ vrouw die te veel plastische chirurgie heeft gehad?
Nee, nog niet een heel klein beetje.quote:
1ste.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:53 schreef snakelady het volgende:
Doe mij deze maar.![]()
Scarlett- Johansson
[ afbeelding ]
Of deze
Christina Hendricks
[ afbeelding ]
En deze
Tracy Spiridakos
[ afbeelding ]
De laatste is meer om hoe ze is in de serie Revolution denk ik, ik hou wel van die badass onafhankelijke vrouwfiguren.quote:
Als je dat echt vind heb ik medelijden met je.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:07 schreef sanasoufi het volgende:
alledrie lelijk. Courtney >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Scarlett.
Ik ben lang geleden al afgehaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:23 schreef BlueMage het volgende:
Courtney Love? Of waar gaat dit nou weer over?
Als je in het middelpunt wil staan moet je een topic zelf naar je toe trekken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 04:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik dacht dat dezer topix over mij zou gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |