Pics van je broer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het ook onzin hoor, maar het is helaas niet anders tegenwoordig. Het gevolg is wel dat mijn ouders al bijna 8 jaar meisjes voorstellen aan mijn broer die hij vervolgens afwijst, omdat hij niet met een Libanees meisje wil trouwen maar met een Nederlands meisje
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is al goed, rawr
[ afbeelding ]
Helemaal niet.quote:
Ik zou die broer onterven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het ook onzin hoor, maar het is helaas niet anders tegenwoordig. Het gevolg is wel dat mijn ouders al bijna 8 jaar meisjes voorstellen aan mijn broer die hij vervolgens afwijst, omdat hij niet met een Libanees meisje wil trouwen maar met een Nederlands meisje
Enkel als je mijn Ronaldo wil zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Helemaal niet.
Ben jij geen goede match voor de sanasoufi?quote:
nee dat doen mijn domme ouders niet. Ze zijn trots op hem, omdat hij zijn eigen huis heeft en een vaste baan heeftquote:
Ik ben niet rijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij geen goede match voor de sanasoufi?
NEEEEEEEEEEEEEEEE. Jordy Clasie en Angel Di Maria en Arjen Robben ZIJN HET MOOISTquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je mijn Ronaldo wil zijn
[ afbeelding ]
Hij moet die money maken toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee dat doen mijn domme ouders niet. Ze zijn trots op hem, omdat hij zijn eigen huis heeft en een vaste baan heeft
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je mijn Ronaldo wil zijn
[ afbeelding ]
dat klopt, want anders konden ze geen Libanese meisjes aan hem voorstellen. Wij trouwen namelijk alleen met mannen die al een eigen huis en vaste baan hebben. Dan hoeven we immers niet zelf te werken en ook geen nieuwe huis in te richtenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij moet die money maken toch?
Gewoon die donssnor wat grijs kleuren. Lekker met sana naar Libië. Lijkt me wel wat hoor.quote:
Nooit gedacht dat er echt mensen bestaan die zoveel luier zijn dan ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat klopt, want anders konden ze geen Libanese meisjes aan hem voorstellen. Wij trouwen namelijk alleen met mannen die al een eigen huis en vaste baan hebben. Dan hoeven we immers niet zelf te werken en ook geen nieuwe huis in te richten
Dan niet. Ik stond klaar voor je maar kennelijk houd je onze onderlinge verstandhouding liever woest vijandig.quote:
Doe normaalquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE. Jordy Clasie en Angel Di Maria en Arjen Robben ZIJN HET MOOIST
Is volgens mij wel een van de welvarendste landen in Afrika.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon die donssnor wat grijs kleuren. Lekker met sana naar Libië. Lijkt me wel wat hoor.
Di Maria.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE. Jordy Clasie en Angel Di Maria en Arjen Robben ZIJN HET MOOIST
Oké, prima dan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan niet. Ik stond klaar voor je maar kennelijk houd je onze onderlinge verstandhouding liever woest vijandig.
[..]
Doe normaal
[ afbeelding ]
Ronaldo heeft zijn scheiding tenminste de goede kant op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan niet. Ik stond klaar voor je maar kennelijk houd je onze onderlinge verstandhouding liever woest vijandig.
[..]
Doe normaal
[ afbeelding ]
VROUWEN ZIJN NOOIT LUI! Weet jij wel hoeveel tijd het kost om mooi te zijn en te blijven? Ik ben zeker 5 uur per dag bezig met mijn uiterlijk en 2 uur met sporten. Reken daar nog 8 uur slaap bij dan kom je al op 15 uur uit. Blijft er 9 uur over om te winkelen,koken, huishouden te doen, en eeeh op de laptop te spelen zoals ik nu doe.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat er echt mensen bestaan die zoveel luier zijn dan ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |