En je blijft maar op de man spelenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals je lidmaatschap van de aristocratie. Even te verheldering, dat kan je niet gratis afhalen bij het UWV zoals je uitkering.
Oeh, pot, ketel, zwart hier zo. Gewaagde techniek, hulde.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je blijft maar op de man spelen. Ik begrijp dat de waarheid hard aankomt maar je kunt iemand ook dankbaar zijn als zij je het licht gratis en voor niks doen laten inzien.
Te makkelijk dit.quote:Tevens kun je zonder werkervaring helemaal geen geld bij de UWV afhalen. Ik heb leeftijdstechnisch zelfs amper recht op bijstand... Het is dat ik bij de Aristocratie hoor dankzij mijn modschap
Haal me foto wegquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, pot, ketel, zwart hier zo. Gewaagde techniek, hulde.
[..]
Te makkelijk dit.
[ afbeelding ]
Zet een TR a.u.b. dan kan ik Rezania zijn terreur tenminste definitief ten einde brengen. Die jongen is echt helemaal van het padje af met zijn laffe en lage stekenquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet een TR a.u.b. dan kan ik Rezania zijn terreur tenminste definitief ten einde brengen. Die jongen is echt helemaal van het padje af met zijn laffe en lage steken
TR gemachtquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet een TR a.u.b. dan kan ik Rezania zijn terreur tenminste definitief ten einde brengen. Die jongen is echt helemaal van het padje af met zijn laffe en lage steken
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Brrrr, die huisduizendpoot zat in Frankrijk in m'n kamer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afbeeldingen van een schattig zilvervisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een huisduizendpoot, jaagt op de zilvervis
[ afbeelding ]
Maar ook dat is geen antagonist, maar best lief eigenlijk, misschien een beetje eigenwijs
[ afbeelding ]
Allemaal de schuld van een narcistische mod met waanideeėn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rezania, ik krijg klachten over je.
Hall0n Frank, wordt er nog iets met mijn TR gedaan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rezania, ik krijg klachten over je.
UWVquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je blijft maar op de man spelen. Ik begrijp dat de waarheid hard aankomt maar je kunt iemand ook dankbaar zijn als zij je het licht gratis en voor niks doen laten inzien.
Tevens kun je zonder werkervaring helemaal geen geld bij de UWV afhalen. Ik heb leeftijdstechnisch zelfs amper recht op bijstand... Het is dat ik bij de Aristocratie hoor dankzij mijn modschap
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
UWVbijstand
Hebben jullie geen ouders? In principe zou ik mijn hele leven natuurlijk lekker bij mijn ouders kunnen blijven en niets doen. Ik zit nu ook al 5 maanden te genieten (lees: lijden door die warmte)
Mijn ouders betalen alles voor me....geen man nodig dus. MAAR ik moet aan de toekomst denken. Als ik 80 ben en mijn ouders er hoogstwaarschijnlijk niet meer zullen ze zijn (ik betwijfel dat ze 110 jaar worden) moet ik natuurlijk wel geld hebben. En zo'n rijke man laat mij natuurlijk een vermogen na.
Narcisme of niet. Los van mijn moeder krijg ik met regelmaat te horen dat ik een Godswonder ben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van een narcistische mod met waanideeėn.Hij wil niet onder ogen zien dat hij nog minder tot de aristocratie behoort dan de modder onder mijn schoenen.
Ik houd van je.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
UWVbijstand
Hebben jullie geen ouders? In principe zou ik mijn hele leven natuurlijk lekker bij mijn ouders kunnen blijven en niets doen. Ik zit nu ook al 5 maanden te genieten (lees: lijden door die warmte)
Mijn ouders betalen alles voor me....geen man nodig dus. MAAR ik moet aan de toekomst denken. Als ik 80 ben en mijn ouders er hoogstwaarschijnlijk niet meer zullen ze zijn (ik betwijfel dat ze 110 jaar worden) moet ik natuurlijk wel geld hebben. En zo'n rijke man laat mij natuurlijk een vermogen na.
Gewoon een verwend kutkind dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
UWVbijstand
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Narcisme of niet. Los van mijn moeder krijg ik met regelmaat te horen dat ik een Godswonder ben.
Een genie wat zich weigert te distantiėren van het plebs en JUIST een warme persoonlijkheid is gebleven. Iemand die ondanks zijn grootsheid toch de tijd neemt om de wereld mee te laten genieten van zijn ongeėvenaarde persoonlijkheid.
Ik zie het moderatorschap dan ook slechts als een bewezen dienst aan jullie en het zou je sieren iets meer nederigheid te tonen
hoezo verwend? Ik wou toch niet geboren worden? Zij wouden mij hebben dus zorgen zullen ze.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon een verwend kutkind dus.
Welke cup heb je nu?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat je niet hebt kun je toch kopen? Ik zit nu te googlen op push up beha's. Misschien dat die dingen wel helpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |