ik vind bollywood leuk, maar ik zie in die "bollywoodwijven" geen inspiratiebronnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
Je vroegere topics over die bollywoodwijven waren dan toch beter.
En in die hoer uit de OP wel?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik vind bollywood leuk, maar ik zie in die "bollywoodwijven" geen inspiratiebronnen.
Hoezo niet? Wat je niet hebt kun je toch kopen? Ik zit nu te googlen op push up beha's. Misschien dat die dingen wel helpenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt niet alles hebben in het leven, sanadinges.
Een golddigger dan, ook goed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
DAT IS GEEN HOER! Ze heet Courtney Stodden en is met een man van 54 getrouwd
Ze is heel dun en dan die grote borstenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:06 schreef Grietje-tit het volgende:
Een man die een vrouw wil zijn? Ben je een trans?
Ik vind de borsten vreeeeeseelijk. Opgepompt en veel te groot.
beter dan zelf werkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een golddigger dan, ook goed.Ze ziet er wel uit als een hoer btw.
Werken.quote:
Ok, maar ben je nou een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze is heel dun en dan die grote borstenen die volle lippen
Niets alles is te koop. Je kunt een schijn kopen, een zweem. Maar het echte werk. Nee. Het is als het eten van vleesvervangers, het drinken van light drank of het hebben van een kunstgebit, het komt erbij in de buurt, maar er ontbreekt iets, het echte. Dat iets is nu juist wat het niet helemaal maakt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat je niet hebt kun je toch kopen? Ik zit nu te googlen op push up beha's. Misschien dat die dingen wel helpen
ja manquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
isax vind je haar ook supermooi?
Trouwen met een miljonairquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Werken.
Onderzoek doen.
Nobelprijzen winnen.
Beroemd worden.
Rijk worden.
Je rijk neuken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Trouwen met een miljonair![]()
Hele leven ontspannen![]()
Veel kinderen krijgen![]()
Jaloezie opwekken van anderen![]()
Rijk zijn
Ik mag dan wel een universitaire opleiding hebben afgerond, maar ik begrijp niets van je postquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets alles is te koop. Je kunt een schijn kopen, een zweem. Maar het echte werk. Nee. Het is als het eten van vleesvervangers, het drinken van light drank of het hebben van een kunstgebit, het komt erbij in de buurt, maar er ontbreekt iets, het echte. Dat iets is nu juist wat het niet helemaal maakt.
Daar moet je je bij neerleggen sanasoufle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |