ik vind bollywood leuk, maar ik zie in die "bollywoodwijven" geen inspiratiebronnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
Je vroegere topics over die bollywoodwijven waren dan toch beter.
En in die hoer uit de OP wel?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik vind bollywood leuk, maar ik zie in die "bollywoodwijven" geen inspiratiebronnen.
Hoezo niet? Wat je niet hebt kun je toch kopen? Ik zit nu te googlen op push up beha's. Misschien dat die dingen wel helpenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt niet alles hebben in het leven, sanadinges.
Een golddigger dan, ook goed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
DAT IS GEEN HOER! Ze heet Courtney Stodden en is met een man van 54 getrouwd
Ze is heel dun en dan die grote borstenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:06 schreef Grietje-tit het volgende:
Een man die een vrouw wil zijn? Ben je een trans?
Ik vind de borsten vreeeeeseelijk. Opgepompt en veel te groot.
beter dan zelf werkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een golddigger dan, ook goed.Ze ziet er wel uit als een hoer btw.
Werken.quote:
Ok, maar ben je nou een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze is heel dun en dan die grote borstenen die volle lippen
Niets alles is te koop. Je kunt een schijn kopen, een zweem. Maar het echte werk. Nee. Het is als het eten van vleesvervangers, het drinken van light drank of het hebben van een kunstgebit, het komt erbij in de buurt, maar er ontbreekt iets, het echte. Dat iets is nu juist wat het niet helemaal maakt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat je niet hebt kun je toch kopen? Ik zit nu te googlen op push up beha's. Misschien dat die dingen wel helpen
ja manquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
isax vind je haar ook supermooi?
Trouwen met een miljonairquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Werken.
Onderzoek doen.
Nobelprijzen winnen.
Beroemd worden.
Rijk worden.
Je rijk neuken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Trouwen met een miljonair![]()
Hele leven ontspannen![]()
Veel kinderen krijgen![]()
Jaloezie opwekken van anderen![]()
Rijk zijn
Ik mag dan wel een universitaire opleiding hebben afgerond, maar ik begrijp niets van je postquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets alles is te koop. Je kunt een schijn kopen, een zweem. Maar het echte werk. Nee. Het is als het eten van vleesvervangers, het drinken van light drank of het hebben van een kunstgebit, het komt erbij in de buurt, maar er ontbreekt iets, het echte. Dat iets is nu juist wat het niet helemaal maakt.
Daar moet je je bij neerleggen sanasoufle.
Ik begrijp waarom je met vooral rijk oudjes wil trouwen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een universitaire opleiding hebben afgerond, maar ik begrijp niets van je postWat is dat voor proza?
serieus? Ik zou echt mijn hele leven niets kunnen doen. Trouwens hoezo niets doen? Sporten, je huid verzorgen, opruimen, winkelen, uitgaan, en als je kinderen hebt daar ook nog mee bezig zijn. De dagen vliegen zo voorbij hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je rijk neuken.
Je hele leven niks doen._! Ik word al gek na 6 weken vakantie.
Kinderen.![]()
![]()
Andere mensen jaloers moeten maken om zelf gelukkig te worden.
Lijkt me echt ontiegelijk saai. Doe dan liever onderzoek of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
serieus? Ik zou echt mijn hele leven niets kunnen doen. Trouwens hoezo niets doen? Sporten, je huid verzorgen, opruimen, winkelen, uitgaan, en als je kinderen hebt daar ook nog mee bezig zijn. De dagen vliegen zo voorbij hoor.
Ik heb geen opleiding, maar hier staat geen woord spaans. Het is superduidelijk. Als je het niet hebt, wordt het ook niks.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een universitaire opleiding hebben afgerond, maar ik begrijp niets van je postWat is dat voor proza?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:12 schreef niels0 het volgende:
Wat een lelijke vrouw in de OP zeg.
Voor je zelfrespect kun je trouwens beter je eigen geld verdienen.
Blij toe dat m'n vriendin gewoon werkt.
'Ze' (let op de aanhalingstekens, ik zeg het er maar bij want het is immers vrijdag - of zaterdag) houdt het al drie jaar vol. Of het beangstigend is weet ik niet, denk het wel, maar het is in ieder geval wel volhardend.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef BlueMage het volgende:
Schei eens uit met die golddigger act, troll.
Ze heeft al een zoon en ik hoef geen kinderen. Met de projecten die ik doe kan ik ook niet minder gaan werken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Wacht maar tot jullie kinderen krijgen en jij minder moet gaan werken om af en toe op te passen
Sanasoufi haar geschetste scenario is daarentegen wel een stuk reëler en makkelijker.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Werken.
Onderzoek doen.
Nobelprijzen winnen.
Beroemd worden.
Rijk worden.
Hoiquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
serieus? Ik zou echt mijn hele leven niets kunnen doen. Trouwens hoezo niets doen? Sporten, je huid verzorgen, opruimen, winkelen, uitgaan, en als je kinderen hebt daar ook nog mee bezig zijn. De dagen vliegen zo voorbij hoor.
Ja, maar als ik een Nobelprijs win heb ik wel 854897035 keer meer in het leven bereikt dan TS.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sanasoufi haar geschetste scenario is daarentegen wel een stuk reëler en makkelijker.
[..]
Hoi
Het is behoorlijk beangstigend idd. Om maar als TS te spreken: "ik ben bang!quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Ze' (let op de aanhalingstekens, ik zeg het er maar bij want het is immers vrijdag - of zaterdag) houdt het al drie jaar vol. Of het beangstigend is weet ik niet, denk het wel, maar het is in ieder geval wel volhardend.
Is maar net wat je nastreeft. Geliefd worden door één rijke man, of door een groot, arm en vooral gewoon voetvolk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar als ik een Nobelprijs win heb ik wel 854897035 keer meer in het leven bereikt dan TS.
Ja, want wetenschappers zijn ook echt plebs. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar net wat je nastreeft. Geliefd worden door één rijke man, of door een groot, arm en vooral gewoon voetvolk.
Laat mij maar leven als een ware aristocraat zonder al dat zwoegen voor het plebs.
Je stelt je wel in dienst voor het plebs uiteindelijk als je nobele Nobelprijswinnaar wil worden. Barmhartige Samaritanenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want wetenschappers zijn ook echt plebs. Tuurlijk.
Zei de pleb.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelt je wel in dienst voor het plebs uiteindelijk als je nobele Nobelprijswinnaar wil worden. Barmhartige Samaritanen
Net zoals je lidmaatschap van de aristocratie. Even te verheldering, dat kan je niet gratis afhalen bij het UWV zoals je uitkering.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een zwak en vooral ongegronde comeback. Die Nobelprijs is nog ver weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |