You got buns, hun.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:09 schreef Koen66 het volgende:
wat is er eigenlijk met ACT-F? al lang niet meer gezien
Hoiquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:10 schreef Geralt het volgende:
Goed. Ik heb mn Beyer op mn knarretje.
Ik zat een of ander nietszeggend kutbericht te lezen op een oninteressante site toen ik ineens mn naam hoorde en iets van groeten. Aangezien ik LompZak zn stem meende te herkennen uit de nu al legendarische Fylaxgod aflevering van vorige week (waarna hij klaarblijkelijk huisarrest kreeg en vandaag zonder eten naar bed moest) deed ik de groeten terug.
Geen idee wie verder nog in de studio aanwezig is.
Dus bij deze. Hoi en alles
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:10 schreef Geralt het volgende:
Goed. Ik heb mn Beyer op mn knarretje.
Ik zat een of ander nietszeggend kutbericht te lezen op een oninteressante site toen ik ineens mn naam hoorde en iets van groeten. Aangezien ik LompZak zn stem meende te herkennen uit de nu al legendarische Fylaxgod aflevering van vorige week (waarna hij klaarblijkelijk huisarrest kreeg en vandaag zonder eten naar bed moest) deed ik de groeten terug.
Geen idee wie verder nog in de studio aanwezig is.
Dus bij deze. Hoi en alles
Weljaquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
You got buns, hun.
Hierbij dus als verzoekje: Sir Mix-a-lot - Baby got back
quote:
I cannot liequote:
Nee, dit is mijn sennheiserr telefoon headset,quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:11 schreef ToT het volgende:
Uccie's mic klinkt trouwens echt beter dan ooit!
ik wil ze wel eens spreken, niet meppen..quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:11 schreef RetRy32 het volgende:
WTF heus moest Fylax zonder eten naar bed.
Ik wil zijn ouders echt meppen.
PM Hiryu ff, die heeft een setje van mp3tjes waarmee hij de boel test.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:12 schreef Symphonic het volgende:
Nog even een oproep: heb je een Mp3 waar de Podmeters van over hun giechel gaan (oftewel zo teringhard dat je je koptelefoon afzet) dan wil ik die graag even lenen. Ik ben niet op zoek naar muziek, maar naar een harde mp3, dit om apparatuur in te regelen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil ze wel eens spreken, niet meppen..
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn sennheiserr telefoon headset,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |