Bedankt. Leuk om al mijn gesprekken met Tjacka nog eens terug te lezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://dm.fok.nl/?filter=374695
Geen dank
Komt niet vanwege de 10 rittenkaart bij de zonnestudio.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
is stewart een neger?
ik weet het nog net niet
Krijg nou wat. dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://dm.fok.nl/?filter=374695
Geen dank
Niet te kraken die man. Wat een ruggengraatquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:44 schreef Stofje het volgende:
Echt, het interview met Stewart was topshow-waardig. Ik heb oprecht genoten.
Hij heeft het ook goed gedaan.. lijkt me wel oprecht die manquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:44 schreef Stofje het volgende:
Echt, het interview met Stewart was topshow-waardig. Ik heb oprecht genoten.
Uit niets wat hij zei zou je kunnen opmaken dat Pastoor het lek is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te kraken die man. Wat een ruggengraat![]()
Als Stewart stelt zijn vermoeden niet te willen uitspreken dan doet hij het ook niet
Nee, dat lijkt me niet. Het is geen Hagenees.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook goed gedaan.. lijkt me wel oprecht die man
Ik heb nog nooit met Ambrosius ge-dm'd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat. dat wist ik niet
Gelijk al m'n dm's met ambrosius lezen.
Het idee dat het om een integriteitskwestie zou draaien kun je nu wel uitvlakken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uit niets wat hij zij zou je kunnen opmaken dat Pastoor het lek is.
Ik dus ook niet, zo blijkt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Ambrosius ge-dm'd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |