Ik maakte gisternacht nog een fietsselfie. Mijn excuses voor de kwaliteit. Ik was dronken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opperkleurder pakt Littlerabbit van me af.
Daar gaan mijn selfies.
Ik kan best delen hoor, sympathiek he.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opperkleurder pakt Littlerabbit van me af.
Daar gaan mijn selfies.
Elfletterigquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu een echt antwoord of we sturen Elfletterig op je af.
Aldus jij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom heeft debiel442 een zwarte UI...
Wil jij er ook een? Die album cover van The Smiss is nu ook wel een beetje gedateerd weet je wel.quote:
Heb je nog Syrië gangers op de gevoelige plaat gezet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte gisternacht nog een fietsselfie. Mijn excuses voor de kwaliteit. Ik was dronken.
Had je dit ook gevraagd als die UI wit is?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:07 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom heeft debiel442 een zwarte UI...
Welkom terug als mijn beste vriend.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte gisternacht nog een fietsselfie. Mijn excuses voor de kwaliteit. Ik was dronken.
Ik ben eigenlijk vrij conservatief op UI gebied maar als jij een mooie Alison UI hebt voor me ga ik het overwegenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil jij er ook een? Die album cover van The Smiss is nu ook wel een beetje gedateerd weet je wel.
Nee helaas. Het was doodstil op straatquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nog Syrië gangers op de gevoelige plaat gezet?
Iedereen is daar al denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee helaas. Het was doodstil op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |