Thijs Slegers snapt me nooit als ik simwasse gebruik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond je vorige twitternaam wel beter Stijn.
Bij hem krijg ik een Campinagevoel. Lekker op de vroege dinsdagochtend door het modderige weiland banjeren om koeien te melken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:53 schreef GGMM het volgende:
Youri MulderDat is de zus van Koe Trudy uit een weiland ergens in het Groene Hart.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:53 schreef GGMM het volgende:
Youri MulderDat is de zus van Koe Trudy uit een weiland ergens in het Groene Hart.
Airborneherdenkingquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom geen geel-zwart vites?
Zijn ze vergeten mee te nemen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom geen geel-zwart vites?
Zat nog in de was zeker?quote:
Waar is dit gescheld nou weer voor nodig? :Squote:
Eagles scoren hun eerste kans van de wedstrijdquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is dit gescheld nou weer voor nodig? :S
ADO staat achter tegen GAEquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is dit gescheld nou weer voor nodig? :S
Uh, oke.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eagles scoren hun eerste kans van de wedstrijd
Valt ook weer mee, Trudy, maar triest is het wel. GAE mist verdomme zoveel spelers.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eagles scoort hun eerste kans van de wedstrijd
Grappig man.quote:
Wat valt mee. Het is feitelijk waar?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt ook weer mee, Trudy, maar triest is het wel. GAE mist verdomme zoveel spelers.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |