SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede tijden slechte tijden op TV nu, ik word gedwongen om te kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga wat pannenkoeken maken
Onder de plak zittenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goede tijden slechte tijden op TV nu, ik word gedwongen om te kijken
Door wie?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goede tijden slechte tijden op TV nu, ik word gedwongen om te kijken
rip dan voor een half uurquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
profiel, ik ben voor een tijdje weer thuis
Een vreemdelingenlegioen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het vriendenclubje van Gudelj
Ej power, als jij de power bent ben ik de Loungenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat publiek ook volgens mij
Is goed ouwe ridderquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ej power, als jij de power bent ben ik de Loungen
Alles aan die club is vreemd. Ook het bestuur, bah. Maken NAC kapot.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat publiek ook volgens mij
Het enige wat ze nog hebben is de bierzuipcultuurquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles aan die club is vreemd. Ook het bestuur, bah. Maken NAC kapot.
Ze zingen het N-A-Kquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:15 schreef Fokker101 het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS VOOR NAC
geeft nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ohja, foutje thanks xxxxoxoxoxxo
Cabral.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:18 schreef Fokker101 het volgende:
Eigenlijk heeft willem 2 best wel een bazen selectie cabral, armenteros, braber, dijks sahar
Twee seizoenen geleden vond ik het eigenlijk treurig om te zien dat alleen het vak van de harde kern vol zat. Héél veel lege zitjes toen muv de potten tegen Feyenoord, Ajax en PSV.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hadden twee seizoenen geleden anders ook een fijn sfeertje hoor, zeker in de uitwedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |