www.vivaforum.nlquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Badmutsje het volgende:
Waar kan ik melding doen van beledigende posts?
Bij mij, stuur maar een DM.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Badmutsje het volgende:
In de klaagbaak geloof ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Badmutsje het volgende:
Bij je moederquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Badmutsje het volgende:
Komt niet erg krachtig over, die janksmiley.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
NeeBemoei je niet overal mee
.
Zoek je nog een getuige?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Badmutsje het volgende:
Mij serieus nemen...quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Komt niet erg krachtig over, die janksmiley.
we zitten al over de 200 posts en er i nog geen enkele keer "neuk je de moeder" of "pics van je moeder" geopperdquote:
Zo is 't! Niets mis mee ook, mits een beetje subtiel hehe.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef ntm het volgende:
Mannen kijken nou eenmaal graag naar andere vrouwen, ik zou het niet persoonlijk opvatten TS.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zitten al over de 200 posts en er is nog geen enkele keer "neuk je de moeder" of "pics van je moeder" geopperd
zonde eigenlijk. gemiste kansquote:
heb je dr zo'n schokkende foto's gestuurd?quote:
Bwehehehehequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je dr zo'n schokkende foto's gestuurd?
hahahaha zo'n leuke troll deze. Ga helemaal stuk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:57 schreef Badmutsje het volgende:
Slaap_Zak is echt een goore viezerik ik heb zijn persoonlijk bericht doorgestuurd naar het FBT ik denk dat ze er wel wat mee gaan doen....
Ache mens... flikker toch op... het viel reuze mee.... gewoon spul van internetquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:57 schreef Badmutsje het volgende:
Slaap_Zak is echt een goore viezerik ik heb zijn persoonlijk bericht doorgestuurd naar het FBT ik denk dat ze er wel wat mee gaan doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |