Ja, masturberen. Als hij de hand aan zich zelf slaat heeft dat toch niks met zijn liefde voor jou te maken? Hoe kom je daarbij? Ben je gelovig ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Met fappen bedoel je aftrekken toch? Waarom zou hij? Hij heeft mij toch? En nee ik kijk niet naar andere mannen, waarom zou ik, ik ben blij met hem
Als je het echt wil weten, ja ik ben gelovig... maakt dat mij, of ons, minder?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ja, masturberen. Als hij de hand aan zich zelf slaat heeft dat toch niks met zijn liefde voor jou te maken? Hoe kom je daarbij? Ben je gelovig ofzo?
Het zijn allemaal kut trolls hier in KLB die erop uit zijn om jou kut te laten voelen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:32 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ja... jij bent tenminste nog aardig maar waarom is de rest zo?
Ja kom op zeg .... nou wordt het echt ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten, ja ik ben gelovig... maakt dat mij, of ons, minder?
Tjemig zeg....quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kut trolls hier in KLB die erop uit zijn om jou kut te laten voelen.
Ik ben de witte ridder hier. Als je mij pijpt dan red ik je van die kut lelijke trolls en het is geen vreemd gaan want je vriend kijkt ook naar andere vrouwen.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
DOE ZELF NORMAAL!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:35 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Tjemig zeg....
Nou jou kan ik ook afschrijven dus... doe eens normaal man
JIj bent ook kankerlelijk, kom a.u.b. niet doen of je lekker bent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kut trolls hier in KLB die erop uit zijn om jou kut te laten voelen.
Ik ben de witte ridder hier. Als je mij pijpt dan red ik je van die kut lelijke trolls en het is geen vreemd gaan want je vriend kijkt ook naar andere vrouwen.
Waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja kom op zeg .... nou wordt het echt ongeloofwaardig
Nou ik denk niet dat dit een hele geloofsdiscussie hoeft te worden. Dan blijven we bezig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
HET IS TOCH GVD NIET MEER NORMAAL MEER. ZELFS IK BEN EEN TROLL NU.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:35 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Tjemig zeg....
Nou jou kan ik ook afschrijven dus... doe eens normaal man
Wat moet ik met deze site?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou in ieder geval is het geen standje dat ze prefereert, ik heb al geïnformeerd
Jij bent ook echt een viespeuk, jij bent nog erger dan mijn vriendquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou in ieder geval is het geen standje dat ze prefereert, ik heb al geïnformeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |