quote:Op dinsdag 30 september 2003 15:55 schreef yvonne het volgende:
vosss,
voor het melden van bans die we vergeten zijn
Ik wilde alleen maar helpen hoorquote:Op dinsdag 30 september 2003 15:56 schreef Cynix ® het volgende:
vosss, voor het keurig bijhouden van de users die gebanned hadden moeten worden. Hulde!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke ban. Ik weet alleen dat je er 1 had. Ik kan niet en mn eigen bans en die van mn kloons en die van alle andere users bijhouden natuurlijk
quote:
Dat gaat wonderen doen voor z'n e-pikkie.quote:
vosss en Geralt zijn dezelfde, laten we Geralt bannen zodat hij verder gaat onder vosss aangezien hij daar het wachtwoord van kwijt is zijn we er meteen vanaf.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
vosss en Geralt zijn dezelfde, laten we Geralt bannen zodat hij verder gaat onder vosss aangezien hij daar het wachtwoord van kwijt is zijn we er meteen vanaf.
Dat wachtwoord heb ik nog gewoon. Echter als Geralt gebanned wordt dan mag ik niet verder posten met vosss.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
vosss en Geralt zijn dezelfde, laten we Geralt bannen zodat hij verder gaat onder vosss aangezien hij daar het wachtwoord van kwijt is zijn we er meteen vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |