abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 september 2014 @ 18:44:09 #126
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_144864364
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Ener-G het volgende:
Bij 'normaal gebruik' zou je toch mogen verwachten dat je zo'n ding gewoon in je broekzak kan stoppen zonder te vrezen dat ie warped.
Dat zal ook niet het geval zijn. Bij een merk zoals Apple (evenals Samsung enz.) zal een product dat zo makkelijk buigt nooit de productie halen. Dat wordt wel uitgebreid getest.

Natuurlijk. Elke telefoon kun je buigen. Zo ook bijvoorbeeld een Nexus 5:

Maar daarvoor heb je dus echt wel extra kracht nodig.
Maarja, het is Apple en het is natuurlijk enorm hip om iets succesvols te bashen

Al met al denk ik dat het buigen door de telefoon in je broekzak te dragen wel mee zal vallen.
En nee, ik heb geen iPhone. Ik heb gewoon een Nexus :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_144864464
Nog 1 dag *O*
pi_144864684
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Een heel item over iOS 8 en de 'problemen' bij EditieNL :').

Met ook nog iets van FOK! gehaald.
Ja een forum als bron :'), ook een apple forum waar het logisch is dat er zulke topics zijn met problemen. Enige probleem dat ik heb is dat facebook niet vooruit te branden is. Maar apps ontwikkelen schijnt ook nogal moeilijk te zijn voor ze.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 september 2014 @ 18:54:30 #129
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144864808
8.0.1 is er!
pi_144865466
Wel frappant zodra je ook maar iets aan de kaak stelt, al dan niet op een luchtige manier, dat je meteen tot 'hater' gebombardeerd wordt.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote fan van Apple, en heb ook diverse producten van ze. Maar ze zijn echt niet heilig voor mij en ik kijk graag de kat uit de boom na dit soort berichten. Al was het altijd al met Apple dat je eigenlijk nooit de eerste iteratie van hun produkt moet kopen, het is zo'n grote launch dat er vrijwel altijd wat aan schort, gelukkig zijn dat meestal makkelijk te fixen zaken. Als er al daadwerkelijk een fundamenteel probleem os met het buigen fixen ze dat met de 6s, of als het wat nijpender is in een tweede revisie van de 6. Maar het zou me ook niks verbazen als ze het net als antennagate afdoen met 'you're carrying it wrong'.

Al was het altijd al verstandig om op de tweede generatie te wachten, tenzij je per se het nieuwste van het nieuwste moet hebben.

Voor de rest is het een prachtig toestel, vooral het scherm schijnt zo ongeveer het beste te zijn wat op dit moment te koop is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_144867940
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Een heel item over iOS 8 en de 'problemen' bij EditieNL :').

Met ook nog iets van FOK! gehaald.
Ergerlijk inderdaad ze hebben het ook eindelijk ontdekt hoor. Tja met iedere 'iejos' versie zijn er wel wat bugs in het begin. 8.0.1 is net uitgekomen. Maar goed hebben ze ook weer 5 minuten vol bij EditieNL.

Edit: Nou ja gezien de problemen met de update hebben ze bij EditieNL voor morgen ook weer een item. :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Shogo op 24-09-2014 20:08:30 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2014 @ 20:11:17 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144868268
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Ener-G het volgende:
Je iphone 5s heeft een dikkere laag metaal dan de 6.
Wie zegt dat?

quote:
Die extreme voorbeelden waarbij het ding daadwerkelijk geknikt is zijn overduidelijk met veel geweld gebogen, vooral die van de 5 (en ik heb zelfs een gebogen iphone 4(s) gezien, dat is best een prestatie).
Dat de iphone 6 heel lichtjes 'warped', puur omdat het gebruikte materiaal gewoon extreem dun is, klinkt best plausibel. De krachten die zo'n apparaat te verduren kan krijgen in je broekzak kunnen groter zijn dan je denkt.
Allemaal aannames. Wie zegt dat de krachten op de gebogen 6 kleiner zijn geweest dan die op de iphone 5s die je ziet.

quote:
Voor de 7 a 800 euro die je aan zo'n ding uit zou geven ga ik de gok in ieder geval niet wagen.
Dat is je goed recht. Koop je er geen een. Maar voorlopig is het gebaseerd op niks.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:10 schreef Ener-G het volgende:
Wel frappant zodra je ook maar iets aan de kaak stelt, al dan niet op een luchtige manier, dat je meteen tot 'hater' gebombardeerd wordt.
Door wie :?

quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote fan van Apple, en heb ook diverse producten van ze. Maar ze zijn echt niet heilig voor mij en ik kijk graag de kat uit de boom na dit soort berichten. Al was het altijd al met Apple dat je eigenlijk nooit de eerste iteratie van hun produkt moet kopen, het is zo'n grote launch dat er vrijwel altijd wat aan schort, gelukkig zijn dat meestal makkelijk te fixen zaken. Als er al daadwerkelijk een fundamenteel probleem os met het buigen fixen ze dat met de 6s, of als het wat nijpender is in een tweede revisie van de 6. Maar het zou me ook niks verbazen als ze het net als antennagate afdoen met 'you're carrying it wrong'.
Dat was toch ook waar. Dat hele antenne gate sloeg nergens op. Ik had in die tijd een Blackberry van de baas en als ik die op een bepaalde manier beet hield vielen ook 3 van de 5 signaal streepjes weg. Heel antennegate is voor bijna NIEMAND van de gebruikers zo van invloed geweest dat het signaal volledig wegviel. Alleen voor een paar rednecks in de backwaters van Alabama.

quote:
Al was het altijd al verstandig om op de tweede generatie te wachten, tenzij je per se het nieuwste van het nieuwste moet hebben.
Tja ik heb heel veel 1e generatie apple spullen gehad en niet of nauwelijks problemen eigenlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2014 @ 20:12:29 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144868307
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:54 schreef Pino112 het volgende:
8.0.1 is er!
Die stel ik wel even uit tot morgen, gelet op de berichtgeving :D Zeker omdat ik met 8.0 geen problemen heb.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 september 2014 @ 20:13:16 #134
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144868335
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die stel ik wel even uit tot morgen, gelet op de berichtgeving :D Zeker omdat ik met 8.0 geen problemen heb.
Heb je een iPhone 6? Zo nee, is er geen probleem waarschijnlijk. En anders: restoren via iTunes en het probleem is voorbij
pi_144868386
8.0.1 is denk ik terug getrokken krijg nu de melding dat 8.0 de nieuwste versie is. :P
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 september 2014 @ 20:16:52 #136
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144868510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:14 schreef Shogo het volgende:
8.0.1 is denk ik terug getrokken krijg nu de melding dat 8.0 de nieuwste versie is. :P
Jep, heb hem wel gedownload maar kan niet installeren omdat hij de update niet kan controleren.

9to5mac twitterde op woensdag 24-09-2014 om 20:16:38 Update: Apple just pulled the iOS 8.0.1 update released earlier today w/ TouchID and cellular issues http://t.co/JclKD55rje reageer retweet
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2014 @ 20:17:18 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144868542
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:13 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Heb je een iPhone 6? Zo nee, is er geen probleem waarschijnlijk. En anders: restoren via iTunes en het probleem is voorbij
Ik zag het net ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:14 schreef Shogo het volgende:
8.0.1 is denk ik terug getrokken krijg nu de melding dat 8.0 de nieuwste versie is. :P
Daar gaan een paar ontwikkelaars enorm op hun kloten krijgen.
pi_144868618
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Jep, heb hem wel gedownload maar kan niet installeren omdat hij de update niet kan controleren.

9to5mac twitterde op woensdag 24-09-2014 om 20:16:38 Update: Apple just pulled the iOS 8.0.1 update released earlier today w/ TouchID and cellular issues http://t.co/JclKD55rje reageer retweet
Vandaar....

pi_144870730
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
De 6 is gekrompen van 7.6mm in de 5s naar 6.9mm, en heeft een ander ontwerp met de gebolde randen:



Dat kan niet anders dan dat het metaal dunner is en de andere vorm kan van invloed zijn op de stugheid.

quote:
Allemaal aannames. Wie zegt dat de krachten op de gebogen 6 kleiner zijn geweest dan die op de iphone 5s die je ziet.
Dat is wel een interessante. De 5 en 5s lijken namelijk ook gevoelig te zijn voor buigen.

Maar over de 6:

Dit is ongeveer de kracht die je nodig hebt om de telefoon echt goed out of shape te krijgen:
Even in een spoiler voor de tere Apple zieltjes :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waar het om gaat is deze (lichte)vervorming, niet de soms bijna haakse verbogen toestellen die onder een industriële pers vandaan lijken te komen:



http://www.geek.com/apple(...)luding-mine-1605177/

Verhaal van een ander slachtoffer:

quote:
Yesterday, I left at 10am with the iPhone in my left FRONT pocket of my suit pants. I drove 4 hours to a wedding, which also involved a lot of sitting during dinner etc but also 2-3 hours of dancing. I left at 2am and went to bed, driving home 4 hours back.

So in total, the 6 Plus was about 18 hours in my pocket while sitting mostly.

As I lay it on the coffee table and sat down on the couch to relax from the drive (yes, sitting again ), I saw the reflection of the window in the iPhones slightly distorted.
http://www.macrumors.com/(...)lus-bending-pockets/

quote:
Door wie :?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:44 schreef Pandaplint het volgende:
Maarja, het is Apple en het is natuurlijk enorm hip om iets succesvols te bashen
quote:
Dat was toch ook waar. Dat hele antenne gate sloeg nergens op. Ik had in die tijd een Blackberry van de baas en als ik die op een bepaalde manier beet hield vielen ook 3 van de 5 signaal streepjes weg. Heel antennegate is voor bijna NIEMAND van de gebruikers zo van invloed geweest dat het signaal volledig wegviel. Alleen voor een paar rednecks in de backwaters van Alabama.
Het was anders wel reden voor Apple om de antenne volledig opnieuw te ontwerpen voor de 4s, en daarmee hebben ze het zelfs voortreffelijk gefixed, want de 4s was destijds de telefoon met zo ongeveer de beste signaalkwaliteit. Ik kende iig wat mensen met T-Mobile en een iphone 4 en die waren toch echt niet te spreken over de ontvangst, want dat T-Mobile netwerk was buiten de randstad en in de polder soms net als bij de rednecks in de backwaters van Alabama ;)

quote:
Tja ik heb heel veel 1e generatie apple spullen gehad en niet of nauwelijks problemen eigenlijk.
Dan heb je mazzel :) Voor het overgrote deel zal het ook wel goed gaan, maar ik heb onder andere een iphone 3G gehad, de eerste officiële iPhone in Nederland en die had toch ook een aardig probleem met de haarscheuren in de achterkant. Dat heeft een paar maandjes geduurd voordat Apple het probleem daadwerkelijk erkende en heeft gefixed in het productieproces.
Mijn 13 inch retina macbook pro heb ik expres mee gewacht tot de 2e generatie met de haswell chipset met iris graphics, want het was na enkele weken al duidelijk dat de intel 4000 chipset in de eerste retina macbook niet snel genoeg was en het retina scherm niet soepel aan kon sturen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_144871696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef Ener-G het volgende:

Het was anders wel reden voor Apple om de antenne volledig opnieuw te ontwerpen voor de 4s, en daarmee hebben ze het zelfs voortreffelijk gefixed, want de 4s was destijds de telefoon met zo ongeveer de beste signaalkwaliteit. Ik kende iig wat mensen met T-Mobile en een iphone 4 en die waren toch echt niet te spreken over de ontvangst, want dat T-Mobile netwerk was buiten de randstad en in de polder soms net als bij de rednecks in de backwaters van Alabama ;)
Ik had kort geleden nog een iPhone 4, waar inderdaad de signaalkwaliteit vaak om te huilen was. Maar wel de 8GB variant die iets eerder dan de 4s is uitgekomen en dus al een stuk beter was. Maar even schudden met je iPhone en de ander aan de lijn kon je weer verstaan xD Nu de 5C, een verfrissing om gewoon verstaanbaar te zijn :)

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef Ener-G het volgende:

Dan heb je mazzel :) Voor het overgrote deel zal het ook wel goed gaan, maar ik heb onder andere een iphone 3G gehad, de eerste officiële iPhone in Nederland en die had toch ook een aardig probleem met de haarscheuren in de achterkant. Dat heeft een paar maandjes geduurd voordat Apple het probleem daadwerkelijk erkende en heeft gefixed in het productieproces.
Mijn 13 inch retina macbook pro heb ik expres mee gewacht tot de 2e generatie met de haswell chipset met iris graphics, want het was na enkele weken al duidelijk dat de intel 4000 chipset in de eerste retina macbook niet snel genoeg was en het retina scherm niet soepel aan kon sturen.
Haarscheuren liggen aan het materiaal, dat heb je nou eenmaal met polycarbonaat. Maar met de 3G gebeurde dat wel te snel, maar na jaren gebruik was het wel logisch. Mijn MacBook krijgt er helaas ook steeds meer (kleintjes van max 2 cm), dat krijg je gewoon :P Mijn 5C zal over een paar jaar vast ook wat scheurtjes hebben :) (Moet zeggen dat ik die scheurtjes dan ook het enige nadeel van polycarbonaat vind, het is verder een heerlijk materiaal!)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2014 @ 21:59:07 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144873816
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef Ener-G het volgende:

[..]

De 6 is gekrompen van 7.6mm in de 5s naar 6.9mm, en heeft een ander ontwerp met de gebolde randen:

[ afbeelding ]

Dat kan niet anders dan dat het metaal dunner is en de andere vorm kan van invloed zijn op de stugheid.

[..]

:? Waarom zou de DIKTE van het materiaal veranderen? Het zou zelfs dikker kunnen zijn.

quote:
Dat is wel een interessante. De 5 en 5s lijken namelijk ook gevoelig te zijn voor buigen.
En toch is die van mij kaarsrecht. En als er iemand NIET overdreven zuinig is op z'n telefoon ben ik het. Kreng zit niet eens in een hoesje

quote:
Maar over de 6:

Dit is ongeveer de kracht die je nodig hebt om de telefoon echt goed out of shape te krijgen:
Even in een spoiler voor de tere Apple zieltjes :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waar het om gaat is deze (lichte)vervorming, niet de soms bijna haakse verbogen toestellen die onder een industriële pers vandaan lijken te komen:

[ afbeelding ]

http://www.geek.com/apple(...)luding-mine-1605177/

Verhaal van een ander slachtoffer:

[..]

http://www.macrumors.com/(...)lus-bending-pockets/

[..]

[..]

[..]
Ja en? Nogmaals, het komt bij eenenkeling voor. Net als bij de 5s. En andere telefoons. Ik begrijp nog steeds je punt niet. Je neemt aan dat het erger is, maar hebt geen enkel bewijs dat dat daadwerkelijk zo is.

quote:
Het was anders wel reden voor Apple om de antenne volledig opnieuw te ontwerpen voor de 4s, en daarmee hebben ze het zelfs voortreffelijk gefixed, want de 4s was destijds de telefoon met zo ongeveer de beste signaalkwaliteit. Ik kende iig wat mensen met T-Mobile en een iphone 4 en die waren toch echt niet te spreken over de ontvangst, want dat T-Mobile netwerk was buiten de randstad en in de polder soms net als bij de rednecks in de backwaters van Alabama ;)

[..]
:') Alleen de top antenne breaker zat iets anders. Ik ken werkelijk niemand die problemen had. Ja... wel met T-mobile, maar niet alleen met de iphone maar omdat T-mobile gewoon een baggernetwerk had.

quote:
Dan heb je mazzel :) Voor het overgrote deel zal het ook wel goed gaan, maar ik heb onder andere een iphone 3G gehad, de eerste officiële iPhone in Nederland en die had toch ook een aardig probleem met de haarscheuren in de achterkant. Dat heeft een paar maandjes geduurd voordat Apple het probleem daadwerkelijk erkende en heeft gefixed in het productieproces.
Mijn 13 inch retina macbook pro heb ik expres mee gewacht tot de 2e generatie met de haswell chipset met iris graphics, want het was na enkele weken al duidelijk dat de intel 4000 chipset in de eerste retina macbook niet snel genoeg was en het retina scherm niet soepel aan kon sturen.
Ik heb een ibook 4G, powerbook 4G, macbook white, macbook 13" unibody alu, macbook 13" pro, macbook pro 15" alu, macbook air, imac G4, iphone 3GS, 2 iphones 4s en 2 iPhones 5s gehad. Met geen van alle een probleem, behalve met de macbook white met de topcover. Die gewoon na 3 jaar onder garantie vervangen werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 24-09-2014 22:10:32 ]
pi_144878463
Geen idee of het wat is, maar normaal 30 dollar, nu gratis dus de moeite waard om jullie even te attenderen.
https://itunes.apple.com/(...)d434139679?l=en&mt=8
  woensdag 24 september 2014 @ 23:43:44 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144878959
Punt van die hele 'bendgate' is dat het er om gaat in hoeverre zoiets optreedt bij normaal gebruik. Ik geloof best dat hij te buigen is, maar gebeurt het in je broekzak? Voorlopig lees ik elke keer dezelfde post die herhaald wordt van die gast die naar een bruiloft moest. Alhoewel het niet zou moeten gebeuren, vind ik één anekdote vrij karig voor een product wat al bijna net zoveel verkocht is als de originele iPhone.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_144880037
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:29 schreef no1uknow het volgende:
Geen idee of het wat is, maar normaal 30 dollar, nu gratis dus de moeite waard om jullie even te attenderen.
https://itunes.apple.com/(...)d434139679?l=en&mt=8
^O^
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 september 2014 @ 06:50:46 #146
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144882014
8.0.2 komt 'soon'.
pi_144886216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:? Waarom zou de DIKTE van het materiaal veranderen? Het zou zelfs dikker kunnen zijn.
Als de telefoon nog dunner is dan zijn voorganger mag je redelijkerwijs wel aannemen dat de wanden echt niet dikker zijn geworden. Er moet ook nog een accu, scherm en een moederbord in.

Er zit een grens aan hoe dun je iets kan maken van bepaalde materialen, en op een gegeven moment wordt het gewoon gevoeliger voor buigen. M'n Xperia Z is ook achterlijk dun en die kan ik daardoor met lichte druk ook alle kanten op buigen en torderen, maar die buigt weer terug omdat ie van (pisbakken)plastic is. De iphone 6 is nog zelfs een milimeter dunner, en van aluminium. Dat heeft gewoon andere eigenschappen.

quote:
Ja en? Nogmaals, het komt bij eenenkeling voor. Net als bij de 5s. En andere telefoons. Ik begrijp nog steeds je punt niet. Je neemt aan dat het erger is, maar hebt geen enkel bewijs dat dat daadwerkelijk zo is.
Je hebt ook geen enkel bewijs dat het niet zo is.
Nogmaals, als er een bedrijf is waar ik blind iets van zou kopen dan zou dat Apple zijn. Ze hebben hun zaken echt wel goed voor elkaar. Maar ik ben niet zo naief om de berichten over verbogen toestellen te negeren en af te doen als n=1 onzin, want Apple en Apple is heilig.
Die afbrokkelende iphone 3g werd aanvankelijk ook afgedaan als exemplarisch. Net als 'antennagate'.

Het voor mij persoonlijk gewoon een lap geld wat je neerlegt voor een telefoon, maar ik ben daar doorgaans ook wat voorzichtiger in en hecht meer waarde aan een goed product dan gebreken voor lief nemen omdat ik geen belang hecht aan per se de eerste willen zijn met iets nieuws. Als je zoveel geld neerlegt voor een product moet het gewoon goed zijn. Als je dat niet wil snappen, tja.

Maar ik ben benieuwd naar je eigen ervaringen met je nieuwe iphone 6 ^O^
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2014 @ 11:55:22 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144887286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:17 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Als de telefoon nog dunner is dan zijn voorganger mag je redelijkerwijs wel aannemen dat de wanden echt niet dikker zijn geworden. Er moet ook nog een accu, scherm en een moederbord in.
Eh ja, als een wand ipv 0,5mm nu 0,7mm is merk je dat niet of nauwelijks in het volume. De hoogte, dipete en breedt zijn van grotere invloed. Dus ik heb geen flauw idee of de materiaal dikte anders is. En jij ook niet.

quote:
Er zit een grens aan hoe dun je iets kan maken van bepaalde materialen, en op een gegeven moment wordt het gewoon gevoeliger voor buigen. M'n Xperia Z is ook achterlijk dun en die kan ik daardoor met lichte druk ook alle kanten op buigen en torderen, maar die buigt weer terug omdat ie van (pisbakken)plastic is. De iphone 6 is nog zelfs een milimeter dunner, en van aluminium. Dat heeft gewoon andere eigenschappen.

[..]
Ja, dat schreef ik al in mijn eerste reactie.

quote:
Je hebt ook geen enkel bewijs dat het niet zo is.
Eh jawel, anders zouden er nu honderdduizenden gebogen iphone's 6 moeten zijn op miljoenen verkochte aantallen. Er zijn enkele berichten verschenen.

quote:
Nogmaals, als er een bedrijf is waar ik blind iets van zou kopen dan zou dat Apple zijn. Ze hebben hun zaken echt wel goed voor elkaar. Maar ik ben niet zo naief om de berichten over verbogen toestellen te negeren en af te doen als n=1 onzin, want Apple en Apple is heilig.
Je doet weer een aanname dat ik of anderen het als onzin afdoen omdat apple heilig is. Dat is gelul, gebaseerd op de huidige informatie lijkt het exemplarisch te zijn. En de omstandigheden waarbij dit gebeurde zijn 'hear say'. Aannemen dat het een groot probleem is is gebaseerd op onderbuik gevoelens.

quote:
Die afbrokkelende iphone 3g werd aanvankelijk ook afgedaan als exemplarisch. Net als 'antennagate'.
Hetgeen ook simpelweg zo was, gelet op de verkochte aantallen.

quote:
Het voor mij persoonlijk gewoon een lap geld wat je neerlegt voor een telefoon, maar ik ben daar doorgaans ook wat voorzichtiger in en hecht meer waarde aan een goed product dan gebreken voor lief nemen omdat ik geen belang hecht aan per se de eerste willen zijn met iets nieuws. Als je zoveel geld neerlegt voor een product moet het gewoon goed zijn. Als je dat niet wil snappen, tja.
Wederom neem je aan dat ik dat niet zo willen en problemen zou accepteren. Dat is niet zo.

quote:
Maar ik ben benieuwd naar je eigen ervaringen met je nieuwe iphone 6 ^O^
Als ik die koop zal ik het je laten weten.
  donderdag 25 september 2014 @ 12:08:49 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144887663
Belangrinker te weten is de uitval percentage. Die weten we nog niet, en op dit moment zijn het enkele van de miljoenen die verkocht zijn. Dus zo een vaart zal het niet lopen.

Tevens iets om in gedachte te houden. Als een Iphone uit komt kijkt men daar heel kritisch naar. Meer dan dat men doet bij andere merken. Het is zoeken naar fouten enz. Laten vallen, laten stuiteren, in een zak met slsutels om te kijken of er krassen komen enz enz enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144887950
Ik vind vooral sommige redeneringen zo apart. Bijvoorbeeld zo van "Ja dûh, natuurlijk buigt een iPhone 6+ wel en een goedkope plastic fluttelefoon niet, want Apple gebruikt dure hoogwaardige materialen en die zijn nou eenmaal zacht en buigzaam." Volgens mij heb je dan niet helemaal begrepen wat het woord "hoogwaardig" betekent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')