Het lijkt inderdaad bijna te gaan schemeren nu. Buienradar geeft 0,0 qua buien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me af of er een onweersbuitje komt in de omgeving van Amsterdam, de lucht ziet er zo donker uit.
ik zit ook al de hele tijd te kijken, licht aan bij het koken zelfs, maar nog steeds droog.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:34 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me af of er een onweersbuitje komt in de omgeving van Amsterdam, de lucht ziet er zo donker uit.
Ik reed een uur geleden nog een stukje oostelijker, echt op sommige plekken even gas terug genomen omdat het zicht ineens zo slecht werd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
In de omgeving Hellendoorn is zelfs de rally gestopt vanwege de mist(dus het zal er wel errug mistig zijn)![]()
Goed dat ik niet gegaan ben
Ging flink tekeer!quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:33 schreef Fred0w het volgende:
Toch flinke buien in West-Vlaanderen.
http://alarm.noodweercent(...)noordbrabant&lang=nlquote:Op 20.09.2014 om 04:36 uur werd er een noodweer van het niveau rood geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich 9 km noordelijk van Bladel en Netersel bevindt. Het beweegt zich met een snelheid van 14 km/u in oostelijke richting. Er is lokaal gevaar op hagel, zware regenval en stormvlagen. De bliksemactiviteit is hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |