Nou... ?quote:
En wat zeg jij dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hoop dat ze chill doet ipv zegt van ''hee hoeveel meisjes heb je vanavond gefixt?'' Aangezien ik was wezen stappen.
Dan mag hij een set nieuwe ogen aanschaffen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat zeg jij dan?
Ik heb je zusje gefixt?
Renquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja omdat toen ze de eerste keer dat ze bij mij was het toevallig opstond. Dus nu was het zovan: ''Zullen we weer the voice kijken?'' hihihi.![]()
helpl
Nee, ze zei het niet maar ik hoop gewoon dat ze dat niet gaat zeggenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat zeg jij dan?
Ik heb je zusje gefixt?
Ik klap haar gewoon als ze te stoer gaat doen hoor. Aka ijmuiden jwt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mag hij een set nieuwe ogen aanschaffen.
Gok ik zo.
Gewoon seksueel gefrustreerd!quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Chloroform het volgende:
Wie noem je loeder dan, teringjong.
Loeder gespot.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Chloroform het volgende:
In dat gevalquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:59 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Gewoon seksueel gefrustreerd!
Morgen DB?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef Chloroform het volgende:
Ga srs vanavond naar DB.quote:
klap eens in je handjes, blij blij blij...quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, ze zei het niet maar ik hoop gewoon dat ze dat niet gaat zeggenWant eerst vertoonde ze wel soort van dat gedrag. En anders had ik gezegd ja honderd.
[..]
Ik klap haar gewoon als ze te stoer gaat doen hoor. Aka ijmuiden jwt.
Hard geworden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat broodje kroket klaar staat.
Ja vakantietijd is voorbij, op saaie werk en schooldagen moet hier toch iets te lezen zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:06 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen gaat maar op vakantie. Ongehoord dit.
In deze SC geloof ik jaquote:
Ja, vorig topicquote:
Straks slaat ie Veer nog aan de haak daar snapjenum hihaho.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is zeilen in de Golf van Thailand, het nieuwe zeevissen zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |