quote:
Appelsientje was ook plots weg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
+ DIGGER, FrankieMcG, PascalHeister, Bjoro...
Weet je je al wat je later wil worden Ole ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:54 schreef Ole het volgende:
Hebben ze nu allemaal een Leven en wij niet?
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je je al wat je later wil worden Ole ?
Ik ook niet. Doe al 14 jaar vrijwilligerswerk op een internetforum.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:01 schreef borisz het volgende:
Ajax gaat weer in het Olympisch Stadion spelen.
Tegen JOS-Watergraafsmeer in de beker.
Heb ik ook regelmatig. Lig je lekker in bed hoor je een sirene van een ambulance.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:05 schreef Againzender het volgende:
Brandweer komt continu met sirened en volle snelheid hier achter over de Lelylaan. P2000 meldt een ongeval spoor bij Oostover. Ik word altijd heel naar van dit soort dingen.
Wat zegt ie ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:25 schreef borisz het volgende:
Alex Pastoor nu bij RTVNH. De Soap gaat verder
Weinig maar neemt wel afstand van wat Ernie gister zei bij VIquote:
De groetenquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:27 schreef popolon het volgende:
Ik kom niet eerder terug als in de TT genoemde homo sapiens zich melden. Hier.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:27 schreef popolon het volgende:
Ik kom niet eerder terug als in de TT genoemde homo sapiens zich melden. Hier.
Kunnen ze in welke andere voetbalstad in Nederland alleen maar van dromen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:38 schreef borisz het volgende:
Amsterdam krijgt vier duels voor EK 2020. Mooi.
Voor de vergelijking. Vier keer een Europa-League-finale in korte tijd voor Amsterdam. Dat valt best wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |