Nee had nog niet besteld, heb die code nog niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren bekend dat pre order voorrang krijgt? Kan hier wel goed om lachen
[..]
Heb je geen order bevestiging dan? Ik heb red onbeperkt bellen / smsen iphone 6 64GB voor 55 pm en toestel kost 95 euro
Ik moet toch wat hè, het leven is niet altijd een feest.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
h
Leuk hè, je eigen onzekerheden verbloemen door anderen op een internetforum af te zeiken? Grote jongen hoor.
6 Plus 64GB en 6 128 GB staan daar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Even los van het abonnementsbedrag, vind ik het eerder raar dat de toestelprijs die je bij moet lappen voor een iPhone 6 64GB en 128GB gelijk zijn...
Ah, dat verschil heb ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
6 Plus 64GB en 6 128 GB staan daar.
Lekker voor jequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Wat een fuckzooi. Voor het 4e jaar op rij in de rij gestaan en voor de 4e keer op een andere locatie. Ditmaal Düsseldorf. Nog nooit zo vroeg aanwezig geweest (donderdag om 16.00 uur) en nog nooit zo weinig mensen voor mij gehad (70). Ik ging voor de iPhone 6 plus 64GB en al zou die op zijn voor het 128GB model. Na de eerste 30 personen was de 6 plus volledig uitverkocht. Mevrouw van Apple verklaarde dat het kwam door de vele pre-orders. Ik heb haar gezegd dat ze dat in het vervolg wel even mogen communiceren.
Erg vreemde keuze van Apple. Achter mij stond ongeveer 700 man. Ik ben toen ik dat hoorde direct weggegaan, wilde namelijk niet de normale 6 kopen. 28 uur geen slaap en met lege handen weer in Nederland. Zondag maar eens de Apple Store in Oberhausen bellen, tegen beter weten in....
Ik heb de OnePlusOne in m'n broekzak gehad tijdje geleden. En dat is alles behalve comfortabel lopen.. iPhone 6 Plus is nog een paar honderd mili-inches groter.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:42 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe zit zo'n 6 plus in je broekzak? Ik heb het idee dat dat ding veel te groot is om in je broekzak bij je te hebben. Iemand ervaring?
Dat leek mij dus ook al. Dat gaat dus geen plus worden voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb de OnePlusOne in m'n broekzak gehad tijdje geleden. En dat is alles behalve comfortabel lopen.. iPhone 6 Plus is nog een paar honderd mili-inches groter.
Zie de vergelijking:
http://www.phonearena.com(...)lus/phones/8346,8908
Verschil tussen de iPad Mini en 6 Plus is nog best groot.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
4,7" is eigenlijk ook al te groot...
Ben benieuwd of de iPad Mini nog verkocht wordt dan..
Mini heeft ideaal formaat voor een tablet IMO, maar de 6+ lijkt me als telefoon alles behalve prettig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Verschil tussen de iPad Mini en 6 Plus is nog best groot.
-Kun je tijdens het filmpje dan wel geluid van 0 naar 10 draaien met de geluidstoetsen? (want op zich is van stil naar geluid best logisch om dan geluidloos te beginnen)quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen zegt iOS8 prima op de iPhone 5...
Ik heb wel wat minpunten:
- als ik schakel van geluid uit naar aan tijdens een filmpje dan blijft het geluid uit.
- Meldingen van Whatsapp komen niet meer in het openingsscherm! (telefoon licht alleen even op)
- En hij loopt opeens vast bij apps of het duurt lang voordat een app geopend is.
Dat eerste werkt bij mij gewoon prima (Dumpert app als test). Tweede werkt bij mij ook gewoon (wellicht iets veranderd in je instellingen, anders een bug die niet bij iedereen voorkomt?). Derde heb ik ook geen last van, juist tegenovergestelde, apps openen sneller voor m'n gevoel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen zegt iOS8 prima op de iPhone 5...
Ik heb wel wat minpunten:
- als ik schakel van geluid uit naar aan tijdens een filmpje dan blijft het geluid uit.
- Meldingen van Whatsapp komen niet meer in het openingsscherm! (telefoon licht alleen even op)
- En hij loopt opeens vast bij apps of het duurt lang voordat een app geopend is.
Op vrijdag 19 september 2014 17:51 schreef ook_gek het volgende:
Al jaren bekend? Man, dit was de eerste keer dat het kon. Dus eerst een domme opmerking plaatsen en vervolgens lachen om je eigen domheidquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:46 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 19 september 2014 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren bekend dat pre order voorrang krijgt? Kan hier wel goed om lachen
Dat geluid is gewoon echt een bug of iets, geluid staat wel vol ook met volume. Ik moet het opnieuw openen en dan doet iet het.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
-Kun je tijdens het filmpje dan wel geluid van 0 naar 10 draaien met de geluidstoetsen? (want op zich is van stil naar geluid best logisch om dan geluidloos te beginnen)
-WhatsApp kan wat bugs hebben als het proces nu net iets anders verloopt, verwacht dat dit zichzelf oplost met een hotfix/update.
-Apps kunnen nog niet helemaal bugloos zijn, was met iOS 7 en eerder 6 niet anders en is ergens ook wel logisch.
Enige waar ik me zorgen om zou maken is snelheid en belasting van batterij en dus CPU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |