SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weekend sinds 18:00.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ro-ald, al weekend of morgen nog een dagje?
Nicequote:
Gaat goed op mijn werk ben blij dat ik eindelijk geld krijg wat ik echt verdien.quote:
Net wat bier gedronken met een vriend maar voor de rest weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Proost
[..]lekker, wat leuks gepland?
Als het werk maar leuk isquote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat goed op mijn werk ben blij dat ik eindelijk geld krijg wat ik echt verdien.
Ik krijg nog wel wat uitkering maar ik werk eindelijk voor geld.
sowieso en mijn leidinggevende is een zij is ook wel leuk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het werk maar leuk is
If you know what i mean.jpgquote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
sowieso en mijn leidinggevende is een zij is ook wel leuk.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
sowieso en mijn leidinggevende is een zij is ook wel leuk.
Vandaag wist ik niet waar ik moest zijn. En toen zij der was oh nu weet ik het weer zei ik.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vandaag wist ik niet waar ik moest zijn. En toen zij der was oh nu weet ik het weer zei ik.
Toen zei zij je wilde gewoon dat ik kwam he.
Hahaquote:Op donderdag 18 september 2014 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik laat jou graag komen"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |