abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 november 2014 @ 11:42:57 #101
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_146457411
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik hou mijn oren voor je open maar het is niet het seizoen voor jonkies.
En het is randdebiel, ramdebiel :D
Gewoon een debiel die je dan wel wil rammen :P
En mijn vogel heb ik op 1 december gekregen, dus ook niet echt binnen het seizoen (daarom was ze ook handgevoed en dus al "tam", omdat ze het anders waarschijnlijk niet zou halen door de temperatuur).
Maar dat mag nu niet meer dus.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 9 november 2014 @ 12:32:08 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_146458657
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef _aurum_ het volgende:
Als Frits een mannetje blijkt, dan mag je d'r over een paar maanden wel bij mij droppen. :+

Lossen ze het samen maar op oO<
Ja hoe gaat het met Frits nu?
Met Urk en de rest gaat het fantastisch.

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 10 november 2014 @ 20:48:57 #103
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_146511639
Oeh dit is wel een hele toffe mutatie.
Maar dan ook meteen behoorlijk aan de prijs :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_146511945
Ik had een heel verhaal :') Verhaal weg....

Korte versie is goed! Knuffelt, tjielpt, verliest veren want in de rui...en nog steeds niet handtam :D

Als hij erg moe is dan kan ik 'm wel met mijn hand pakken en bij me leggen om 'm dan te kriebelen, dan blijft hij er voor zitten en gaat draaien zodat je 't juiste plekje te pakken hebt :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 21:25:02 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146513190
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:56 schreef _aurum_ het volgende:
Ik had een heel verhaal :') Verhaal weg....

Korte versie is goed! Knuffelt, tjielpt, verliest veren want in de rui...en nog steeds niet handtam :D

Als hij erg moe is dan kan ik 'm wel met mijn hand pakken en bij me leggen om 'm dan te kriebelen, dan blijft hij er voor zitten en gaat draaien zodat je 't juiste plekje te pakken hebt :+
Zo leuk als ze hun koppie draaien en met de oogjes halfdicht gaan zitten gapen O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 21:42:21 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146513960
Tali zit trouwens de godganse tijd aan de tralies te knagen, probeert ze haar snaveltje soms te slijpen? Een sepia slijpsteen kopen heeft geen nut, want óf ze kijkt er niet naar om, óf ze is er bang voor :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 10 november 2014 @ 21:42:52 #107
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_146513988
Hebben jullie dit al gezien?



[ Bericht 75% gewijzigd door Federer-fan op 10-11-2014 21:48:57 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 22:34:39 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146516260
quote:
Zag daar een foto van op 9gag ja :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146523370
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zo leuk als ze hun koppie draaien en met de oogjes halfdicht gaan zitten gapen O+
O+

Ik vind sowieso dat we veel plezier hebben van zo'n klein beestje :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:55:44 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_146523901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

O+

Ik vind sowieso dat we veel plezier hebben van zo'n klein beestje :)
Ja, zeker. Het is heel knus.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 12 november 2014 @ 11:37:42 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_146567204
Trixie :Y)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 november 2014 @ 12:54:42 #112
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_146607795
Even kort, weinig tijd bla bla.
Maar zaterdag met de pyrrhura naar de dierenarts, nagels knippen. Maar het zijn zwarte nagels en ik zie het leven niet. Daarbij, hij trekt het vel van mijn vingers, dus ik wens de assistente veel plezier.
Heb namelijk pas met een dikke lip gelopen omdat meneer wilde dat ik niet meer met mijn vader aan de telefoon zat. Maar verder is het een schatje hoor _O-.

Oh en federer-fan: langzaam maar goed hoor!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 16:31:36 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146650481
Ik heb vanmiddag een nieuw klingelspeeltje voor Tali gekocht, maar ze lijkt er niet al te blij mee te zijn. Ze komt er iig niet bij in de buurt en laat allerlei gepiep horen dat ze het er abosluut niet mee eens is _O-

Jammer voor haar dat het dicht bij het etensbakje hangt :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:40:22 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_146650836
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuw klingelspeeltje voor Tali gekocht, maar ze lijkt er niet al te blij mee te zijn. Ze komt er iig niet bij in de buurt en laat allerlei gepiep horen dat ze het er abosluut niet mee eens is _O-

[...]
:D _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 20:59:43 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146660481
Ik heb het speeltje een half uur geleden maar even aan de andere kant van de kooi gehangen en Tali zit nu enorm te schranzen, arm beest :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 14 november 2014 @ 21:11:04 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_146660925
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het speeltje een half uur geleden maar even aan de andere kant van de kooi gehangen en Tali zit nu enorm te schranzen, arm beest :P
Goed zo.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 23:11:46 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146913114
Gemengd bericht hier: ik heb een vriendinnetje voor Tali aangeschaft, een lutinopopje. Heb contact met de kweker gehad en die vertelde me dat je een nieuwe catharina gewoon bij de "oude" kunt zetten. Dat zou even kabaal opleveren (territorium, indringer), maar na een paar uurtjes moet dat voorbij zijn. De nieuwe woont hier nu +/- 27 uur en Tali is echt een kreng :{

Nieuwe zit het liefst helemaal stil in een hoekje om maar geen aanval uit te lokken, maar soms is dat niet eens nodig om Tali ertoe te bewegen om aan te vallen en naar haar veren te happen. Nieuwe heeft voor zover ik weet nog niet gegeten en mag niet drinken; ze wordt bij zowel het badje als het waterbakje weggejaagd, het arme ding. Ik heb al een bakje met voer en een flessendop met water op de bodem van de kooi gezet zodat ze wat kan eten en drinken, maar het meeste wordt over de bodem gegooid zodra ze weer eens moet vluchten :{

De keren dat ze de kooi uit komt vliegt ze meteen naar een hoek van de kamer om daar onzichtbaar te zijn, of naar de boekenkast om daar achter de boeken te schuilen...

Ja, het is dom van me om pietje 2 bij pietje 1 te zetten, maar als je her en der leest en hoort dat catharina's er veel minder problemen mee hebben dan grasjes, dan wil je de gok wel wagen, vooral omdat mijn vorige grasjes altijd meteen een klik hadden.

Ik baal er ook van dat het morgen zondag is omdat alle winkels hier dan dicht zijn, dus kan niet even naar een dierenwinkel om een kooitje te kopen -O- Ik zat net even na te denken hoe ik de nieuwe tot maandag apart kan zetten met het spul dat ik heb, en kom niet verder dan de boekenkast :') Ik kan repen uit een groot stuk karton snijden om licht binnen te laten en dan dat ding voor een plank hangen. Krant op de plank, voer en water in de "kooi" en het dan op die manier maar uitzingen tot maandag.

Ik ga maar eens aan de slag.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 22 november 2014 @ 23:14:16 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_146913196
Ik zou Tali lekker los laten en de nieuwe in de kooi laten. Tali is los toch gewend? Dan krijgt ze ook even alle aandacht en is er minder reden om jaloers te zijn op de nieuwe wellicht.En kan de nieuwe op haar gemak aan de nieuwe kooi en zo wennen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_146913601
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gemengd bericht hier: ik heb een vriendinnetje voor Tali aangeschaft, een lutinopopje. Heb contact met de kweker gehad en die vertelde me dat je een nieuwe catharina gewoon bij de "oude" kunt zetten. Dat zou even kabaal opleveren (territorium, indringer), maar na een paar uurtjes moet dat voorbij zijn. De nieuwe woont hier nu +/- 27 uur en Tali is echt een kreng :{

Nieuwe zit het liefst helemaal stil in een hoekje om maar geen aanval uit te lokken, maar soms is dat niet eens nodig om Tali ertoe te bewegen om aan te vallen en naar haar veren te happen. Nieuwe heeft voor zover ik weet nog niet gegeten en mag niet drinken; ze wordt bij zowel het badje als het waterbakje weggejaagd, het arme ding. Ik heb al een bakje met voer en een flessendop met water op de bodem van de kooi gezet zodat ze wat kan eten en drinken, maar het meeste wordt over de bodem gegooid zodra ze weer eens moet vluchten :{

De keren dat ze de kooi uit komt vliegt ze meteen naar een hoek van de kamer om daar onzichtbaar te zijn, of naar de boekenkast om daar achter de boeken te schuilen...

Ja, het is dom van me om pietje 2 bij pietje 1 te zetten, maar als je her en der leest en hoort dat catharina's er veel minder problemen mee hebben dan grasjes, dan wil je de gok wel wagen, vooral omdat mijn vorige grasjes altijd meteen een klik hadden.

Ik baal er ook van dat het morgen zondag is omdat alle winkels hier dan dicht zijn, dus kan niet even naar een dierenwinkel om een kooitje te kopen -O- Ik zat net even na te denken hoe ik de nieuwe tot maandag apart kan zetten met het spul dat ik heb, en kom niet verder dan de boekenkast :') Ik kan repen uit een groot stuk karton snijden om licht binnen te laten en dan dat ding voor een plank hangen. Krant op de plank, voer en water in de "kooi" en het dan op die manier maar uitzingen tot maandag.

Ik ga maar eens aan de slag.
Alleen jong wennen ze aan nieuwe.

Er is 1 parkiet van mijn stelletje overleden, maar ga geen nieuwe halen. De overblijfster was al een zeer solitair beestje die gebruik maakte van het mannetje wanneer het haar uitkwam (typisch vrouwen ;) )

Dus een nieuwe wordt denk ik gewoon dood gepikt. Haal wel een nieuw stelletje als zij ook niet meer leeft.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zaterdag 22 november 2014 @ 23:48:10 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146914238
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou Tali lekker los laten en de nieuwe in de kooi laten. Tali is los toch gewend? Dan krijgt ze ook even alle aandacht en is er minder reden om jaloers te zijn op de nieuwe wellicht.En kan de nieuwe op haar gemak aan de nieuwe kooi en zo wennen.
Nee, dat gaat helaas niet werken, heb dat al geprobeerd. Als ik Tali los heb gaat ze op een gegeven moment natuurlijk eten en drinken, en als ze dan de nieuwe ziet is het weer herrie :')

quote:
4s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alleen jong wennen ze aan nieuwe.

Er is 1 parkiet van mijn stelletje overleden, maar ga geen nieuwe halen. De overblijfster was al een zeer solitair beestje die gebruik maakte van het mannetje wanneer het haar uitkwam (typisch vrouwen ;) )

Dus een nieuwe wordt denk ik gewoon dood gepikt. Haal wel een nieuw stelletje als zij ook niet meer leeft.
Hrm...

Ik heb echt iets belachelijks gemaakt, maar het moet maar voldoen :') Stel je zo'n ouderwets baby/kinderledikantje met verticale spijlen voor, dat heb ik net uit een stuk karton gesneden en tussen de wanden van de boekenkast geklemd. Kranten op de plank, bakje met eten en bakje met drinken, "klep" omhoog gedaan, nieuwe vogel er in gezet, klep weer naar beneden en klaar. Truste, nieuwe! :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 01:11:18 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146916617


:+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 23 november 2014 @ 14:55:49 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146926243
Kwam vanochtend uit bed en zag dat de nieuwe in de hoek van de kamer zat (wat heeft dat ding toch met hoeken? :') ), dus ik pakte haar even op om bij het eten te zetten en ze ging vervolgens trippen tot ik wegliep en nu zit ze in de hoek van Tali d'r kooi, snavel onder de vleugel en de oogjes halfdicht... je zou denken dat ze vannacht genoeg rust heeft gehad. Tali zit naast me en heeft de nieuwe vandaag nog maar een keer lastiggevallen. Als het nodig is haal ik nieuwe vanmiddag uit de kooi en zet haar in de boekenkast.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146927129
quote:
:D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 14:13:27 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146954439
Twee foto's van de nieuwe in haar eigen kleine kooitje:





Tali is gewoon los en kan op de kooi gaan zitten als ze daar zin in heeft. Ik zal het kooitje overmorgen openzetten om te zien wat de kleine zoal doet, of ze zin heeft om nogmaals kennis te maken met bitch Tali, maar nu mag ze mooi rustig aan haar nieuwe stekkie gaan wennen :)

Als het over X dagen gewoon goed gaat zal ik haar weer eens bij Tali zetten en maar zien wat er van komt. Als het echt niks wordt gaat ze terug naar de kweker.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146959231
Wat een cute vogeltje! Hoop dat het goedkomt O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')