Dat is vervelend idd. Maar geen bodemprijzen nodig hoor. Gewoon volle prijs is ook ok. Op 70 chilipopcorn kreeg ik met de hoogste prijs +/- 3800 winst.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal eens even kijken of ik een mooie OP kan maken vandaag.
En flink opkopen in de krant moet je maar net mazzel mee hebben dat het voor bodemprijzen wordt aangeboden natuurlijk.
Ik speel het nu op mijn iPhone en dan heb je helaas ook nog een kleine krant
Jammer ook dat het wisselen van taal niet meer werkt.
Welke kistjes bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is vervelend idd. Maar geen bodemprijzen nodig hoor. Gewoon volle prijs is ook ok. Op 70 chilipopcorn kreeg ik met de hoogste prijs +/- 3800 winst.
Van het krantje is idd stom. Ook de kistjes kan je niet meer bekijken.
Zag vanmorgen een bug. Mijn persoonlijke trein was na de nacht nog niet klaar
Haha zo kwam ik er bij lvl 40 pas achter dat je bomen/struiken kon laten heroplevenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben er trouwens pas gisteren achter gekomen dat je een boot die je niet wilt/kunt doen, gewoon kan wegsturen.
Ehm... hoe dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben er trouwens pas gisteren achter gekomen dat je een boot die je niet wilt/kunt doen, gewoon kan wegsturen.
Mmm, bij mij gebeurt er dan niks.... Ik ga wel ff geduld hebbenquote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef DonnaRush het volgende:
Op het bootje klikken waar je m gevuld ook wegstuurt. Je krijgt dan nog de vraag of je het zeker weet of zoiets.
je mag dan ook niks gevuld hebben of een hulpvraag hebben gedaan. In het venster met de kratjes staat een bootje en dat klik je even aan en dan krijg je de vraag.quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mmm, bij mij gebeurt er dan niks.... Ik ga wel ff geduld hebben
Je moet dat doen voordat je hem gevuld hebt. Dan kun je hem wegsturen. Anders niet.quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mmm, bij mij gebeurt er dan niks.... Ik ga wel ff geduld hebben
Spuit 11quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je moet dat doen voordat je hem gevuld hebt. Dan kun je hem wegsturen. Anders niet.
a, dan is het datquote:Op zondag 21 september 2014 14:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je mag dan ook niks gevuld hebben of een hulpvraag hebben gedaan. In het venster met de kratjes staat een bootje en dat klik je even aan en dan krijg je de vraag.
Sterren?quote:Op maandag 22 september 2014 09:38 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, gaat lekker!
Hoeveel sterren verdienen jullie gemiddeld op een dag? Het gaat bij mij nu echt zoveel sneller!
Je kan er 500 nectar vanaf halen, dat valt toch best mee?quote:Op maandag 29 september 2014 16:45 schreef Coelho het volgende:
Wel irritant dat die nectarstruiken zo snel al dood zijn. Staat in geen verhouding met het andere verbruik. Ik heb inmiddels een compleet veld met dode nectarplanten staan...
Ja, ik had al snel te 2 korven, maar vind het wel meevallen eigenlijk dat het snel gaat. Voor mij gevoel gaan de andere struiken sneller. Daarom probeer ik dat altijd zo veel mogelijk te kopen. Frambozen enzo. Anders ben ik weer een bijl kwijt en die zijn al zo schaars.quote:Op maandag 29 september 2014 16:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik vind het ook wel iets te vlot gaan. 500 nectar is 5 keer oogsten zeg maar. Meer dan andere planten, maar als je 2 of zelfs 3 korven hebt, gaat dat als een tierelier.
Alles tot 30%.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind dat je in de stad echt weinig reputatiepunten krijgt voor de bezoekers. Ik weet niet tot hoe ver je die kunt upgraden, maar jeetje wat gaat het traag!
Kun je nagaan hoelang het bij mij duurt voor ik naar een volgend level ga. Moet nu ruim 26.000 punten hebben voor het volgende level (24)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind dat je in de stad echt weinig reputatiepunten krijgt voor de bezoekers. Ik weet niet tot hoe ver je die kunt upgraden, maar jeetje wat gaat het traag!
Ik was gisteren al klaar. Eindelijk eens alleen maar nuttige dingen: 2 scheppen, 2 gouden bonnen, 2 spijkers, 2 tape en 5 houwelen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef Rubeo38 het volgende:
af en toe een beetje vissen voor gratis spullen is toch niets mis mee
ik speel elke dag, inderdaad beetje verslavend. ben nu level 36.
Daar kwam ik ook pas pageleden achterquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:07 schreef DonnaRush het volgende:
Kom er net achter dat in t stad van buren en jezelf ook schatkisten liggen in het water.
Tippie: Bij schatkistjes bij je buren nooit op het kruisje drukken, maar naast het venster. Dan blijven ze (bij nieuw bezoek aan buren) terugkomen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Als ik het hele rijtje aan perrons afga liggen er meestal bij de eerste 2 een schatkist in het water daarna nix meer. En bijna altijd heeft er 1ntje wel wat inzitten.
Ja. Herladen van de betreffende boerderij en dan is hij terug. Op een andere plaats, dat wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:56 schreef DonnaRush het volgende:
Bedoel je dan dat ze bij dezelfde buren weer terugkomen?
Damzzz ik gooi heel de week al het stadspul en uitbreidingsspul in mijn kraam.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik las op facebook dat er weer een update komt. Ben weer benieuwd.
En ik maar denken dat ik verslaafd ben. Ik weet dit soort dingen nieteensquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef DonnaRush het volgende:
Jaa, las het ook. Vandaag komt er een sneak peek toch?! Leuk!
Dat denk ik ook. Of ik wil het denkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik weet niet of het echt 'werkt', maar ik merk het bij mij wel.
Ik heb nu 1x bijlen en zagen gekocht via Tom en nu ik zo ongeveer 8 van ieder in m`n schuur heb, krijg ik ze ook weer vaker tijdens het oogsten en melken enzo.
Dat gaan we dan maar eens proberen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik weet niet of het echt 'werkt', maar ik merk het bij mij wel.
Ik heb nu 1x bijlen en zagen gekocht via Tom en nu ik zo ongeveer 8 van ieder in m`n schuur heb, krijg ik ze ook weer vaker tijdens het oogsten en melken enzo.
Oeh, ik kon steeds niet updaten en was even bang dat ik 'm niet zou kunnen kopen door je reactie. Maar gelukkig wel. Heb zelfs nog wel geld over haha. Pfieuw!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die zijn wel fijn ja. Duur machientje trouwens
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:14 schreef DonnaRush het volgende:
Improvements to the newspaper: it now remembers your last visited page.
En eindelijk een volgend lvl. Moet nu 30.000 hartjes hebben. Vind het echt te lang duren hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen last van gehad. Maar ik verwaarloos de stad een beetje. Net nieuw level en het duurt zolang voordat je ook maar een beetje in de buurt komt van een volgend level. (Zit nu op lvl 23 geloof ik)
Bij mij alleen 2 planken en 2 zagen. De rest heb ik al tijden niet meer nodig (2 boren, 2 blokken en 3 stukjes vd kaart)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:30 schreef Rubeo38 het volgende:
leuke update weer, jammer dat ik nog niet zover ben dat ik met de bijtjes aan de slag mag.
dit weekend weer bootjes vullen. hopelijk zitten er weer wat leuke dingen tussen bij de verschillende doelen.
Ja had deze ronde 1,5 sterren level omhoog voordat ik 1 lvl van de stad omhoog was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En eindelijk een volgend lvl. Moet nu 30.000 hartjes hebben. Vind het echt te lang duren hoor
Boerderij doe ik ongeveer een week over. Stad heb ik nu dus een maand over gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja had deze ronde 1,5 sterren level omhoog voordat ik 1 lvl van de stad omhoog was.
Ik heb er altijd drie of vier per dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:06 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Krijgen jullie na de update ook ineens veel meer movie tickets. Had er eerst maar één in de week en nu vaak drie op een dag.
Dat had ik in het begin toen ik begon met spelen. En opeens niet meer. Vreemd...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:17 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een movie ticket.
Korte reclame 'kijken' voor andere spellen in ruil voor een diamant of iets anders
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin toen ik begon met spelen. En opeens niet meer. Vreemd...
Ik ben btw gestopt met hayday. Had het even helemaal gehad. Level 100 op de boerderij en level 25 in de stad. Ik vind het voorlopig welletjes.
Ik maak alleen nog suiker, zuivel en edelmetaal en blader nog in de krant af en toe voor 'goede' producten of uitbreidingsmateriaal.
Kan ik mijn buurtgenoten nog een beetje helpen en ga ik niet gelijk helemaal cold turkey
Maar met het spel zelf ben ik even helemaal klaar.
Ik heb inderdaad nog nooit diamanten gekochtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog nooit zo'n ticket gehad. Heb wel eens gelezen als je wel eens diamanten gekocht hebt dat je hem dan niet krijgt?
Begrijpelijk mascara-klodder
Ik ben nu echt op een heul relaxte manier bezig. Had natuurlijk mijn schuur leegverkocht aan jullie (ruimte was 2900)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:03 schreef DonnaRush het volgende:
Oh die dingen. Dat is echt al heel lang geleden voor mij. Jammer zeg! Dat was idd wel leuk.
Gelukkig ga je niet helemaal weg mascara-klodder!
Dus je vertrekt niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben nu echt op een heul relaxte manier bezig. Had natuurlijk mijn schuur leegverkocht aan jullie (ruimte was 2900)
Ik doe nog wat dingen produceren en kreeftvissen. De stad kijk ik af en toe en stuur de bezoekers weg zodat 1 van jullie een vol perron heeft.
Tegen de tijd dat ik weer zin heb om te gaan spelen heb ik genoeg om weer voorraden aan te maken. Op mijn gemakje.
Had farmville gedownload want ik dacht dat ik toch iig een spelletje moest hebben maar dat haalt het niet bij HayDay en ik kan de chat/jullie ook niet echt missen
De eerste beloning was wel nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, sweet. Leuk dat je toch een beetje bij ons blijft en ons helpt! Hopelijk kom je weer 'helemaal' terug binnenkort.
Leuke Halloween actie nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |