Roemer is gewoon een populist pur sang.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Roemer ging wel hard af, hij blijft onhandig in het debat.
Nooit? Er zijn zat landjes van 5 miljoen inwoners die dat redden. Ik noem een Kroatië.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, alsof het iets uitmaakt...Schotland zal zich toch nooit meer voor een WK kwalificeren.
Gelukkig prikt Links Nederland hier wel door heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Roemer was in de peilingen even minister-president.
Rita Verdonk ook. Geert Wilders ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Roemer was in de peilingen even minister-president.
Met oliegeld kun je een WK kopen, dan ben je ook automatisch gekwalificeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit? Er zijn zat landjes van 5 miljoen inwoners die dat redden. Ik noem een Kroatië.
Vind het alleen jammer dat ze niet met allen aan een tafel zittenquote:
Pauw wordt steeds beter.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe ook een prima show
Dat vind ik ook jammer.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind het alleen jammer dat ze niet met allen aan een tafel zitten
Het heeft voor- en nadelen. Je hoeft niet steeds tegen dezelfde koppen te kijken, aan de andere kant, het zorgt voor minder interactie.quote:
Daar zag je de volgende gasten klaarzitten.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In het Elfde Uur (met Knevelgod) werd hetzelfde gedaan.
harde lefenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thug live, jeweet.
Da's gewoon hun taal, life is Engels en dat spreekt men niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thug live, jeweet.
thug libben, dowitstdochs.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's gewoon hun taal, life is Engels en dat spreekt men niet.
Waarom afsteken? Veel te duur. Als Friesland onafhankelijk wil worden, gaan ze hun gang maar. Dan nemen we Friesland gewoon op in de EU en sluiten we er een handelsverdrag mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Kunnen wij ook stemmen om Friesland af te steken en de zee in te duwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |