schiet nog niet echt op neequote:Op donderdag 18 september 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Er zit niet echt Schot in dit topic.
Iedereen kijkt tegenwoordig RTL Boulevard Late Night.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wil nog niet echt dit programma, ondanks wel goede line up laatste tijd
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Er zit niet echt Schot in dit topic.
Ja, schotland onafhankelijkquote:
Is niet waar. De kijkcijfers kruipen juist meer naar elkaar toe. Gisteren had RTL Late Night "maar" 723.000 kijkers, Pauw 524.000 kijkers. Dat verschil is veel groter geweest.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen kijkt tegenwoordig RTL Boulevard Late Night.
Nee, morgenochtend pas. Maar als je wilt, wil ik best een schot voor de boeg doen.quote:
Ik vind het een prima programma eigenlijk. Dat het gebruikelijke kliekje dit topic niet volspamt is bovendien wat mij betreft geen nadeel.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wil nog niet echt dit programma, ondanks wel goede line up laatste tijd
lkkr boeien als je 1.5 ton salaris hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 23:20 schreef DrDentz het volgende:
De sfeer bij de heren politici zat er goed in, helaas bij de minima wiens toeslagen eraan gaan iets minder.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:20 schreef DrDentz het volgende:
De sfeer bij de heren politici zat er goed in, helaas bij de minima wiens toeslagen eraan gaan iets minder.
Alle toeslagen gaan er inderdaad uit voor de minima die al jarenlang alle bezuinigingen te verduren krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Vind ik wel een beetje schot voor open doel, van je.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, morgenochtend pas. Maar als je wilt, wil ik best een schot voor de boeg doen.![]()
De Tweede-Kamer lijkt wel een hele afdeling vol persvoorlichters. Wat er wel bereikt wordt komt tot stand met compromissen en stuivertje uitwisselen. Een goed functionerend bedrijf is zo veel slagvaardiger dan de politiek.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat méér kiezers de moeite willen nemen om voor onafhankelijkheid te stemmen dan dat kiezers komen opdraven om daar tegen te stemmen. Daarom denk ik dat het voorstel wordt aangenomen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat de kans dat Schotland onafhankelijk verder wil, groter is dan men in de media doet voorkomen.
Die hebben ook net iets minder stakeholders.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Tweede-Kamer lijkt wel een hele afdeling vol persvoorlichters. Wat er wel bereikt wordt komt tot stand met compromissen en stuivertje uitwisselen. Een goed functionerend bedrijf is zo veel slagvaardiger dan de politiek.
Ach, alsof het iets uitmaakt...Schotland zal zich toch nooit meer voor een WK kwalificeren.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat méér kiezers de moeite willen nemen om voor onafhankelijkheid te stemmen dan dat kiezers komen opdraven om daar tegen te stemmen. Daarom denk ik dat het voorstel wordt aangenomen.
Dat is ook een psychologisch effect. In Zwitserland zie je dat mensen tegen moskeetorens stemmen. Hier zag je het bij de grondwet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat méér kiezers de moeite willen nemen om voor onafhankelijkheid te stemmen dan dat kiezers komen opdraven om daar tegen te stemmen. Daarom denk ik dat het voorstel wordt aangenomen.
In Zwitserland stemde men tegen minaretten, maar dat het JA-kamp, wat de vraagstelling betreft:quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is ook een psychologisch effect. In Zwitserland zie je dat mensen tegen moskeetorens stemmen. Hier zag je het bij de grondwet.
Het is trouwens wel net andersom geformuleerd. Ja, voor onafhankelijkheid.
Roemer is gewoon een populist pur sang.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Roemer ging wel hard af, hij blijft onhandig in het debat.
Nooit? Er zijn zat landjes van 5 miljoen inwoners die dat redden. Ik noem een Kroatië.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, alsof het iets uitmaakt...Schotland zal zich toch nooit meer voor een WK kwalificeren.
Gelukkig prikt Links Nederland hier wel door heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Roemer was in de peilingen even minister-president.
Rita Verdonk ook. Geert Wilders ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Roemer was in de peilingen even minister-president.
Met oliegeld kun je een WK kopen, dan ben je ook automatisch gekwalificeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit? Er zijn zat landjes van 5 miljoen inwoners die dat redden. Ik noem een Kroatië.
Vind het alleen jammer dat ze niet met allen aan een tafel zittenquote:
Pauw wordt steeds beter.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe ook een prima show
Dat vind ik ook jammer.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind het alleen jammer dat ze niet met allen aan een tafel zitten
Het heeft voor- en nadelen. Je hoeft niet steeds tegen dezelfde koppen te kijken, aan de andere kant, het zorgt voor minder interactie.quote:
Daar zag je de volgende gasten klaarzitten.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In het Elfde Uur (met Knevelgod) werd hetzelfde gedaan.
harde lefenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thug live, jeweet.
Da's gewoon hun taal, life is Engels en dat spreekt men niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thug live, jeweet.
thug libben, dowitstdochs.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's gewoon hun taal, life is Engels en dat spreekt men niet.
Waarom afsteken? Veel te duur. Als Friesland onafhankelijk wil worden, gaan ze hun gang maar. Dan nemen we Friesland gewoon op in de EU en sluiten we er een handelsverdrag mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Kunnen wij ook stemmen om Friesland af te steken en de zee in te duwen?
Eén keer heeft ze een melding gemaakt over die exitpoll van 54% die wil blijven.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heeft dat clownsmokkel nou de hele uitzending met dr ipad daar gezeten om uiteindelijk niks te melden?
Het was een grapje.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom afsteken? Veel te duur. Als Friesland onafhankelijk wil worden, gaan ze hun gang maar. Dan nemen we Friesland gewoon op in de EU en sluiten we er een handelsverdrag mee.
Verder mogen de Friezen dan hun eigen boontjes doppen.
Voor luchtigheid kunnen ze naar Tan.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dit onderwerp is te zwaar. Het programma zal echt een tandje luchtiger moeten om te blijven boeien.
Op het laatst niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In het Elfde Uur (met Knevelgod) werd hetzelfde gedaan.
Jeroen probeert het zo een beetje met deze tussenvorm.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het heeft voor- en nadelen. Je hoeft niet steeds tegen dezelfde koppen te kijken, aan de andere kant, het zorgt voor minder interactie.
Pauw heeft gisteren veel last gehad van een slechte lead op Nederland 1. Onderstaand de kijkcijfers van RTL 4 en Nederland 1 gisterenavond:quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:08 schreef Webschip het volgende:
Ik had op hogere kijkcijfers gehoopt.
Zorgelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pauw heeft gisteren veel last gehad van een slechte lead op Nederland 1. Onderstaand de kijkcijfers van RTL 4 en Nederland 1 gisterenavond:
[ afbeelding ]
Bron: https://kijkonderzoek.nl/
Je ziet dat RTL 4 over de hele avond gewoon veel beter scoort.
Nou ja, of juist niet.... het is maar net hoe je het bekijkt. Eergisteren was het verschil tussen Pauw en RTL LN slechts 199.000 kijkers.quote:
RTL4 doet het goed qua kijkcijfers. Alleen het achtuurjournaal, toch een beetje het vlaggenschip van de publieken, blijft RTL net voor en is het best bekeken programma van de dag.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pauw heeft gisteren veel last gehad van een slechte lead op Nederland 1. Onderstaand de kijkcijfers van RTL 4 en Nederland 1 gisterenavond:
[ afbeelding ]
Bron: https://kijkonderzoek.nl/
Je ziet dat RTL 4 over de hele avond gewoon veel beter scoort.
Eens, maar RTL LN geeft de kijker door de reclame tussendoor genoeg mogelijkheid om te zappen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, of juist niet.... het is maar net hoe je het bekijkt. Eergisteren was het verschil tussen Pauw en RTL LN slechts 199.000 kijkers.
Hoeveel kijkers je haalt, heeft ook te maken met het aantal mensen dat al op de zender is afgestemd. Wat dat betreft doet Pauw het niet eens gek: slechts 3.000 kijkers minder dan het programma ervoor. RTL LN scoort 377.000 kijkers minder.
En het tijdstip speelt natuurlijk ook een rol. Tan heeft gewoon het voordeel dat hij eerder begint. Ten eerste kijken dan meer mensen tv (sommigen gaan om 23:00 uur al slapen). Verder: als je kijkers eenmaal hebt en het programma is leuk, zappen ze niet zomaar naar Pauw.
Heeft met toestelverdeling te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Yuri mag niet omdat iemand anders een voetblessure heeft? Snap het niet echt.
Anouschka kan er niks van.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond in de uitzending
Met Anouchka van Miltenburg kijkt Pauw vanavond terug op de Algemene Politieke Beschouwingen die de afgelopen week plaatsvonden.
Volgende week vrijdag wordt Bart Chabot zestig jaar. Ter ere van dit heugelijke feit koos Bart Chabot zelf zestig verhalen, gedichten en fragmenten uit zijn oeuvre. In zijn boek ‘Zestig’ zijn humor, vervreemding, rock-n-roll en de dood terugkerende thema’s. Vanavond praat hij over zijn zestigste verjaardag en de nacht van poëzie in Pauw.
Ze is nooit in vormquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:12 schreef borisz het volgende:
Mevrouw de Voorzitter was niet in vorm tijdens de APB.
Ik wilde mezelf bijna in een verhuisdoos stoppen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Zou er al iemand zelfmoord hebben gepleegd?
Ik stuur Iwan en Tom er wel op af. Man man man.quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Zou er al iemand zelfmoord hebben gepleegd?
Dubbele tijdverspilling.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef schoolstudent het volgende:
Je weet dat je een echte Fok!ker bent als je bij alle programma's Fok! commentaar moet lezen.
Geld en kijkcijfers regeren de televisie, Trudy.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:28 schreef Webschip het volgende:
Ik hoop dat het programma wel blijft bestaan, ivm de kijkcijferterreur.
Belachelijk bij een publieke omroep. Kunnen ze net zo goed commercieel wordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld en kijkcijfers regeren de televisie, Trudy.
als je sommige bronnen gelooft wel jaquote:Op maandag 22 september 2014 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Obama helpt ISIS, is dat nou Alex Jones of werkelijkheid
Als Alex Jones praat, luisteren wij allemaal voor de open haard.quote:Op maandag 22 september 2014 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Obama helpt ISIS, is dat nou Alex Jones of werkelijkheid
Ja, grijze wolven.quote:
Hee Stijnquote:Op maandag 22 september 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze niet weer die gekke vlegel uitnodigen waarmee Buma niet wilde praten.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Gast links van haar is in slaap gevallen
Vergeet niet Dikke Teun en Schele Edgar.quote:Op maandag 22 september 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
muziek met een lach en een traan mensen. Rechtstreeks uit het cafe van Bolle Jan met Scheve Nelis en Ed Kroket
Ik wist dat dit hier al gepost zou zijnquote:
met tapijtjes op de tafel en een schilderij van het huilende zigeunerjongentje aan de muurquote:Op maandag 22 september 2014 23:09 schreef svann het volgende:
Jee, wat zit er nou bij Pauw aan tafel!
Zo uit een ouderwets cafeetje weggelopen.
en Hoestende Harrie met zijn stoflongen. Rookt nog iedere dag 3 pakjes zware shag maar hij heeft wel zijn humor nogquote:Op maandag 22 september 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vergeet niet Dikke Teun en Schele Edgar.
Die keeper zonder handschoenen?quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaap Jongbloed en de emotrein van Vermist
kthx, ik ga slapenquote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaap Jongbloed en de emotrein van Vermist
Welterusten Louis22, spreek je later.quote:
Dit draagt Corrie ook.quote:Op maandag 22 september 2014 23:11 schreef OProg het volgende:
Heeft deze kledingadvies van Roy Donders gekregen?
Of Willem Vissers. die heeft ook van die rare lippen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het Sanne Wallis de Vries.
Haar mond is ook ondersteboven.
nee hoor 1 van de weinige NL's journalisten die een eerlijk verhaal vertelt over het Midden Oosten.quote:
Ja, precies. Zo een.quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
met tapijtjes op de tafel en een schilderij van het huilende zigeunerjongentje aan de muur
Marmeren dressoir.quote:
Vroegah.quote:Op maandag 22 september 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
dit is trouwens Nederlandse cultuur mensen, dit zouden ze in de Schilderswijk prachtig vinden
Nee maar de rest zit bij Umbertoquote:Op maandag 22 september 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
Zou Pauw dit nou echt interessant vinden?
Als je uit Deventer komt, heb je wel wat meegemaakt.quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom die Turk overal bijzit en ook overal verstand van meent te hebben.
Opgegroeid in de rivierenwijk. Daar is de Bronx niets bij.quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je uit Deventer komt, heb je wel wat meegemaakt.
Even weer een zak popcorn pakken en d'n Twitters in de gaten houden voor al het Islamvolk wat hierover valt.quote:
Nou nou nou.quote:Op maandag 22 september 2014 23:20 schreef borisz het volgende:
Als Nederlander distantieer ik me van het CDA.
Dit moet ook eigenlijk iedere Fries doen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:22 schreef alors het volgende:
Ik distantieer mij als Fries van Sietse Fritsma.
Zoals wel vaker.quote:Op maandag 22 september 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Marokkaanse vertegenwoordiger is vermoeiend zeg.
Arnold niet minder trouwens.quote:Op maandag 22 september 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Marokkaanse vertegenwoordiger is vermoeiend zeg.
Maak jij ervan. Maar die vergelijking door Karskens is natuurlijk onzin.quote:Op maandag 22 september 2014 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom wordt dit volkje altijd zo snel geïrriteerd.... Kan je toch geen normale discussie mee voeren man...
Dit is toch mooi joh.quote:Op maandag 22 september 2014 23:25 schreef svann het volgende:
Daar was Witteman nou voor, om orde te houden.
Pauw heeft 't niet.
Die liet aan iedereen zijn volle luier zien.quote:Op maandag 22 september 2014 23:25 schreef svann het volgende:
Daar was Witteman nou voor, om orde te houden.
Pauw heeft 't niet.
Zo gaat die met vriendjes karkens de schedel intrappenquote:Op maandag 22 september 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou ook agressief worden van Karskens
twitter:woukevscherrenb twitterde op maandag 22-09-2014 om 23:25:20Laat ik nooit meer horen dat t kippenhok is met vrouwelijke gasten, wat een gegil bij #Pauw reageer retweet
quote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
twitter:woukevscherrenb twitterde op maandag 22-09-2014 om 23:25:20Laat ik nooit meer horen dat t kippenhok is met vrouwelijke gasten, wat een gegil bij #Pauw reageer retweet
Wauke met d'r ernstige twitterverslaving.quote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Dat vond ik ook zwak.quote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Waarom is het eng als een miljoen Marokkanen afstand nemen van ISIS?
nazi,squote:Op maandag 22 september 2014 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Joden zijn altijd slecht volgens de muzelmannen
Stijn er zit boter op je hoofd!quote:Op maandag 22 september 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wauke met d'r ernstige twitterverslaving.
AFPAKKEN DIE MOBIEL
Ik begrijp niet waarom ze geen afstand willen nemen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze afstand moeten nemen. What's the fucking point?
Mens, ga toch kokenquote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ze allemaal aan de deur hun excuses maken.quote:Op maandag 22 september 2014 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze afstand moeten nemen. What's the fucking point?
Wat denk je zelf? Wat heeft moslim a er nou mee te maken dat moslim q in de zandbak een journalist vermoord?quote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Waarom is het eng als een miljoen Marokkanen afstand nemen van ISIS?
Ik vind dat jij ook afstand moet nemen van dat enorme bouwval dat het Kattukse strand heet.quote:Op maandag 22 september 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze geen afstand willen nemen.
Dat is wat anders. Waarom is het eng?quote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Wat heeft moslim a er nou mee te maken dat moslim q in de zandbak een journalist vermoord?
Dat is een slechte nederlandse zin.quote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij ook afstand moet nemen van dat enorme bouwval dat het Kattukse strand heet.
Dan breekt de hel losquote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt Geert Wilders binnenwandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |