abonnement Unibet Coolblue
pi_145543609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je hebt in België de LTE 800 band niet nodig, hè? Dat is voor mij de dealbreaker voor veel 4G phones uit China en dus ook deze.
Volgens internet wel, maar volgens mijn provider(Mobile Vikings) heb ik alleen de 1800 band nodig. :)

Bij mij is de dealbreaker vaak de 900 3G band die vaak mist.
pi_145545062
26-08-2014heb ik Kingzone K1 besteld via etotalk. Toestel werkte maar 2 minuten. Dus terug opgestuurd. Kreeg vandaag bericht dat moederbord kapot is en dat ik opeens 140 dollar moet betalen. Toestel zelf kost 170 dollar. Valt dit niet binnen de garantie?. Ik heb toestel maar 2 min aangehad zonder te gebruiken. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen omdat ik geen vertrouwen meer heb in Etotalk. Moet ik hiervoor geschil openen via Paypal?
Heeft iemand hiermee ervaring?
pi_145554065
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef __fenerium__ het volgende:
26-08-2014heb ik Kingzone K1 besteld via etotalk. Toestel werkte maar 2 minuten. Dus terug opgestuurd. Kreeg vandaag bericht dat moederbord kapot is en dat ik opeens 140 dollar moet betalen. Toestel zelf kost 170 dollar. Valt dit niet binnen de garantie?. Ik heb toestel maar 2 min aangehad zonder te gebruiken. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen omdat ik geen vertrouwen meer heb in Etotalk. Moet ik hiervoor geschil openen via Paypal?
Heeft iemand hiermee ervaring?
Geschil openen op Paypal, dit kan echt niet...
pi_145554796
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef __fenerium__ het volgende:
26-08-2014heb ik Kingzone K1 besteld via etotalk. Toestel werkte maar 2 minuten. Dus terug opgestuurd. Kreeg vandaag bericht dat moederbord kapot is en dat ik opeens 140 dollar moet betalen. Toestel zelf kost 170 dollar. Valt dit niet binnen de garantie?. Ik heb toestel maar 2 min aangehad zonder te gebruiken. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen omdat ik geen vertrouwen meer heb in Etotalk. Moet ik hiervoor geschil openen via Paypal?
Heeft iemand hiermee ervaring?
Dit kun je toch wel DOA noemen, bij eerste keer aanzetten meteen crashen vind ik wel dead on arrival. Gewoon geschil openen, aangeven dat ie stuk is en je voor 140 dollar een werkend exemplaar had verwacht en mogen verwachten. Geschil openen is toch wel de way to go, zeker als je met Paypal hebt betaald. Dan moet je twee/drie weken wachten tot je het geschil kunt upgraden naar een claim zodat Paypal zich erover gaat buigen. Succes :) Heb zelf in 4/6 gevallen het toch in mijn voordeel zien uitvallen via Paypal, maar laat nu net 2/6 gevallen de duurste aankopen geweest zijn dat ik gewoon maar de helft of niks kreeg want Paypal kon niet meer saldo claimen bij de verkoper omdat de verkoper het geld al weggesluisd had. Viel niet terug te halen door Paypal.
mag het weten
pi_145555644
Helaas ben ik met 1 dag te laat voor geschil. Ik kan nu wel klagen bij Etotalk maar zij zullen het niet accepteren. Moet ik echt dat bedrag betalen :(
  woensdag 15 oktober 2014 @ 08:21:14 #231
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145557599
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 01:27 schreef __fenerium__ het volgende:
Helaas ben ik met 1 dag te laat voor geschil. Ik kan nu wel klagen bij Etotalk maar zij zullen het niet accepteren. Moet ik echt dat bedrag betalen :(
Als het zo loopt, zou ik ze voor die 30 euro extra een dikke vinger geven en elders een telefoon kopen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_145569238
Hoe installeer ik Google Play Services opnieuw? Deze is per ongeluk verwijderd (neem ik aan) en ik kan dus (bijna) niets met mijn telefoon op dit moment zonder Google Play Services.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:33:12 #233
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145569565
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef MeesterBier het volgende:
Hoe installeer ik Google Play Services opnieuw? Deze is per ongeluk verwijderd (neem ik aan) en ik kan dus (bijna) niets met mijn telefoon op dit moment zonder Google Play Services.
https://play.google.com/s(...)android.gms&hl=nl_NL
pi_145569642
quote:
Haha dat snap ik. Maar het probleem is dus dat hij zegt dat deze al geinstalleerd is maar dus niet werkt. Ik zie hem wel in de lijst met alle apps. Kan ik 'Nu stoppen' gebruiken en hem daarna opnieuw starten? Of gaat hij dan helemaal trippen.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:36:36 #235
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145569685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:35 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Haha dat snap ik. Maar het probleem is dus dat hij zegt dat deze al geinstalleerd is maar dus niet werkt. Ik zie hem wel in de lijst met alle apps. Kan ik 'Nu stoppen' gebruiken en hem daarna opnieuw starten? Of gaat hij dan helemaal trippen.
denk niet dat hij dan zal gaan flippen hoor
pi_145570314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:36 schreef funky_fart het volgende:
[..]
denk niet dat hij dan zal gaan flippen hoor
Het veranderd ook niks.
pi_145576484
http://www.banggood.com/L(...)tphone-p-942094.html

^Hij is besteld! Meer info later.
pi_145577097
Ik kreeg vandaag alsnog email van Etotalk.:
The factory informed us that The phone need to change to the motherboard and the problem of your phone is for mistake use ..
So it is only under paid warranty .
The warranty is depend on factory .
Hope to receive your kind understanding .

Blijkbaar valt de interne storing niet onder de garantie. Ik heb de telefoon niet eens aan gekregen :@
pi_145597797
Banggood wou perse dat ik mijn provincie aanduidde in mijn adresboek, dus dat heb ik gedaan. Nu zie ik dat ze bij mijn shipping adres naast de stad en voor de postcode het cijfer 4 hebben gezet. Wtf?

Hopelijk komt mijn pakketje gewoon aan..

Bij Billing Address staat het juist, bij Shipping Address staat er een 4 ipv mijn provincie. Falers.
pi_145600937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:43 schreef Brecht35 het volgende:
http://www.banggood.com/L(...)tphone-p-942094.html

^Hij is besteld! Meer info later.
Nou heb je zo'n gezeik gehad met je gps van je g4s en dan koop je weer een mtk chip :{
pi_145604106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:08 schreef Elvander het volgende:

[..]

Nou heb je zo'n gezeik gehad met je gps van je g4s en dan koop je weer een mtk chip :{
Nog 1 x het risico genomen ja..
pi_145608021
Ok, apart, niet weer zo miepen dan he! ;)
pi_145608106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Elvander het volgende:
Ok, apart, niet weer zo miepen dan he! ;)
Haha, nee hoor! :P
pi_145648308
Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog actief geweest ben, maar ik zit met een serieus probleem.

Mijn neef heeft een Jiayu s1 gekocht, maar heeft heel wat problemen. Vanaf het begin had hij al het probleem dat nummers niet juist herkend worden. In zijn sms lijst staan ze wel, maar bij zo'n sms popup of wanneer hij gebeld wordt staat er telkens gewoon de nummer zonder naam.

Nu heeft hij na een paar weken ook het probleem dat sommige smsen gewoon niet toekomen, en hij heeft de indruk dat het vooral lange smsen zijn die niet doorkomen.

Ik had gedacht ik zal eens een andere ROM proberen, maar ik vind echt nergens een spoor voor custom ROMs??
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:56:47 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145649922


We hebben het hier goed mogelijk over de royaalst uitgeruste MediaTek-phone in tijden; de Kingzone K1 Turbo. Het is een MediaTek smartphone, dus we zien hier de MTK6592 octocore processor (1.7GHz) samen met Mali-450MP in actie komen en biedt MediaTek-getrouw uiteraard dualSIM-functionaliteit (WCDMA(3G)/GSM; 1x normale SIMkaartgrootte, 1x microSIM). Deze versie beschikt verder over 2GB aan werkgeheugen (RAM), wat de huidige advanced standaard is geworden. De interne opslag omvangt 16GB aan ruimte; welke uit te breiden is d.m.v. het microSD-slot. De accucapaciteit van 2500mAh is genoeg om de dag mee door te komen.

Dit hierboven is allemaal wel vrij standaard, maar de Kingzone K1 Turbo onderscheidt zich echter van de bekende meuk door een well-packed featureset aan te bieden... lees daarover meer in de spoiler:
SPOILER: In depth features talk (+pics)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


• Phone • Battery (2500mAh) • Protective cover • Screen protector • Earphones • Data cable • OTG cable • Power adapter (EU Plug / 100~240V) • Documentation (incl. English user manual)

SPOILER: Portrait orientation foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landscape orientation foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Foto's gemaakt met voorinstellingen van de camera; zonder nabewerking (behalve resize naar 1024px breedte)

SPOILER: ANTUTU
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Quadrant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geekbench
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vellamo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 3DMark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al levert de Kingzone K1 Turbo een prima performance. De interface navigeert vloeiend, browsen gaat lekker en ook games zijn eigenlijk geen probleem. Onder stress kan de K1 Turbo wel wat warm worden.

Octocore, DualSIM, 2GB RAM, 16GB ROM, microSD-slot, 2500mAh accu, 5.5" 1080P LTPS Corning Gorilla Glass (3rd gen) multitouchscreen, Air Gestures, Sony Exmor 14MP f/2 rearfacing camera, 8MP frontfacing camera, Bluetooth 4.0, NFC, OTG, OTA, Qi wireless charging... er is haast niks wat deze smartphone niet biedt! De Kingzone K1 Turbo is een briljant totaalplaatje, ziet er mooi uit, voelt hoogwaardig aan en werkt zoals je dat graag zou zien!

Een absolute aanrader... dat is, als je geen bezwaar hebt tegen zo'n beetje het enige puntje met deze smartphone, z'n 5.5" afmeting is niet mis en niet voor iedereen! Ondanks het feit dat de smartphone dun is en de schermranden ook klein gehouden zijn, is het een forse smartphone door de schermafmeting alleen al. Voor sommigen is dit misschien te veel van het goede en zouden hier niet graag meer mee in een broekzak gaan rondlopen... maar voor de mensen waarbij een maatje meer niet zo'n probleem is heeft deze telefoon echt heel wat te bieden.

Ik ga deze smartphone onder de FOK! userbase weggegeven, dus misschien mag jij deze K1 Turbo binnenkort jouw smartphone noemen! :D Dat heb je dan te danken aan >> DealExtreme (DX) << die zo vrijgevig was dit toestel ter beschikking te stellen. Enige wat je hiervoor hoeft te doen is op DealExtreme ( dx.com ) tellen hoeveel individuele blauwe streepjes er in het 'DX'-logo zitten en dit aantal en een korte motivatie waarom jij zou moeten winnen sturen naar dxkingzonegiveaway@hotmail.com . Doe dat in het volgende format:
quote:
DX Kingzone K1 Turbo entry

FOK!username:
Antwoord prijsvraag:
Motivatie:
Inzendingen worden na zondag 26 oktober niet meer aangenomen. De winnaar wordt kort daarop bekendgemaakt en zal ik benaderen om te zorgen dat de K1 Turbo zijn/haar kant op komt. Succes!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145654933
_O_

Moet het in het engels? Of beoordeel jij?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:19:39 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145655317
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:07 schreef Miniem het volgende:
_O_

Moet het in het engels? Of beoordeel jij?
Mag je me gewoon in het Nederlands sturen, ja. :P Geef het reviewexemplaar zelf weg. :Y
Door de community, voor de community, jwtz.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145661737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mag je me gewoon in het Nederlands sturen, ja. :P Geef het reviewexemplaar zelf weg. :Y
Door de community, voor de community, jwtz.
Gaaf zeg! Ik ga galijk meedoen :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_145662324
Leuke actie Shiz, gelijk een mailtje gestuurd :)
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:21:53 #250
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145662668
Ik zal dan maar de eerste zijn: mooie en goede review! (as usual)
(de phone hoef ik niet, dus ik doe niet mee :))
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')