Maandag: 4 brood, 2 smeerkaas, 2 light roomkaas met zalm.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Show me!
Lunchlijstje maken kan ik niet, dat werkt echt nooit. Ik kan niet plannen of ik kliekjes heb die ik als lunch eet en of ik achter de pc snel een boterham eet tijdens het werk of dat ik er wat uitgebreider de tijd voor heb op de bank.
Taco's met wat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:43 schreef 0nderdeurtje het volgende:
Zondag: Nasi met kroepoek
Maandag: Sla, gebakken aardappels & hamburger
Dinsdag: Stoofpotje van kippendij met wortel/venkel/peultjes/ui/aardappel
Woensdag: Aziatische wraps
Donderdag: Nasi met kipsaté
Vrijdag: Taco's
Zaterdag: Broodje hamburger & frietjes
Wat is er mis mee dan? Super simpel om te maken, ook nog eens makkelijk om altijd een portie in huis te hebben en eigenlijk altijd wel lekker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:05 schreef madeliefff het volgende:
Wat hebben mensen toch altijd met curry en chili achtige receptenk hoor er meestal mannen over maar hier zie ik ook vrouwen het maken
sinds wanneer is dat een mannending dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:05 schreef madeliefff het volgende:
Wat hebben mensen toch altijd met curry en chili achtige receptenk hoor er meestal mannen over maar hier zie ik ook vrouwen het maken
ik vind er gewoon niks aanquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Super simpel om te maken, ook nog eens makkelijk om altijd een portie in huis te hebben en eigenlijk altijd wel lekker.
nou in mijn omgeving hoor ik er alleen maar mannen over vandaar. Maar op fok zie er nu dus ook vrouwen over :p. Ik heb er niets mee zelf...net als van die chorizo pastas of dingen met vette worsten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:04 schreef Elleska het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat een mannending dan?
Wat voor vega recepten zoek je? Ik eet toch echt wel met enige regelmaat vega.quote:Op zondag 20 september 2015 11:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik mis de vegetarische input hier een beetje. Waar zijn FANNN en metgezellen?
chili maakte mijn oma al. Met Hollandse aardappelpureequote:Op zondag 20 september 2015 11:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou in mijn omgeving hoor ik er alleen maar mannen over vandaar. Maar op fok zie er nu dus ook vrouwen over :p. Ik heb er niets mee zelf...net als van die chorizo pastas of dingen met vette worsten.
Een beetje van alles eigenlijkquote:Op zondag 20 september 2015 11:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat voor vega recepten zoek je? Ik eet toch echt wel met enige regelmaat vega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |