Kosten noch moeite gespaardquote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie de leuke gif van CCYH al gezien?
Cocu raakt z'n eigen gezicht aan.
Uuuh...jaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Yes weer een quote van dayv
[ afbeelding ]_______________
Aha.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Jammer, de scheids maakt deze keer geen fout.
Je hebt al je spaargeld gezet op 0 tegengoals voor PSV?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang ze maar geen goals tegenkrijgen
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang ze maar geen goals tegenkrijgen
Dom zou ik niet willen zeggen, eerder mad en jelly.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha je hapt ben jij even dom xD
Het zit vast diepquote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dom zou ik niet willen zeggen, eerder mad en jelly.
Als ik spaargeld had, had ik het gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt al je spaargeld gezet op 0 tegengoals voor PSV?
\Dat doet gramulamilionquote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft CCYH wel gifs van Cocu maar geen van het doelpunt![]()
Dat was een pingel, who cares.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft CCYH wel gifs van Cocu maar geen van het doelpunt![]()
Misschien zit het diep vast?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gif van duik van Maher dan
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wegglijden ==/== duikquote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, Zoet staat aan de andere kant.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer via de handen van de keeper?
Telt hij dan niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer via de handen van de keeper?
Je bent zelf van de andere kantquote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, Zoet staat aan de andere kant.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent zelf van de andere kant
Nou nou, niet zo jelly doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want hij moet net zo geniaal zijn als die van Depay!!!
Nou nou, niet zo mad doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want hij moet net zo geniaal zijn als die van Depay!!!
Kom sprinten dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jetro heeft moeite met draaien omdat hij zo dik is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen bij de andere wedstrijd in deze poule...Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen bij de andere wedstrijd in deze poule...Bedankt StijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk al 2-0 als je die keer meerekent dat hij zei dat Gramulanion een user is die niks toevoegt.quote:
http://fok.nl/sherlock/?b(...)kt+hans¬intopic=0quote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het niet boeiend vindt, reageer dan niet. Doorgebakken zeearend.
Sevilla is notabene de winnaar van vorig jaar, ik voorspel 4-0.quote:
http://www.colinkazim-richards.com/quote:
Bedankt trudy zeearend hansquote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)kt+hans¬intopic=0
Hattrick.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)kt+hans¬intopic=0
mijn suggestie: Bierquote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ren even snel naar de winkel.
GGMM mag bepalen wat ik niet ga kopen.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 18-09-2014 om 19:46:59Estoril kan er geen hout van, PSV veruit de sterkste. Slechts 1-0, strafschop De Jong. #psvest reageer retweet
#thijstradamusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 18-09-2014 om 19:46:59Estoril kan er geen hout van, PSV veruit de sterkste. Slechts 1-0, strafschop De Jong. #psvest reageer retweet
Ik stel voor om de Europa League op dinsdag te spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten CL en EL in aparte weken spelen. Het niveau verschil is veel te groot en de aanpassingstijd van top niveau naar dit duurt veel te lang.
Sigaretten.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ren even snel naar de winkel.
GGMM mag bepalen wat ik niet ga kopen.
Hopen dat Estoril wint.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
Sevilla is beter dan veel CL ploegen. Geld voor wel meerder ploegen in de EL. Maar ze zouden wel EL op dinsdag moeten doen en daarna CL.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten CL en EL in aparte weken spelen. Het niveau verschil is veel te groot en de aanpassingstijd van top niveau naar dit duurt veel te lang.
Gewoon geen EL meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sevilla is beter dan veel CL ploegen. Geld voor wel meerder ploegen in de EL. Maar ze zouden wel EL op dinsdag moeten doen en daarna CL.
We hebben alleen geen andere linksbackquote:Op donderdag 18 september 2014 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Willems moet gewoon linksbuiten nu Depay weg is
3-4-3 kan ook wel. Ben je ook meteen van Brenet af.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben alleen geen andere linksback
Met 4 verdedigers gaat het al vaak mis bij PSV, lijkt me niet handig om er daar nog eentje weg te halen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3-4-3 kan ook wel. Ben je ook meteen van Brenet af.
Waarom?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor om de Europa League op dinsdag te spelen.
Tamata?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben alleen geen andere linksback
En de EL in dat van Baselquote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van nutteloze feitjes.
De Champions League finale 2016 wordt gespeeld in San Siro.
Ook dat nogquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Plus hij kan he-le-maal niks van.
Vooral dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Plus hij kan he-le-maal niks van.
nah kut tijd en voorbij de groepsfase ga ik wel weer (als het zover komt).quote:Op donderdag 18 september 2014 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sup![]()
Eerste helft gemist, maar nu ben ik er, ik dacht dat jij wel in het stadion zou zitten
Box ouwe. Heeft netto goed gezien.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Maher voegt weer geen neuk toe
Gelukstreffer noem ik dat .quote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Box ouwe. Heeft netto goed gezien.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
Estoril is echt een prachtig clubje. Amper een stadion en max 5000 supporters die erin kunnen. Tegen Sevilla vorig seizoen was het ook prachtig, die sfeer. Leuker dan bijv. Sporting.
Zandvoort van Portugal voor jequote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
Estoril is echt een prachtig clubje. Amper een stadion en max 5000 supporters die erin kunnen. Tegen Sevilla vorig seizoen was het ook prachtig, die sfeer. Leuker dan bijv. Sporting.
Dit zou een Topklassestadion kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een lelijk kutstadion.
Maar toch een mooi clubje. Soort PEC van Portugalquote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een lelijk kutstadion.
Haha ja, een PSVerquote:Op donderdag 18 september 2014 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
ik dacht dat jij wel in het stadion zou zitten
Ijselmeervolgels heeft wel een bazen tribune.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zou een Topklassestadion kunnen zijn.
Waar ben jij mod van?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar toch een mooi clubje. Soort PEC van Portugal
Hoezo, wij hebben ook een geblesseerde hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Psv mist een type Lasse Schone.
Of in een bioscoop?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij uberhaubt ooit in een stadion geweest?
Doe het zelf kappertje.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik moet eigenlijk geknipt worden, maar de kapper komt pas over een halve week #struggles
Dan ga je morgen naar de kapper?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik moet eigenlijk geknipt worden, maar de kapper komt pas over een halve week #struggles
Pics.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar de kapper?
Ik ben vandaag geweest
Scheer je dan kaal.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan slechter knippen dan dat Verhoeven dun is, dus doe maar niet.
Met een goede tondeuse kan het niet mislukkenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan slechter knippen dan dat Verhoeven dun is, dus doe maar niet.
Nee, die komt maandag.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar de kapper?
Ik ben vandaag geweest
Dat moet je bekend voorkomen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:15 schreef Tyron het volgende:
wel fijn dat er 33 man op de tribune zit
Scrummie een ban ja? Dit zag ik totaal niet aankomen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Scrummie en Onlogisch nog een ban hebben.
Jammer dat jij er geen hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang het ontsnappen is is het goed he.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen, kijk maar naar gister.. hadden ook met 0-3 moeten winnen.
Nee, Scrummie is gewoon een mongool.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Scrummie is gewoon een mongool.
Thanksquote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV een stuk beter maar ontsnapt net 2 keer aan een tegengoal![]()
gras is groen
Speelt Eriksen niet in Belgrado?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Tyron het volgende:
KOM OP PSV KOM OP PSV
met zn allen boys
KOM OP PSV
wordt gespaardquote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Speelt Eriksen niet in Belgrado?
Dit wordt een vrij treurige nederlaag die ervoor zorgt dat het moraal wel een enorme deuk oploopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Snap niet waarom Feyenoord er heen is gegaan
verspilde energie
Zonder zijn fopduik stond het nu 0-0quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Begin steeds blijer te worden dat Maher via zo'n rare constructie met investeerders gehaald is![]()
Maar vind het echt raar dat hij er opeens geen kut meer van kan.
Sopranosquote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Sierd ook Eindhovense restauranttips hebben.
Dat is die nietquote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Begin steeds blijer te worden dat Maher via zo'n rare constructie met investeerders gehaald is![]()
Wordt gewoon verkeerd gebruikt, Trudy. Staat als rechtshalf opgesteld, ken toch nie.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)46-b011-242b0e7161d2quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Kittenz het volgende:
weten jullie misschien een fijne stream?
Een beetje verkeerd gebruikt in het begin en toen al zijn zelfvertrouwen verloren denk ik. Bij AZ speelde hij toch echt goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet dat vertrouwen belangrijk is.. maar vind hem dan wel een heel fragiel mannetje hoor als je kijkt wat hij nu laat zienquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje verkeerd gebruikt in het begin en toen al zijn zelfvertrouwen verloren denk ik. Bij AZ speelde hij toch echt goed.
jammer, dat kan ik dus helaas niet zien aangezien ik niet in Nederland woonquote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)46-b011-242b0e7161d2
Tja, alle kwaliteit in de aanval is weg.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch knap hoe het altijd voorin fout gaat.
Gewoon even verhuizen met Hola op Chrome.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Kittenz het volgende:
[..]
jammer, dat kan ik dus helaas niet zien aangezien ik niet in Nederland woon
Ja de media en de fans hebben dat zelf in stand gebracht door alle hoop op Memphis te gooienquote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, alle kwaliteit in de aanval is weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig die reacties van jou, zijn eigenlijk alleen maar "ja maar hun/jij ook", net ook al.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat triest dat ze PSG moeten nadoen.
Gewoon er lekker uit en focussen opde competitie. Proberen 1e of 2e te worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon zorgen dat je overwintert, voor de winterstop is dit toernooi meestal een nachtmerrie om naar te kijken, aan het einde wordt het wel leuk.
Net als CL. Vanaf knok out fase gaat het los.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon zorgen dat je overwintert, voor de winterstop is dit toernooi meestal een nachtmerrie om naar te kijken, aan het einde wordt het wel leuk.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:23 schreef hafcfan het volgende:
En Salzburg mist zeker 40-45 kansen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Zo grappig vind ik ze niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Grappig die reacties van jou, zijn eigenlijk alleen maar "ja maar hun/jij ook", net ook al.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Grappig die reacties van jou, zijn eigenlijk alleen maar "ja maar hun/jij ook", net ook al.
Daar vind ik de groepsfase ook wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net als CL. Vanaf knok out fase gaat het los.
Eens. Dat zeg ik dus ook, ik zou hier geen geld voor neerleggen.. ik zou er niet eens rouwig om zijn als ik deze wedstrijd moest missen.. Ik geef mijn geld liever aan iets anders, iets beters uit.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nog steeds maar slechts 1-0 tegen EST
En dan speel je thuisGeen wonder dat er geen hond komt
6 van de 8 poules weet je van te voren al wel wie doorgaan. Al heb je altijd wel 1 verrassing.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar vind ik de groepsfase ook wel leuk om naar te kijken.
Dus jij was gisteren bij Ajax-PSG?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens. Dat zeg ik dus ook, ik zou hier geen geld voor neerleggen.. ik zou er niet eens rouwig om zijn als ik deze wedstrijd moest missen.. Ik geef mijn geld liever aan iets anders, iets beters uit.
Inderdaad, PSG zou zo verassing kunnen worden, maar denk het niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
6 van de 8 poules weet je van te voren al wel wie doorgaan. Al heb je altijd wel 1 verrassing.
Zo houd je ook achterin wel erg weinig kwaliteit over.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft gewoon een dom (transferbeleid). Als je met Wijnaldum en Maher in een team wil spelen, laat ze dan beiden rond de spits spelen in plaats van de een aan zijn lot over te laten. Dan komt er maar wat meer ruimte tussen de verdedigende middenvelder en de aanvallende middenvelders.
-----------------De Jong----------------------
Depay - Maher - Wijnaldum - Narsingh
---------------------------------------------------
---------------------------------------------------
-----------------Hendrix------------------------
Willems - Rekik - Bruma/Isimat - Arias
--------------------Zoet------------------------
Is die er dan wel met een Wijnaldum of Maher die je aan het lot overlaat als rechtshalf met punt naar voren?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo houd je ook achterin wel erg weinig kwaliteit over.
Ga wieberen domme trollquote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij was gisteren bij Ajax-PSG?
Nee ook niet, ik vind dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is die er dan wel met een Wijnaldum of Maher die je aan het lot overlaat als rechtshalf met punt naar voren?
NPO2, motorclubs/bendes.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Tyron het volgende:
Ik zit erover na te denken om iets anders te gaan kijken.
Ach dadelijk een prachtige wedstrijd van Feyenoordquote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Tyron het volgende:
Ik ben voor Feyenoord die wedstrijd.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach dadelijk een prachtige wedstrijd van Feyenoord
hoop ik
haha ja idd xDquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik schakel net in. Waarom zit er geen hond?
Kijk hoe ze spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is PSV. Feyenoord speelt om 9 uur pasquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef VMSDKR het volgende:
Omdat blinden niet naar voetbal wedstrijden gaanquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef VMSDKR het volgende:
Jellyquote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig idd.
Zal een beetje frustratie meespelen.
mijn idee....buiten bakje koffie en een joint lijkt me wel smakelijkquote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Tyron het volgende:
neem gelijk een lijn pep erbij vieze kk junkquote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
mijn idee....buiten bakje koffie en een joint lijkt me wel smakelijk
Je zal meer last van mijn alcoholische buurman hebben dan van mij als je er tussenin zou wonen!!quote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
neem gelijk een lijn pep erbij vieze kk junk
Hadden we Fred nog maarquote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Caland het volgende:
Wel fijn voor Cocu dat er zo weinig supporters zitten. Nu horen zijn spelers hem gewoon coachen. Als hij zou coachen tenminste.
Dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Je zal meer last van mijn alcoholische buurman hebben dan van mij als je er tussenin zou wonen!!
Zo zou z'n persoonlijkheid veel meer naar voren komen. Als hij een persoonlijkheid had tenminste.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Caland het volgende:
Wel fijn voor Cocu dat er zo weinig supporters zitten. Nu horen zijn spelers hem gewoon coachen. Als hij zou coachen tenminste.
Okéquote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Je zal meer last van mijn alcoholische buurman hebben dan van mij als je er tussenin zou wonen!!
Grappig die reacties van jou, zijn eigenlijk alleen maar "ja maar hun/jij ook"quote:Op donderdag 18 september 2014 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is omdat ze het geluid van het publiek niet opnemen
ow wacht dat is in de kuip zo
eh nee dat was het totaal nietquote:Op donderdag 18 september 2014 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig die reacties van jou, zijn eigenlijk alleen maar "ja maar hun/jij ook"
Waarom knipoog je naar mij?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh nee dat was het totaal niet
maar goed dat is misschien lastig te begrijpen voor jou
Arno Vermeulenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is dat voor achterlijke commentator met z'n rare opmerkingen?
Je moedigt PSV wel goed aanquote:Op donderdag 18 september 2014 20:45 schreef Tyron het volgende:
owe owe owe owe owe owe wa owe owe owe owe owe owe wa
Die mag een gezwel aan zijn stembanden krijgen. Wat een kansloos gelulquote:
Geen enkele verzekering dekt dat.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verzekeringetje voor de zekerheid afgesloten.
Ajax en PSV doen maar weer eens hun plicht. Nu Feyenoord nog.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
nederlandse clubs moeten die punten binnenhalen toch!!!!!
Feyenoord eruitquote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en PSV doen maar weer eens hun plicht. Nu Feyenoord nog.
Feyenoord gaat gewoon verliezen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en PSV doen maar weer eens hun plicht. Nu Feyenoord nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |