We're talking about kaneeltje hier.quote:
Ik deed het voor jullie hoor, zodat we jullie konden complimenteren met jullie strakke billen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Solidair met mij. Zoals het hoort
.
Die is dan ook best leuk om te zien, tochquote:Op donderdag 18 september 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, volgens mij heb ik in de afgelopen jaren niks anders gezien dan je hoofd
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoeverquote:Op donderdag 18 september 2014 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Het is inderdaad helemaal geheel in jouw belang
Dat kan ook in een broekquote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik deed het voor jullie hoor, zodat we jullie konden complimenteren met jullie strakke billen.
Heb je bevestiging nodig ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is dan ook best leuk om te zien, toch?
[..]
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever.
[..]
Dat kan ook in een broek.
Inderdaad, jou in een jurkje zien heb ik totaal geen belang bijquote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever
Wat is er mis met Kaneel?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We're talking about kaneeltje hier.
En mij, dat is nog erger
Neu, zo bedoel ik dat niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je bevestiging nodig ofzo?
Jahoor
Geen idee. Iemand met centen moet die meet maar organiseren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
Maar wanneer is die galameet dan Feer?
En dan moeten alle vrouwen dus in een jurk.
Ja maar die draag jij ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is dan ook best leuk om te zien, toch?
[..]
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever.
[..]
Dat kan ook in een broek.
Jawel, hoor. Als het echt moet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar die draag jij ook niet.
Man, geen string personquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, jou in een jurkje zien heb ik totaal geen belang bij
Hij heeft er de kont voor, denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Man, geen string person
[..]
Want die moet jouw jurk sponsoren?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand met centen moet die meet maar organiseren.
Nee. De jurk heb ik al.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want die moet jouw jurk sponsoren?
Nein danke, ik heb kleren aanquote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft er de kont voor, denk ik.
Net als Hep.
Kijk, he he, it's not just mequote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijk.
En zie je eigenlijk liever in een jurkje dan.
Ik heb niet eens hongerquote:
Het ging niet eens over jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nein danke, ik heb kleren aan
Wat lief.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En anders leen je er één van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |