Nou ik heb het over Arabieren , ongeacht wat ze geloven. Er leven 1,5 miljoen Arabieren in Israel dat is 25% waarvan 20% muslim is en de rest anders gelovig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Isra%C3%ABl
76,0% joods
16,6% moslim
2,1% christen
1,7% druus
Totaal is dit: 96,4 procent.
Je houdt dus 3,6 procent over. Wellicht zijn dit ex-moslims, die volgens jouw theorie nog moslim zijn.
Want je zegt:
Meer dan 1,5 miljoen van de bevolking is Arabier. Dat is 25% van de totale bevolking. 20% daarvan is mulim. De rest christen/anders.
die 20% is natuurlijk 20 procent punt. En niet 20% van 25% = 5%.
Dan zijn onze tellingen wel ongeveer gelijk, en onze strekking ook.
Het is eigenlijk best triest want heel de Islam gaat zo naar de klote. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen. Ik met (grotendeels) Islamtische familie vind vreselijk om te zien wat er nu allemaal gebeurd. Maarja.quote:
Tsja, de kaars van de Islam was natuurlijk al aan het opbranden de laatste 300 jaar. Dit is de flikkering voor 'ie helemaal uitgaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:02 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best triest want heel de Islam gaat zo naar de klote. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen. Ik met (grotendeels) Islamtische familie vind vreselijk om te zien wat er nu allemaal gebeurd. Maarja.
Hier nog zoiets
Zucht.....
Nog een zinsnede waarbij bij enigzins kritische toehoorders alarmbelletjes zouden moeten gaan rinkelen: "iedereen weet..." (en als je dat nòg niet weet...)quote:
Nu de rest nog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:30 schreef SadPanda het volgende:
Sweden to become first EU country to officially recognize State of Palestine
Och, laat ze maar een officiële staat worden, zijn ze uit de slachtofferrol en kunnen ze niet meer onder de mantel van "verzet tegen de bezetter" raketten afvuren, kan Israël eindelijk eens "vol aan de bak" als de stront de ventilator raakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:13 schreef Nielsch het volgende:
Mooi. Joden zeker natuurlijk weer extreem over de zeik.
Ik weet niet wat er aan de hand is in de wereld, maar hopelijk gaat het snel over. I feel sorry voor de anders gelovigen..... Zijn ze de nieuwe 'joden' in overwegend Islamitische landen? Joden de schuld geven kan in sommige landen niet meer want er wonen daar geen joden meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tsja, de kaars van de Islam was natuurlijk al aan het opbranden de laatste 300 jaar. Dit is de flikkering voor 'ie helemaal uitgaat.
En daarmee bedoel ik niet 'vernietigd', maar net als bij het Christendom is gebeurd, gewoon op het tweede spoor gezet en niet meer van invloed op de wereldpolitiek. Stel dat er nu een Christen opstaat en zegt "alle niet-Christenen moeten eigenlijk dood", dan wordt hij uitgelachen. Dat staat met de islam ook te gebeuren, maar eerst moeten er vrees ik veel doden vallen onder veel misleide mensen.
Goede analyse.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
Tsja, de kaars van de Islam was natuurlijk al aan het opbranden de laatste 300 jaar. Dit is de flikkering voor 'ie helemaal uitgaat.
En daarmee bedoel ik niet 'vernietigd', maar net als bij het Christendom is gebeurd, gewoon op het tweede spoor gezet en niet meer van invloed op de wereldpolitiek. Stel dat er nu een Christen opstaat en zegt "alle niet-Christenen moeten eigenlijk dood", dan wordt hij uitgelachen. Dat staat met de islam ook te gebeuren, maar eerst moeten er vrees ik veel doden vallen onder veel misleide mensen.
De Koerden hebben zich niet onafhankelijk verklaard, er valt dus niks te erkennen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:20 schreef Toga het volgende:
En hoe dacht hij over Koerden? Of heeft hij daarvoor niet genoeg stemvee in Zweden?
Da's waarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hád 'ie nou maar eens niets te vertellen... had ons hier heel wat irritatie gescheeld.
Ook een officiele staat kan nog steeds bezet zijn natuurlijk en dan is verzet tegen die bezetter nog steeds geoorloofd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:20 schreef Toga het volgende:
[..]
Och, laat ze maar een officiële staat worden, zijn ze uit de slachtofferrol en kunnen ze niet meer onder de mantel van "verzet tegen de bezetter" raketten afvuren, kan Israël eindelijk eens "vol aan de bak" als de stront de ventilator raakt.
Volgens mij streven de Koerden al eeuwen voor een eigen staat, waarom zou Erdgan en Saddam er anders constant mot mee hebben gehad? Omdat ze hun belastingcentjes niet betaalden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Koerden hebben zich niet onafhankelijk verklaard, er valt dus niks te erkennen.
Daar streven ze wel naar maar ze hebben zich niet onafhankelijk verklaart en dus valt er niks te erkennen. De Turkse PKK streeft nu naar autonomie en niet onafhankelijkheid, de Syrische PKK heeft alleen autonomie uit geroepen en in Iraakse Koerdistan zijn ze nog niet genoeg financieel onafhankelijk om de onafhankelijkheid uit te roepen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:47 schreef Toga het volgende:
[..]
Volgens mij streven de Koerden al eeuwen voor een eigen staat, waarom zou Erdgan en Saddam er anders constant mot mee hebben gehad? Omdat ze hun belastingcentjes niet betaalden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |