quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ik denk dat het nog wel een onderwerp van discussie wordt dit jaar, wie er wel en niet moeten spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:22 schreef Henrys het volgende:
Heb best zin in vanavond nu Immers en Te Vrede niet spelen. Als we nu verliezen ligt het in ieder geval niet aan de opstelling van Rutten
Je bent Immers vergeten, die zal vast onder Rutten wel weer een kans maken op het middenveld als hij weer hersteld isquote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een onderwerp van discussie wordt dit jaar, wie er wel en niet moeten spelen
Ik denk dat bijna iedereen wel eensgezind is dat Immers en Te Vrede plaats mogen maken (al zullen er nog altijd wel Te Vrede-lovers zijn). Maar verder:
Mathijsen vs Nelom
Manu, Schaken, Bilal, Boetius, wie moeten er spelen?
Toornstra, Vilhena, Clasie El Ahmadi, wie bankt er bij 4-3-3?
Als je dat interview met Manu las, geeft Manu ook wel aan dat Rutten veel vertrouwen heeft in zijn snelheid. Dat vond Rutten het sterkste wapen van Manu en Manu zelf nog een aandachtspuntje. Als het vanavond goed uitpakt is dat wel een kredietverdienende positieve input van de coach, daar waar ik Rutten totnogtoe veel (naar mijn mening) verkeerde keuzes heb zien makenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef Henrys het volgende:
Ben echt benieuwd hoe Manu het gaat doen als spits nu hij een geweldige aanvoer heeft met El Ahmadi en Toornstra en geen Immers die elke aanval op zeep helpt
O, dankje, dan kijk ik toch gewoon nietquote:Op donderdag 18 september 2014 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jullie worden vanavond afgeslacht..
Jawel, dat heet leedvermaak!quote:Op donderdag 18 september 2014 16:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
O, dankje, dan kijk ik toch gewoon niet
ah dat dachten jullie gister ook of niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jullie worden vanavond afgeslacht..
Nee, dat dacht ik niet, ik had er wel vertrouwen in en gister was de Champions League en jullie spelen in de Jip & Janneke League.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah dat dachten jullie gister ook of niet?
Maarja, goed dat psg amper 25% heeft gegeven gister. Krijgen jullie ook weer eens een goed gevoel. Dat is wel zo fijn tussen alle chemo's door.
Ik word altijd zo moe van dat eeuwige gezeur over de opstelling. Ik vecht daar al jaren tegen, tegen de opstelling. We zien wel wie er speelt.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een onderwerp van discussie wordt dit jaar, wie er wel en niet moeten spelen
Ik denk dat bijna iedereen wel eensgezind is dat Immers en Te Vrede plaats mogen maken (al zullen er nog altijd wel Te Vrede-lovers zijn). Maar verder:
Mathijsen vs Nelom
Manu, Schaken, Bilal, Boetius, wie moeten er spelen?
Toornstra, Vilhena, Clasie El Ahmadi, wie bankt er bij 4-3-3?
Ze zijn niet Te Vrede over hem.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:38 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede speelt niet hoor ik? Watskeburt?
On Te Vrede schijnt wel te spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn niet Te Vrede over hem.
We gaan counteren met een 442 opstelling met Manu en Schakenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:38 schreef Dekatria het volgende:
Te Vrede speelt niet hoor ik? Watskeburt?
Waarom ook niet. Laat hunnie maar het spel maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
We gaan counteren met een 442 opstelling met Manu en Schaken
De vraag is, kan Schaken renderen in zo'n opstelling?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Manutelli z'n basisplek gaat invullen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als El Ahmadi een paar van die voorzetten geeft die hij toen ook aan Guidetti gaf in dat seizoen komt het helemaal goed. Kon hij niet bij Te Vrede want die is daar te traag voorquote:Op donderdag 18 september 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Manutelli z'n basisplek gaat invullen.
Voorzetten? Je bedoelt een steekpass?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als El Ahmadi een paar van die voorzetten geeft die hij toen ook aan Guidetti gaf in dat seizoen komt het helemaal goed. Kon hij niet bij Te Vrede want die is daar te traag voor
Ik denk het wel, ik heb hem wel eens vaker ok zien spelen met 2 spitsen (vond hem vorig seizoen beter in 532 dan 433).quote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
De vraag is, kan Schaken renderen in zo'n opstelling?
Mwoh, belangrijkst wordt eigenlijk de verdediging natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als El Ahmadi een paar van die voorzetten geeft die hij toen ook aan Guidetti gaf in dat seizoen komt het helemaal goed. Kon hij niet bij Te Vrede want die is daar te traag voor
quote:Aboutaleb wilde uitvak met alleen moeders en kinderen
Burgemeesters Aboutaleb en Van der Laan hebben voor de zomervakantie nog een ultieme poging gedaan om bij de voetbalklassiekers tussen Ajax en Feyenoord uitpubliek mogelijk te maken. Tijdens gesprekken met clubs, supporters en voetbalbond KNVB kwamen de burgemeesters met het idee om moeders met kinderen in uitvakken toe te laten. Het voorstel werd direct afgewezen.
Burgemeester Aboutaleb zei vanochtend tijdens een raadsdebat hierover; "Mijn collega Van der Laan en ik hebben vlak voor de zomer gespeeld met de gedachte om de beider supportersfamilies voor te stellen om te beginnen moeders met kinderen toe te laten. Tot onze verbazing werd dat faliekant afgewezen. Ik kreeg te horen: de veiligheid van de kinderen kan niet worden gegarandeerd. Dat raakte bij mij echt een diepe snaar. Als je zegt dat je de veiligheid van de kinderen, over en weer, niet kan garanderen omdat dat een Feyenoord-Ajax-situatie is, waar hebben we het dan eigenlijk over. Dan heb ik de neiging te zeggen: voorlopig heb ik gegeten en gedronken, dat is een vertaling uit het Marokkaans.
Ik vertel dit om aan te geven hoe dat leeft binnen die groeperingen. Het is een fact of life dat Feyenoord-Ajax andere krachten oproept dan Feyenoord - Willem II."
De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam besloten deze week om het vijf jaar durende verbod op uit-supporters bij de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord voor onbepaalde tijd te verlengen. Vanwege de rellen van Ajax-supporters tijdens de Bekerfinale in de Kuip eerder dit jaar, is besloten het verbod voorlopig te handhaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |