Nieuwe hardloopschoenenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja hulde aan shoptherapie
Leuke dingen gekocht?
Dat is vanavond pas.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik las "soptherapie"
Helpt vast ook CG
Ik loop zelf niet hard, maar ik heb vernomen dat als hardloper het erg fijn is om nieuwe schoenen te hebben.quote:
Oh je hebt je date met rock?quote:
Dan weet jij meer dan ik en Rockquote:Op donderdag 18 september 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je hebt je date met rock?
Ik ga het meemaken dit weekend. Maar ik heb nu wel toffe paarse schoenenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik loop zelf niet hard, maar ik heb vernomen dat als hardloper het erg fijn is om nieuwe schoenen te hebben.
Dat je maar weer fijn mag lopen
Oeh tof.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken dit weekend. Maar ik heb nu wel toffe paarse schoenen
Verrassendquote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh tof.
Als ik ooit zou gaan rennen zou ik roze willen.
En vooral het zogenaamd beperkt reclame maken voor de start van de verkoop (want publieke omroep)...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat eeuwige Coen und Sanderfest.
Zou je ook nog de aller-allerlaatste kaarten kunnen winnen?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En vooral het zogenaamd beperkt reclame maken voor de start van de verkoop (want publieke omroep)...
Tuurlijk.De allerlaatste 50 kaarten.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou je ook nog de aller-allerlaatste kaarten kunnen winnen?
Ik zou er nog niet heen willen, al kreeg ik er geld bij.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk.De allerlaatste 50 kaarten.
Maar het is Coen en Sander extravagante! Al hun grappen en grollen uitvergroot en al hun vriendjes er ook nog eens bij! Beter kan het gewoon niet worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet heen willen, al kreeg ik er geld bij.
Oh jaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is Coen en Sander extravagante! Al hun grappen en grollen uitvergroot en al hun vriendjes er ook nog eens bij! Beter kan het gewoon niet worden.
Wanneer is het? Want ik moet natuurlijk nog wel genoeg tijd hebben om twee schattige veel te sexy dirndl jurkjes voor ons te maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh jaZullen we dan samen gaan?
28 november.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wanneer is het? Want ik moet natuurlijk nog wel genoeg tijd hebben om twee schattige veel te sexy dirndl jurkjes voor ons te maken.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
ER IS GEEN KAART MEER TE KRIJGEN! GODVERDOMME! WAT EEN FEST!
Hoi Henk.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:17 schreef -BladHark- het volgende:
Coen en Sanderfest is echt heel erg leuk.
We hebben nog wel kans om EXCLUSIEVE VRIJKAARTEN te winnen.quote:
twitter:coenensander twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:11:45Das Coen und Sander Fest ist ausverkauft! We geven binnenkort nog exclusieve vrijkaarten weg! #CSFEST14 #3FM reageer retweet
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We hebben nog wel kans om EXCLUSIEVE VRIJKAARTEN te winnen.twitter:coenensander twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:11:45Das Coen und Sander Fest ist ausverkauft! We geven binnenkort nog exclusieve vrijkaarten weg! #CSFEST14 #3FM reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:19:20@coenensander Dit boeit echt helemaal niemand. reageer retweet
Mag hopen dat een meet & greet met Domienie inbegrepen is dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We hebben nog wel kans om EXCLUSIEVE VRIJKAARTEN te winnen.twitter:coenensander twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:11:45Das Coen und Sander Fest ist ausverkauft! We geven binnenkort nog exclusieve vrijkaarten weg! #CSFEST14 #3FM reageer retweet
Ik zag het jaquote:Op donderdag 18 september 2014 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:19:20@coenensander Dit boeit echt helemaal niemand. reageer retweet
Heel BNN en 3FM zal er wel rondlopen, dus de kans om Domien daar te meeten zit er dik in ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag hopen dat een meet & greet met Domienie inbegrepen is dan.
Elgergodtwitter:elger twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:20:49Ik heb de U2 Remover van Apple gebruikt, maar hoorde desondanks net een liedje van de band op de radio. Werkt dus niet, Apple! reageer retweet
quote:
twitter:Kim_Amsterdam twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:29:08@JOR_ID Glimlachen hier hoor, humor van de bovenste plank! reageer retweet
twitter:BastiaanRudolf twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:29:15@JOR_ID I thought I was the only one, but now I read this I understand U2! reageer retweet
twitter:tvnassau twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:30:48@JOR_ID Maybe you should look where the streets have no name. reageer retweet
quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef TywinLannister het volgende:
Ben ik de enige die 'raad de overgangstoon' te flauw vind?
Nee, maar je bent dan ook Tywin Lannister dus ik zou je sowieso niet tegen durven te spreken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef TywinLannister het volgende:
Ben ik de enige die 'raad de overgangstoon' te flauw vind?
Wijs besluitquote:Op donderdag 18 september 2014 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar je bent dan ook Tywin Lannister dus ik zou je sowieso niet tegen durven te spreken.
Die hadden we een week of twee geleden toch al?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zou het een genot zijn wanneer de gehele dagprogrammering op de schop zou gaan. Veenstra naar de ochtendshow, Timur en Ramon op de middag en Domien naar 14-16.![]()
* Kapitein_Schavuit start het halfjaarlijkse programmering-discussie.
Hmm, gemist.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die hadden we een week of twee geleden toch al?
Domien van 4-6 bedoel je natuurlijk, ja akkoord.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zou het een genot zijn wanneer de gehele dagprogrammering op de schop zou gaan. Veenstra naar de ochtendshow, Timur en Ramon op de middag en Domien naar 14-16.![]()
* Kapitein_Schavuit start het halfjaarlijkse programmering-discussie.
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef alors het volgende:
[..]
Domien van 4-6 bedoel je natuurlijk, ja akkoord.
Mooi, dan slaapt toch iedereen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:38 schreef alors het volgende:
[..]
Domien van 4-6 bedoel je natuurlijk, ja akkoord.
Wat is met Mex? Ik mis veel de laatste tijd, mijn excuses.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Pandaplint het volgende:
My Type![]()
Duimen we trouwens even voor Mex?
Hij had een date volgens mijquote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is met Mex? Ik mis veel de laatste tijd, mijn excuses.
Oh wat leukquote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij had een date volgens mij
Heb ik die?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
XD
Hoe is het met jouw chickie dan?
Pics.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb ik die?
Morgen een date.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb ik die?
Morgen een date.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb ik die?
Morgen een date.
Halloquote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Straks komt er niemand meer in dit topic
RIP.
Eh.....quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Straks komt er niemand meer in dit topicJa
RIP.
Daarvoor verwijs ik je naar Instagramquote:
Daar wordt de wereld niet beter van heb ik het ideequote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als we fokkers onderling koppelen dan valt het misschien nog mee
Pas maar op je woordenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar wordt de wereld niet beter van heb ik het idee
Het halve topic doet het toch al met elkaar, zoveel verschil zal het niet gaan maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als we fokkers onderling koppelen dan valt het misschien nog mee
Jelly?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar wordt de wereld niet beter van heb ik het idee
Jij neukt een vos?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar Instagram
Ik ga lopen![]()
Nee.. Je wilde toch pics?quote:
weer eens wat anders dan een poes xdquote:
Helaas. Een miscommunicatie. Ik dacht dat je gewoon foto's wilde zienquote:Op donderdag 18 september 2014 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, want waar hadden we het over?
Je date. Juist.
Dit gelooft natuurlijk niemandquote:Op donderdag 18 september 2014 22:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Helaas. Een miscommunicatie. Ik dacht dat je gewoon foto's wilde zien
Je had toch ook gewoon een foto kunnen posten van je rechterhand?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Helaas. Een miscommunicatie. Ik dacht dat je gewoon foto's wilde zien
Misschien is hij wel linkshandigquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had toch ook gewoon een foto kunnen posten van je rechterhand?
Spreek voor jezelf Muisquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je had toch ook gewoon een foto kunnen posten van je rechterhand?
Misschien is Muis wel linkshandigquote:
Nee, Muis is rechtshandig.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien is Muis wel linkshandig
Foto.quote:
Betekent niet dat ik alles met rechts doe.quote:
Ah, "the stranger"quote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik alles met rechts doe.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:58 schreef Evertjan het volgende:
goed topic
KLB / mensen die overal ok posten
Jezus.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:16 schreef Pino112 het volgende:
Elger en Rachid staan in de rij in Oberhausen![]()
Ik was er niet op uit om de wereld beter te maken dus dat scheelt.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Pas maar op je woorden
inb4 Pino en Luna.
Kun je ook een iPhone voor kopenquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, gewoon een akoestische gitaar van 2000 euro
Twee zelfs xDquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kun je ook een iPhone voor kopen
Heb ik liever een Taylor gitaarquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kun je ook een iPhone voor kopen
Ebola-plaat!quote:
Dan heb je in ieder geval een vrouw met een goede muzieksmaakquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:37 schreef Againzender het volgende:
en als mijn vrouw net naar beneden komt en de radio harder zet, dan moet het of Beatles/Stones/Doors zijn
Wel een beetje gedateerdquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een vrouw met een goede muzieksmaak
op z'n minst van een van z'n luisteraars.quote:
Klonk best als die "Robbierobbierobbie", ja.quote:
Ja die bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klonk best als die "Robbierobbierobbie", ja.
dit gaat toch over die roepende straten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verstaat iemand die gasten van Kensington eigenlijk?
Ik heb jaren gewerkt met uitermate brak Engels sprekende Japanners en die kon ik op een gegeven moment uitstekend volgen. Dat moment is bij deze rakkers nog niet aangebroken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verstaat iemand die gasten van Kensington eigenlijk?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt met uitermate brak Engels sprekende Japanners en die kon ik op een gegeven moment uitstekend volgen. Dat moment is bij deze rakkers nog niet aangebroken.
Bij mij ook veel Chinezenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Bij m'n vorige baan ook vaak met Chinezen, Japanners, Brazilianen en Argentijnen contact gehad. Ontwikkeling van m'n luistervermogen ging met sprongen vooruit.
mijn vorige baan met Ieren moeten communiceren. Daar zat volk tussen, niet te volgenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Bij m'n vorige baan ook vaak met Chinezen, Japanners, Brazilianen en Argentijnen contact gehad. Ontwikkeling van m'n luistervermogen ging met sprongen vooruit.
de Franse jeugd vindt het ontzettend cool om Engels te spreken. Dus voor de wat jongere Fransen (jonger dan 40) vind ik dat niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij ook veel Chinezen
En Duitsers en Denen, hun Engels is vaak ook niet te volgen
Maar het ergste zijn nog wel mensen uit India
De Fransen en Spanjaarden waarmee ik werk zijn prima te verstaan! (vreemd genoeg)
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vorige baan met Ieren moeten communiceren. Daar zat volk tussen, niet te volgen
Da's wel waar, ik had een Frans vakantievriendinnetje toen ik een jaar of 18 was en die wou continu Engels praten terwijl ik maar Frans tegen haar zat te lullen om mijn Frans een beetje "op te krikken"quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
de Franse jeugd vindt het ontzettend cool om Engels te spreken. Dus voor de wat jongere Fransen (jonger dan 40) vind ik dat niet zo vreemd.
jij wilde iets heel anders krikken volgens mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's wel waar, ik had een Frans vakantievriendinnetje toen ik een jaar of 18 was en die wou continu Engels praten terwijl ik maar Frans tegen haar zat te lullen om mijn Frans een beetje "op te krikken"
Dat ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij wilde iets heel anders krikken volgens mij
Als jij iets stuurt, gaat dat gelijk een speciale monitor en wordt het automatisch voorgelezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:35 schreef Againzender het volgende:
He, mijn app'je, je verwacht het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
zingt hij daarom zo moeilijk?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:47 schreef Sersjee het volgende:
En ondertussen ketst ie mooi wel met Jennifer Lawrence. Klootzak.
ik zit eens te kijken wat hij allemaal gedaan heeft. Wat een baasquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:51 schreef Pandaplint het volgende:
Op een gegeven moment ben je die Rodgers ook wel zat als artiest lijkt. Altijd dat gepingel tussendoor
ik kreeg ook een in-gesprek-toon toen ik net een collega belde.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En allemaal in koor:
tututututututu
Wel een koude douche, na INXS-klassieker opeens weer zo'n muzikaal behangetje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En allemaal in koor:
tututututututu
wat dat betreft benieuwd wat Stenders er van gaat maken vanmiddag. Zat hem gisteren op Kx te luisteren, wat een genot!quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wel een koude douche, na INXS-klassieker opeens weer zo'n muzikaal behangetje.
Dat zouden ze eigenlijk langzaam moeten afbouwen, met iets redelijks tussendoor.
Als vrouwenbillenliefhebber kan ik dit alleen maar leuk vindenquote:
45jaar...quote:
Tja.quote:
Waren er maar meer vrouwen van 45 met zo'n lichaamquote:
Ik zit een beetje tussenquote:
Een stukje van haar kleding...quote:
quote:
Duwde ze het maar in m'n facequote:Op vrijdag 19 september 2014 11:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zit een beetje tussenen
in.
Geweldig lichaam natuurlijk, maar het is wel heel erg in your face allemaal.
Ja dat inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:28 schreef alors het volgende:
[..]
in.
Dat is het een beetje jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:28 schreef alors het volgende:
[..]
in.
Een stuk van haar blouse.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duwde ze het maar in m'n face
Dank u voor de verheldering.quote:
Facesitting, bij vrouwen met haar lichaam zou ik het als nieuwe hobby toevoegen aan m'n CVquote:
Da's fijn voor meiden als Joss Stone, net een strijkplank.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel voor muziek waarvan de artiest de muziek verkoopt ipv het lichaam.
Roel is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Da's fijn voor meiden als Joss Stone, net een strijkplank.
Ik heb liever dun dan dik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Helaas vaak bij goeie kont vaak geen dito tietenpartij![]()
Ik vind een klein speklaagje wel lekker, hou niet van die gratenpakhuizen.
Hoeveel jaar geleden was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef Againzender het volgende:
Die sneeuwvrijdag inderdaadmeer dan 800km file geloof ik. Ik kwam op de fiets ook amper door de sneeuw ;')
dacht december 2010quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden was dat ook alweer?
Ik zit te denken of ik toen al hier werkte en de dans ontsprong of dat ik nog vrolijk naar Utrecht moest
Te goed is niet mooiquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb liever dun dan dik.
Ik vind het mooi als de sleutel beenderen goed te zien zijn.
Ah, dan ben ik de dans ontsprongenquote:
ik heb hier al een mooi blond exemplaar tegenover mij zittenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te goed is niet mooiDit is prima:
[ afbeelding ]
Fucking 8 uur over gedaan om van Delft naar Groningen te komen. Nog met een studiegenoot liftend langs de weg gestaan met een powerpoint presentatie op laptopquote:
Foto?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier al een mooi blond exemplaar tegenover mij zittenhoewel ze hardop denkt, maar na 20 jaar went dat.
dat wil ze niet. ze probeert anoniem te blijven op het internet... de paar FOK!ers die mijn FB kunnen zien kunnen haar wel vindenquote:
Ik zie jou nu met opengeklapte laptop met je presentatie naast de weg staan om zo een lift te regelen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fucking 8 uur over gedaan om van Delft naar Groningen te komen. Nog met een studiegenoot liftend langs de weg gestaan met een powerpoint presentatie op laptop
*fapt zich een slag in de rondte*quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat wil ze niet. ze probeert anoniem te blijven op het internet... de paar FOK!ers die mijn FB kunnen zien kunnen haar wel vinden
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*fapt zich een slag in de rondte*
jij bent niet van kamp Claudia?quote:
Mwah.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij bent niet van kamp Claudia?
Dat lijkt me een zekerheidje, want Anouk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:15 schreef Againzender het volgende:
wat voor een gehypte MH zullen we krijgen? Die van Anouk?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef alors het volgende:
Dikke vrouwenmuziek
Oh je bent ook meteen een skinny bitch als je het niet met ze eens bent
En dan ook nog eens denken dat je geen grammetje vet hebt als je maatje 36 aan kan. Yeah right.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef alors het volgende:
Dikke vrouwenmuziek
Oh je bent ook meteen een skinny bitch als je het niet met ze eens bent
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan ook nog eens denken dat je geen grammetje vet hebt als je maatje 36 aan kan. Yeah right.![]()
Ik wil mijn vet wel naar ze opsturen.
Dikke vrouwen snappen er gewoon nooit wat van johquote:
Sommige dikke vrouwen zijn gewoon maat 40 met vet. En zullen nooit maatje 34/36 bereiken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dikke vrouwen snappen er gewoon nooit wat van johniks van aantrekken
puur jaloezie
dacht altijd dat dit over porno gingquote:
Meestal vind ik de dagenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, ook dit nog. Zal ik hem dan toch maar op Veronica zetten
Lekkerquote:
ik kan het aanraden inderdaadquote:
Morgen, in de Jordaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan het aanraden inderdaad
vandaag gaat dat ook al prima in Amsterdam kan ik je zeggenquote:
Ik heb je de afgelopen maanden nog niet op werken kunnen betrappenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
mag niet drinken onder werktijd...
Tja ik zit helaas in Zoeterminderquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
vandaag gaat dat ook al prima in Amsterdam kan ik je zeggen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb je de afgelopen maanden nog niet op werken kunnen betrappen
Okéquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige dikke vrouwen zijn gewoon maat 40 met vet. En zullen nooit maatje 34/36 bereiken.
Ze zullen er maar mee moeten leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
quote:
Er zit niks lekkerder dan te grote kleding tochquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor mij zijn er op het moment meer belangrijke zaken, zoals goed in m'n vel zitten. En dan lubbert dat vel maar meer dan gemiddeld
of heel weinig kleding, het is hier gruwelijk warm in de zonquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zit niks lekkerder dan te grote kleding toch
Dit was niet zo prettig bewoord. Wat ik bedoelde te zeggen dat dun voor iedereen anders is. Iemand kan broodmager zijn met maatje 40, terwij iemand anders dik en vet oogt in maat 40.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb je de afgelopen maanden nog niet op werken kunnen betrappen
Fixed.quote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was niet zo prettig bewoord. Wat ik bedoelde te zeggen dat dun voor iedereen anders is. Iemand kan broodmager zijn met maatje 40, terwij iemand anders dik en vet oogt in maat 40.
Conclusie de maat zegt niet zoveel over hoe dik iemand is.
Rob las m'n frustratietweet over Dotan voorquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Pandaplint het volgende:
Wat was er? Zat niet helemaal te luisteren.
En ben je het kwijt nu?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rob las m'n frustratietweet over Dotan voor. Collega's van deur verder: "hey, je hebt de radio gehaald!"
van je af!!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rob las m'n frustratietweet over Dotan voor. Collega's van deur verder: "hey, je hebt de radio gehaald!"
Reclame?twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 15:17:29Goede stunt: kans om de iPhone 6 of 6 plus zes tot acht uur voor de opening van de Apple Store in huis te hebben! http://t.co/0ogy2bvCkO reageer retweet
discutabel iddquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef Bronson het volgende:
Reclame?twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 15:17:29Goede stunt: kans om de iPhone 6 of 6 plus zes tot acht uur voor de opening van de Apple Store in huis te hebben! http://t.co/0ogy2bvCkO reageer retweet
Apple-fanboyquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef Bronson het volgende:
Gemistquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Baas.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. "Velen zullen het met je eens zijn."quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gemist![]()
Maar mooi
Rob was het er vast mee eens?
Michiel heeft nu een gratis iPhonequote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef Bronson het volgende:
Domien zal zo wel een zelfde soort tweet plaatsenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef Bronson het volgende:
Apple heerst.quote:
Ebola ook.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |