Nieuwe hardloopschoenenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja hulde aan shoptherapie
Leuke dingen gekocht?
Dat is vanavond pas.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik las "soptherapie"
Helpt vast ook CG
Ik loop zelf niet hard, maar ik heb vernomen dat als hardloper het erg fijn is om nieuwe schoenen te hebben.quote:
Oh je hebt je date met rock?quote:
Dan weet jij meer dan ik en Rockquote:Op donderdag 18 september 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je hebt je date met rock?
Ik ga het meemaken dit weekend. Maar ik heb nu wel toffe paarse schoenenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik loop zelf niet hard, maar ik heb vernomen dat als hardloper het erg fijn is om nieuwe schoenen te hebben.
Dat je maar weer fijn mag lopen
Oeh tof.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken dit weekend. Maar ik heb nu wel toffe paarse schoenen
Verrassendquote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh tof.
Als ik ooit zou gaan rennen zou ik roze willen.
En vooral het zogenaamd beperkt reclame maken voor de start van de verkoop (want publieke omroep)...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat eeuwige Coen und Sanderfest.
Zou je ook nog de aller-allerlaatste kaarten kunnen winnen?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En vooral het zogenaamd beperkt reclame maken voor de start van de verkoop (want publieke omroep)...
Tuurlijk.De allerlaatste 50 kaarten.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou je ook nog de aller-allerlaatste kaarten kunnen winnen?
Ik zou er nog niet heen willen, al kreeg ik er geld bij.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk.De allerlaatste 50 kaarten.
Maar het is Coen en Sander extravagante! Al hun grappen en grollen uitvergroot en al hun vriendjes er ook nog eens bij! Beter kan het gewoon niet worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet heen willen, al kreeg ik er geld bij.
Oh jaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is Coen en Sander extravagante! Al hun grappen en grollen uitvergroot en al hun vriendjes er ook nog eens bij! Beter kan het gewoon niet worden.
Wanneer is het? Want ik moet natuurlijk nog wel genoeg tijd hebben om twee schattige veel te sexy dirndl jurkjes voor ons te maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh jaZullen we dan samen gaan?
28 november.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wanneer is het? Want ik moet natuurlijk nog wel genoeg tijd hebben om twee schattige veel te sexy dirndl jurkjes voor ons te maken.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
ER IS GEEN KAART MEER TE KRIJGEN! GODVERDOMME! WAT EEN FEST!
Hoi Henk.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:17 schreef -BladHark- het volgende:
Coen en Sanderfest is echt heel erg leuk.
We hebben nog wel kans om EXCLUSIEVE VRIJKAARTEN te winnen.quote:
twitter:coenensander twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:11:45Das Coen und Sander Fest ist ausverkauft! We geven binnenkort nog exclusieve vrijkaarten weg! #CSFEST14 #3FM reageer retweet
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We hebben nog wel kans om EXCLUSIEVE VRIJKAARTEN te winnen.twitter:coenensander twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:11:45Das Coen und Sander Fest ist ausverkauft! We geven binnenkort nog exclusieve vrijkaarten weg! #CSFEST14 #3FM reageer retweet
twitter:NLRolf twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:19:20@coenensander Dit boeit echt helemaal niemand. reageer retweet
Mag hopen dat een meet & greet met Domienie inbegrepen is dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We hebben nog wel kans om EXCLUSIEVE VRIJKAARTEN te winnen.twitter:coenensander twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:11:45Das Coen und Sander Fest ist ausverkauft! We geven binnenkort nog exclusieve vrijkaarten weg! #CSFEST14 #3FM reageer retweet
Ik zag het jaquote:Op donderdag 18 september 2014 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:19:20@coenensander Dit boeit echt helemaal niemand. reageer retweet
Heel BNN en 3FM zal er wel rondlopen, dus de kans om Domien daar te meeten zit er dik in ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag hopen dat een meet & greet met Domienie inbegrepen is dan.
Elgergodtwitter:elger twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:20:49Ik heb de U2 Remover van Apple gebruikt, maar hoorde desondanks net een liedje van de band op de radio. Werkt dus niet, Apple! reageer retweet
quote:
twitter:Kim_Amsterdam twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:29:08@JOR_ID Glimlachen hier hoor, humor van de bovenste plank! reageer retweet
twitter:BastiaanRudolf twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:29:15@JOR_ID I thought I was the only one, but now I read this I understand U2! reageer retweet
twitter:tvnassau twitterde op donderdag 18-09-2014 om 17:30:48@JOR_ID Maybe you should look where the streets have no name. reageer retweet
quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef TywinLannister het volgende:
Ben ik de enige die 'raad de overgangstoon' te flauw vind?
Nee, maar je bent dan ook Tywin Lannister dus ik zou je sowieso niet tegen durven te spreken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef TywinLannister het volgende:
Ben ik de enige die 'raad de overgangstoon' te flauw vind?
Wijs besluitquote:Op donderdag 18 september 2014 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar je bent dan ook Tywin Lannister dus ik zou je sowieso niet tegen durven te spreken.
Die hadden we een week of twee geleden toch al?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zou het een genot zijn wanneer de gehele dagprogrammering op de schop zou gaan. Veenstra naar de ochtendshow, Timur en Ramon op de middag en Domien naar 14-16.![]()
* Kapitein_Schavuit start het halfjaarlijkse programmering-discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |