abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144681108
Gewoon doorgaan jackie. Laat je niet ontmoedigen door andersdenkenden.
pi_144681144
Ja jackie, nu het toch gaat over misdaadscenario's, misschien kun je een stellingsregel toevoegen of ontkrachten?

De enige mogelijk misdaadscenario's zijn:

• Ontvoering met voorbedachte raden (met of zonder ontsnapping van één of beiden).
• Een ontsnapping, van één of beiden, aan misdadiger(s) vóór of ná een misdaad.
pi_144681152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:02 schreef Geruisloos het volgende:

• Ontvoering met voorbedachte raden (met of zonder ontsnapping van één of beiden).
• Achtergelaten door misdager(s) na misdrijf

Dat kan korter:
Misdrijf met voorbedachte rade of gelegenheidsmisdrijf met of zonder ontsnapping van één of beiden.

Edit:
Misdrijf met voorbedachte rade of gelegenheidsmisdrijf, willekeurig of doelgericht op K+L, met of zonder ontsnapping van één of beiden.

[ Bericht 8% gewijzigd door 11en30 op 19-09-2014 01:30:35 ]
pi_144681171
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat kan korter:
Misdrijf met voorbedachte rade of gelegenheidsmisdrijf met of zonder ontsnapping van één of beiden.
Nee, want gelegenheidsmisdrijf zonder ontsnapping van beiden klopt niet met de feiten.

Maar eens dat er wellicht een enkele stellingsregel geformuleerd kan worden. Zou het nog eenvoudiger maken.
pi_144681192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:09 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Nee, want gelegenheidsmisdrijf zonder ontsnapping klopt niet met de feiten.
Wel met diverse misdaadscenario's waarbij de spullen en alles in de rivier gedumpt worden door de dader(s), de oproepen door dader(s) worden gedaan en de foto's gewoon onzin foto's zijn van dader(s) om ons op een dwaalspoor te zetten.
pi_144681218
quote:

[..]

Maar eens dat er wellicht een enkele stellingsregel geformuleerd kan worden. Zou het nog eenvoudiger maken.
Je kan een grid maken. Dat is ook makkelijk aanvullen en je zet een kruisje in de cellen met combinaties die niet mogelijk zijn.
pi_144681231
quote:

[..]

Nee, want gelegenheidsmisdrijf zonder ontsnapping van beiden klopt niet met de feiten.

Waarom moeten ze ontsnapt zijn dan?

je bedoelt bij de eerste keer bellen?
  vrijdag 19 september 2014 @ 01:15:18 #108
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144681255
quote:

[..]

En welke feiten sluiten een misdrijf op 11 april uit?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144681262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:11 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Wel met diverse misdaadscenario's waarbij de spullen en alles in de rivier gedumpt worden door de dader(s), de oproepen door dader(s) worden gedaan en de foto's.
Het probleem is een beetje de PIN codes. Dan krijg je aparte situaties die neigen naar ontvoering/vasthouding, zodat die info verworven kon worden van de meiden, alvorens er tot moord wordt overgegaan. Ik ga hier nog even over nadenken hoe dat het beste omschreven kan worden en of dit onder gelegenheidsmisdaad kan vallen.
pi_144681279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Dit verklaart niet hoe de oproeppogingen zijn gedaan in de dagen daarna.
Dat was toch ook geen onderdeel van de stelling???? .

[ Bericht 5% gewijzigd door Spocke op 19-09-2014 01:32:59 ]
pi_144681295
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:15 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

En welke feiten sluiten een misdrijf op 11 april uit?
Geen. Het past ook goed in mijn horror-scenario: flitsen naar redders maar dat blijken de dader(s) te zijn die de ontsnapte(n) / getuige(n) komen uitschakelen.
pi_144681306
Op welke dagen hebben ze dan een pincode moeten invoeren?
pi_144681314
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:18 schreef jackie12 het volgende:
Op welke dagen hebben ze dan een pincode moeten invoeren?
pi_144681329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:19 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Om een telefoon aan te zetten heb je geen pincode nodig.
je kunt alleen de telefoon niet in.
Wel kun je noodnummers bellen
pi_144681358

[ Bericht 36% gewijzigd door Geruisloos op 19-09-2014 01:35:03 ]
pi_144681565
Er staat expliciet gemeld wanneer er geen PIN is ingevuld, namelijk op 6 en 11 april.

• Een misdaad op of na 11 april
pi_144681596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:22 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Het is expliciet aangegeven wanneer er geen PIN werd ingevuld. Dit was op 6 en11 april.
Klopt op 6 en 11 april staat er "no pin" bij kris haar Iphone

Op 6 april om 10.26 staat er "no pin"maar dan om 13.37 niet.
Hoe kan dat?
pi_144681610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:37 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Klopt op 6 en 11 april staat er "no pin" bij kris haar Iphone

Op 6 april om 10.26 staat er "no pin"maar dan om 13.37 niet.
Hoe kan dat?
Omdat om 10:26 de PIN code niet is ingevuld, en om 13:37 wel.
pi_144681617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Het bloedt dood hier.

Komt enerzijds omdat er geen nieuws meer naar buiten komt.
Anderzijds ook omdat er door de mensen die geloven in verdwalen "neergekeken" wordt op de mensen die dat niet geloven.

Ouder1 en Rica hebben hele goede stukjes geschreven de afgelopen dagen waarom verdwalen heel onwaarschijnlijk lijkt.
Wordt niks mee gedaan.
Ik heb van de tijdlijn van 1 april tot aan de mirador met tijdstippen, locaties etc gehakt gemaakt.
Er wordt niet op gereageerd.
En als ik dan een hele oprechte vraag stel van laten we met zn allen bij het begin beginnen dan wordt er daarna toch doorgeouwehoerd over takjes met zakjes.

Ik ben in Havo 4 gestrand dus mijn engels is niet slecht maar ook zeker niet heel goed.
Anders was ik al lang verkast naar WS.
Ik blijf hier echter hangen omdat ik wil weten wat er is gebeurd met Kris en Lisanne
"Wordt niet op gereageerd" en "wordt niets mee gedaan"; zo te horen worden jij en je 'argumenten' hier gewoon niet zo serieus genomen
pi_144681622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:38 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Omdat om 10:26 de PIN code niet is ingevuld, en om 13:37 wel.
En waarom wordt de telefoon aangezet maar de pincode niet ingevoerd?
pi_144681637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En waarom wordt de telefoon aangezet maar de pincode niet ingevoerd?
Weet jij het weet ik het.
pi_144681715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:39 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

De enige functie op een iPhone zonder pincode die het doet (behalve de tijd bekijken), is dat je foto's en filmpjes kunt maken.
Daar kun je vanaf je beginscherm bij, zonder dat je een pincode hoeft in te geven.
Make my day!
  vrijdag 19 september 2014 @ 01:45:55 #123
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_144681722
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Het bloedt dood hier.

Komt enerzijds omdat er geen nieuws meer naar buiten komt.
Anderzijds ook omdat er door de mensen die geloven in verdwalen "neergekeken" wordt op de mensen die dat niet geloven.

Ouder1 en Rica hebben hele goede stukjes geschreven de afgelopen dagen waarom verdwalen heel onwaarschijnlijk lijkt.
Wordt niks mee gedaan.
Ik heb van de tijdlijn van 1 april tot aan de mirador met tijdstippen, locaties etc gehakt gemaakt.
Er wordt niet op gereageerd.
En als ik dan een hele oprechte vraag stel van laten we met zn allen bij het begin beginnen dan wordt er daarna toch doorgeouwehoerd over takjes met zakjes.

Ik ben in Havo 4 gestrand dus mijn engels is niet slecht maar ook zeker niet heel goed.
Anders was ik al lang verkast naar WS.
Ik blijf hier echter hangen omdat ik wil weten wat er is gebeurd met Kris en Lisanne
Ik persoonlijk ben er van overtuigd dat er meer gebeurd is dan een beet van een slang ofzo. Het is allemaal te onlogisch om pech en toeval te heten....

Ze zijn vermoord. daar ben ik zeker van! Ik heb geen bewijs maar in mijn ogen wijst alles daar naar. :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_144681792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:39 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Het kaartje geeft ook alleen aan wanneer ze de telefoon hebben aangezet, uit hebben gezet en naar 112 en/of naar 911 hebben gebeld.

Ik denk dat het kaartje wel klopt, maar ook weer niet helemaal.

Sowieso wat er mist is of ze wel of niet naar huis hebben gebeld enz.
Alleen de noodnummers bellen lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Ik denk dus ook (maar dat is een aanname) dat K en L alleen de 1e keer zelf hebben gebeld.

maar het zou inderdaad en heel goed idee zijn om te vragen/onderzoeken of bij al die andere keren er ook ECHT een pincode is ingevoerd.

Mijn pincode is overigens 0000 maar heb wel daarna een patrooncode
pi_144681856
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:38 schreef SAJ het volgende:

"Wordt niet op gereageerd" en "wordt niets mee gedaan"; zo te horen worden jij en je 'argumenten' hier gewoon niet zo serieus genomen
Misschien kun je leren wat meer respect op te brengen voor mensen die een andere mening zijn toegedaan.
Ik zag je eerder op de avond ookal posten over de zgn onzin die andere users hier volgens jou zouden schijven. Geef mij om te beginnen eens wat links naar zinnige posts van jou hand svp?

Besef je wel dat indien iedereen het hier met elkaar eens is de discussie stopt, en je hier niet meer dagelijks uren kunt doorbrengen in een poging het onzin gehalte van de posts van anderen te onderstrepen middels je zoveelste oneliner?
  vrijdag 19 september 2014 @ 01:55:48 #126
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_144681874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 01:54 schreef Za het volgende:

[..]

Misschien kun je leren wat meer respect op te brengen voor mensen die een andere mening zijn toegedaan.
Ik zag je eerder op de avond ookal posten over de zgn onzin die andere users hier volgens jou zouden schijven. Geef mij om te beginnen eens wat links naar zinnige posts van jou hand svp?

Besef je wel dat indien iedereen het hier met elkaar eens is de discussie stopt, en je hier niet meer dagelijks uren kunt doorbrengen in een poging het onzin gehalte van de posts van anderen te onderstrepen middels je zoveelste oneliner?
Bazen post en QFT! _O_
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:01:56 #127
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144681954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:57 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Om even vrij te brainstormen:

[ afbeelding ]

Na de noodsituatie is al snel een "ritme" gevonden gedurende vijf dagen. Daarna stopt dit ritme ineens.

5 dagen lang heb je de hoop dat je telefoonsignaal gaat ontvangen, en dan ineens stopt dit. De hoop op redding daalt.

En wellicht weet Kris en/of Lisanne op dat moment dat er ook de komende dagen geen hoop meer zal zijn op gsm contact. Nu die hoop is verloren, probeer je op een andere manier uit je situatie te komen, en ineens heb je het, flitsen in de nacht. Met de hoop dat iemand je ziet. Meteen op dezelfde dag na die realisatie begin je wanhopig drie uur lang nachtfoto's te maken van de lucht. Net zo lang totdat de batterij leeg is.

Zou het moment van de nachtfoto's in het belschema verklaard kunnen worden met iets simpels als "hoop"?
Dus zo spaarzaam en beheerst als ze met de batterij van de telefoon omgingen,zo losgeslagen gaan ze om met de camera. Wanhopig. In drie uur de camera leegflitsen, omdat je in die drie uur hoopt dat iemand het oppikt. Klinkt mij te onlogisch in de oren.

Dan vind ik het logischer dat een derde de fotos heeft willen overschrijven. En zodoende als een gek fotos is gaan maken.
pi_144682035
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:01 schreef Marrije het volgende:

Dus zo spaarzaam en beheerst als ze met de batterij van de telefoon omgingen,zo losgeslagen gaan ze om met de camera. Wanhopig. In drie uur de camera leegflitsen, omdat je in die drie uur hoopt dat iemand het oppikt. Klinkt mij te onlogisch in de oren.

Klinkt niet aannemelijk, het was ook nog eens midden in de nacht dus wie zou dat nachtelijk flitsen moeten zien?

Maar dan krijgen we weer dat ze gestoken waren door insecten oid, niet meer helder konden denken, maar ondertussen op 11 april wederom gewoon "volgens schema" hun telefoon aanzetten.
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:14:45 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144682113
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mij niet. Het lijkt voor mij idd alsof de foto van die rots en begroeiing hoger ligt dan de foto met die zakjes. Het lijkt namelijk alsof er een pad/spoor langs loopt dat daalt.
in dat geval, van een pad, zouden dus meerdere mensen deze plekken moeten herkennen.
pi_144682119
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:09 schreef Za het volgende:

[..]

Klinkt niet aannemelijk, het was ook nog eens midden in de nacht dus wie zou dat nachtelijk flitsen moeten zien?

Maar dan krijgen we weer dat ze gestoken waren door insecten oid, niet meer helder konden denken, maar ondertussen op 11 april wederom gewoon "volgens schema" hun telefoon aanzetten.
Waarom nou die toon, na je eigen woorden; "Misschien kun je leren wat meer respect op te brengen voor mensen die een andere mening zijn toegedaan" of geldt dat alleen als het jou uitkomt?
pi_144682202
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan vind ik het logischer dat een derde de fotos heeft willen overschrijven. En zodoende als een gek fotos is gaan maken.
laatste actie dus misschien een wanhoopsdaad op het eind?
pi_144682214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:15 schreef Grijzemassa het volgende:

Waarom nou die toon, na je eigen woorden; "Misschien kun je leren wat meer respect op te brengen voor mensen die een andere mening zijn toegedaan" of geldt dat alleen als het jou uitkomt?
Niets mis met mijn toon, een ieder die tegen een geponeerde stelling dreigt in te gaan wordt in de regel gelijk voorzien van een reeks aan B-mogelijkheden waardoor de stelling toch overeind zou blijven, zelfs wanneer dat totaal onlogisch is.
pi_144682229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:22 schreef Za het volgende:

[..]

Niets mis met mijn toon, een ieder die tegen een geponeerde stelling dreigt in te gaan wordt in de regel gelijk voorzien van een reeks aan B-mogelijkheden waardoor de stelling toch overeind zou blijven, zelfs wanneer dat totaal onlogisch is.
als je nu nog niet snapt waarom mensen de moeite niet meer nemen om te reageren.... wat blijft er dan over van de gezonde discussie :?
pi_144682243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef Grijzemassa het volgende:

En vervolgens zetten op 11 april de telefoon weer volgens schema aan?
pi_144682262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:24 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

als je nu nog niet snapt waarom mensen de moeite niet meer nemen om te reageren.... wat blijft er dan over van de gezonde discussie :?
@ Za, wil je een discussie of alleen gelijk krijgen? Wat vind je van mijn antwoord, wanhoopsdaad op het eind... 11 april kan iemand zijn die de rugtas vond
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:32:45 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144682307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:21 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

als er dan ook iets voor thuis op zou staan... maar zover we weten is er geen bericht voor het thuisfront. Was dat er wel dan zouden we vast ook wat meer duidelijkheid hebben.
pi_144682344
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

als er dan ook iets voor thuis op zou staan... maar zover we weten is er geen bericht voor het thuisfront. Was dat er wel dan zouden we vast ook wat meer duidelijkheid hebben.
Is moeilijk te zeggen aangezien we ons geen voorstelling kunnen maken van wat ze doorgemaakt hebben. Angst, wanhoop, woede omdat er geen hulp komt. Misschien ook koorts door ziekte zoals longontsteking. Wie kan het zeggen, wat iemand in die situatie doet of juist niet doet
pi_144682366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:28 schreef Grijzemassa het volgende:

@ Za, wil je een discussie of alleen gelijk krijgen? Wat vind je van mijn antwoord, wanhoopsdaad op het eind...
Natuurlijk kan een wanhoopsdaad (ik zou in geval van een verdwaling in deze zaak zelfs uitgaan van constante wanhoopsdaden, zoals 40 keer per dag proberen 911 te bellen), maar zoals Marrije al aangaf is dat strijdig met het zo spaarzaam omgaan met de telefoons gedurende zo een zo lange tijd.

quote:
11 april kan iemand zijn die de rugtas vond
Dat zou betekenen dat de tas gevonden is op 11 april en vervolgens wederom gevonden is op 11 juni. Dat zou dan weer betekenen dat iemand heeft gelogen sinds 11 april (of al veel langer).
pi_144682399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:39 schreef Za het volgende:
/6/25#144682262]vrijdag 19 september 2014 02:28[/url] schreef Grijzemassa het volgende:[/b]

@ Za, wil je een discussie of alleen gelijk krijgen? Wat vind je van mijn antwoord, wanhoopsdaad op het eind... 11 april kan iemand zijn die de rugtas vond
[..]

Dat zou betekenen dat de tas gevonden is op (bv) 9,10 of 11 april en vervolgens wederom gevonden is op 11 juni. Dat zou dan weer betekenen dat iemand heeft gelogen al sinds 9 april.
[/quote]
Wanneer strookt een wanhoopsdaad met logica? En ja; het zou goed kunnen dat de tas al eerder gevonden is. De indianen gaan niet naar de politie want die vertrouwen ze niet. Of het nieuws van de vermissing was daar nog doorgedrongen. Kan ook zijn dat die persoon de tas bewaard heeft en uiteindelijk toch weer neergelegd, omdat hij er niets mee te maken wilde hebben. Of hij is degene die de tas later naar f bracht, die er mee naar de politie is gegaan
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:46:31 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144682420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:36 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Is moeilijk te zeggen aangezien we ons geen voorstelling kunnen maken van wat ze doorgemaakt hebben. Angst, wanhoop, woede omdat er geen hulp komt. Misschien ook koorts door ziekte zoals longontsteking. Wie kan het zeggen, wat iemand in die situatie doet of juist niet doet
mja, deze reactie had ik wel verwacht. En inderdaad, we weten het niet en ja het kan een wanhoopsdaad zijn.
Maar ik denk van niet. Ik denk dat die fotos dus niet door de meiden zijn gemaakt. En dan leg ik uit waarom niet, maar dan blojven we in een cirkel hangen. Geeft ook niet, verschil mag er zijn.
pi_144682432
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

mja, deze reactie had ik wel verwacht. En inderdaad, we weten het niet en ja het kan een wanhoopsdaad zijn.
Maar ik denk van niet. Ik denk dat die fotos dus niet door de meiden zijn gemaakt. En dan leg ik uit waarom niet, maar dan blojven we in een cirkel hangen. Geeft ook niet, verschil mag er zijn.
Ik sluit ook zeker niet uit dat de foto's door iemand anders kunnen zijn gemaakt hoor
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:55:48 #142
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144682489
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:39 schreef Za het volgende:

[..]

Natuurlijk kan een wanhoopsdaad (ik zou in geval van een verdwaling in deze zaak zelfs uitgaan van constante wanhoopsdaden, zoals 40 keer per dag proberen 911 te bellen), maar zoals Marrije al aangaf is dat strijdig met het zo spaarzaam omgaan met de telefoons gedurende zo een zo lange tijd.

[..]

Dat zou betekenen dat de tas gevonden is op 11 april en vervolgens wederom gevonden is op 11 juni. Dat zou dan weer betekenen dat iemand heeft gelogen sinds 11 april (of al veel langer).
Ik vind 'liegen' in dat verband een wat zwaar woord. De rugzak kan zijn doorgesnuffeld en daarna weggezet. Misschien had de vinder nog niet van de vermissing gehoord. Er is dan moreel gezien niet veel verkeerds gebeurd. Dat er later 'gelogen' is valt misschien te verklaren uit de bepaald niet altijd vriendschappelijke verhouding tussen de Panamese overheid en de indianen uit het binnenland. De angst om aangeklaagd te worden kan een rol hebben gespeeld.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144682496
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:48 schreef Grijzemassa het volgende:

Ik sluit ook zeker niet uit dat de foto's door iemand anders kunnen zijn gemaakt hoor
Sluit je ook niet uit dat de oproepen misschien door iemand anders gedaan zijn?
pi_144682528
Het is ook mogelijk is dat iemand, en dan denk ik niet aan Indianen maar aan een expat of Panamees
gevonden spullen achtergehouden heeft. Een eigen onderzoek opzette met de beloning in het vooruitzicht. Die zou de telefoongegevens en cameragegevens hebben willen onderzoeken om er zo achter te komen waar K&L konden zijn.
pi_144682598
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:55 schreef Gorraay het volgende:

Ik vind 'liegen' in dat verband een wat zwaar woord. De rugzak kan zijn doorgesnuffeld en daarna weggezet. Misschien had de vinder nog niet van de vermissing gehoord. Er is dan moreel gezien niet veel verkeerds gebeurd.
Ik vind het zelfs nog zwak uigedrukt.
Uiteraard is het mogelijk dat diegene geen weet had van de situatie, maar door een dergelijke vondst te verzwijgen is het in principe mogelijk dat hierdoor is verhinderd dat Kris en Lisanne levend werden gevonden, ofwel dat er nog te achterhalen viel wat er precies gebeurd is, ipv zoals nu dat er misschien nooit antwoorden zullen zijn.

quote:
Dat er later 'gelogen' is valt misschien te verklaren uit de bepaald niet altijd vriendschappelijke verhouding tussen de Panamese overheid en de indianen uit het binnenland. De angst om aangeklaagd te worden kan een rol hebben gespeeld.
Ik weet het niet, Grijzemassa schreef net ookal dat de indianen de politie niet vertrouwen, toch is het een indiaan geweest die de tas vond op 11 juni en er helemaal mee naar Boquete is gelopen om deze aan de politie te overhandigen.
Indien angst en wantrouwen op 11 april, waarom dan niet op 11 juni?
pi_144682610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 03:12 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs nog zwak uigedrukt.
Uiteraard is het mogelijk dat diegene geen weet had van de situatie, maar door een dergelijke vondst te verzwijgen is het in principe mogelijk dat hierdoor is verhinderd dat Kris en Lisanne levend werden gevonden, ofwel dat er nog te achterhalen viel wat er precies gebeurd is, ipv zoals nu dat er misschien nooit antwoorden zullen zijn.

[..]

Ik weet het niet, Grijzemassa schreef net ookal dat de indianen de politie niet vertrouwen, toch is het een indiaan geweest die de tas vond op 11 juni en er helemaal mee naar Boquete is gelopen om deze aan de politie te overhandigen.
Indien angst en wantrouwen op 11 april, waarom dan niet op 11 juni?
Nee hij is zelf niet naar de politie gegaan maar naar F. Die is met de tas naar de politie gegaan. F vertrouwen ze wel
pi_144682623
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 03:14 schreef Grijzemassa het volgende:

Nee hij is zelf niet naar de politie gegaan maar naar F. Die is met de tas naar de politie gegaan. F vertrouwen ze wel
Dat is voor mij nieuw, serieus F is met de tas vanaf de vindplaats naar Boquete gelopen en heeft hem overgedragen?
pi_144682628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 03:16 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is voor mij nieuw, serieus F is met de tas vanaf de vindplaats naar Boquete gelopen en heeft hem overgedragen?
Nee de indiaan is naar het huis van F gegaan met de tas om advies te vragen. F is toen met de tas naar de politie gegaan
pi_144682639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 03:17 schreef Grijzemassa het volgende:

Nee de indiaan is naar het huis van F gegaan met de tas om advies te vragen. F is toen met de tas naar de politie gegaan
Het huis van F is in Boquete toch, dus de indiaan heeft wel die hele afstand gelopen of is hij naar de finca van F gegaan?
pi_144682646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 03:17 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

o nee het was iets anders, de indiaan ging aan F vertellen dat hij de tas gevonden had. Toen is F naar de politie gegaan en is de tas opgehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')