Het zou verdachter zijn wanneer hij níet zou zeggen dat hij daar geweest was, aangezien er vast genoeg mensen zijn die hem daar hebben zien rondhangenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:42 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Hij was al besproken voor die dag, dus hij kwam misschien anderen ophalen. Als er een luchtje had gezeten aan die kaart-en-hangmat-waarneming zou hij naderhand toch niet te koop hebben gelopen met zijn aanwezigheid daar?
ja, maar het location update signal (transmissie laag van de OSI stack, ook ihkv roaming) gaat naar en van iedere mast om de circa 30 seconden toch. Dus dat is niet 1 keer in een uur ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik begrijp niet precies wat je wil zeggen.![]()
Je weet alleen het tijdstip van de laatste keer dat de mobiele telefoon naar de zendmast stuurde "Hoooi, ik ben nog steeds bij jou in de buurt!". De locatie van de telefoon is dan (vanwege het lage signaal) in een gebied met een straal van mogelijk tientallen kilometers vanaf de zendmast.
Eigenlijk weet je dus alleen dat ze ergens die dag in de buurt van Boquete waren.
'rondhangen'quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:59 schreef MeloD het volgende:
[..]
Het zou verdachter zijn wanneer hij níet zou zeggen dat hij daar geweest was, aangezien er vast genoeg mensen zijn die hem daar hebben zien rondhangen
Hoe wil je het anders noemen wanneer iemand zich vaak zonder afspraak ergens ophoudt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'rondhangen'
Waarom zo suggestief?
Zonder afspraak? Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen wanneer iemand zich vaak zonder afspraak ergens ophoudt?
Als je over het Damrak loopt kun je ook aangesproken worden door lui van de rondvaartboten . Dat is hun werk: klanten werven. Dat noem ik geen rondhangen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen wanneer iemand zich vaak zonder afspraak ergens ophoudt?
Wie zegt dat F daar "rondhing"/zich daar zonder afspraak ophield? En hoe kom je er bij dat hij "zich vaak zonder afspraak ergens ophoudt"?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zijn wij helderziend? Beheren wij zijn agenda?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:19 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik vraag naar informatie daarover maar niemand geeft normaal antwoord.
Nee je suggereert. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:19 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik vraag naar informatie daarover maar niemand geeft normaal antwoord.
Jij suggereert dat ik iets suggereer. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee je suggereert. Dat is wat anders.
Nee hoor. JIJ begint over "rondhangen" en "zich vaak zonder afspraak ergens ophouden" alsof dat een FEIT is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:47 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Jij suggereert dat ik iets suggereer. Dat is wat anders.
Onzin. Lees maar terug.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. JIJ begint over "rondhangen" en "zich vaak zonder afspraak ergens ophouden" alsof dat een FEIT is.
Het is geen FEIT, want je weet dat niet en je kunt dat ook niet weten.
Onzin, je trekt een conclusie die niet te trekken valt.quote:
Ik ga hier niet verder op in. Iedereen kan zelf teruglezen wat er wel door mij geschreven is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin, je trekt een conclusie die niet te trekken valt.
Mooie vraag op WS:quote:
Daar ben ik niet zo stellig van overtuigd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er kan je toch niks gebeuren als je een gids meeneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |