ook bedanktquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
na vele krantenartikelen gelezen te hebben, was dat rond 14:30 uur, zoals Jackie12 hierboven ook zegt
Ik denk dat dat gewoon de plaats was waar hij ze zou komen ophalen voor de trip. Er wordt inderdaad gezegd dat dat vlak bij hun hostel was. En ook, als ik het goed begrijp, dat hun kamer apart toegankelijk was (vrije opgang, zoals ze in Amsterdam zeggen). Volgens Miriam zouden ze op 31 maart de stad hebben verkend. Lijkt me heel logisch voor de eerste dag. Tegen het avondeten kwamen ze thuis.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ook bij Habla Ya kun je je afvragen wat hij daar op dat moment te zoeken had. Anderen zouden dan moeten kunnen verklaren dat ze een afspraak met hem hadden op de school.
Jackie12quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets.
Wie beweert dat ze op maandag de berg zijn gaan verkennen?
Ik zou als ouder willen weten/eisen wat er op de telefoon van mn dochter zou staanquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:13 schreef agter het volgende:
Ik denk niet dat er een verplichting is voor het NFI om de resultaten met de ouders te delen.
Zou ik zelfs een beetje vreemd vinden. Het verzoek om bijstand van het NFI kwam uit Panama. Daar gaan de resultaten heen. Niet naar de ouders.
idd, het NFI en het OM maken onderdeel uit van het Ministerie van BZ en veiligheid.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:13 schreef agter het volgende:
Ik denk niet dat er een verplichting is voor het NFI om de resultaten met de ouders te delen.
Zou ik zelfs een beetje vreemd vinden. Het verzoek om bijstand van het NFI kwam uit Panama. Daar gaan de resultaten heen. Niet naar de ouders.
Dat snapt iedereen wel, denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik zou als ouder willen weten/eisen wat er op de telefoon van mn dochter zou staan
Toegevoegd aan de OPquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:13 schreef Gorraay het volgende:
[..]
De taalschool gebruikt de hele bovenverdieping van het L-vormige gebouw in het nieuwe zakencentrum(pje) Los Establos:
[ afbeelding ]
Er was voordat de foto van Lisanne op de mirador om 13 uur bekend werd gemaakt een "oude tijdlijn"quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:24 schreef Geruisloos het volgende:
Het krijgen van antwoorden op deze zaak is eigenlijk redelijk eenvoudig.
1. Het water uit het plastic flesje onderzoeken
2. De nachtlocatie identificeren
Beiden zijn denk ik goed haalbaar en zou de grootste focus moeten zijn bij de onderzoekers. Als ik alle middelen zou hebben zou ik deze twee punten direct uitvoeren in ieder geval.
O wacht, je bedoelt natuurlijk op de 31ste. Ik denk dat hij daar zoals Poekje al schrijft heel vaak kwam i.v.m. 'klantenwerving'.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ook bij Habla Ya kun je je afvragen wat hij daar op dat moment te zoeken had. Anderen zouden dan moeten kunnen verklaren dat ze een afspraak met hem hadden op de school.
Staat er nog wel. Ik heb hem als link onderaan de nieuwe tijdlijn gezet anders wordt de OP te langquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Er was voordat de foto van Lisanne op de mirador om 13 uur bekend werd gemaakt een "oude tijdlijn"
(staat helaas niet meer in de OP maar vind wel dat die er in thuis hoort)
Oke sorry zag m niet staanquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Staat er nog wel. Ik heb hem als link onderaan de nieuwe tijdlijn gezet anders wordt de OP te lang
Hier is de link:
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #46 - persco 18:15
Ik begrijp niet precies wat je wil zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:15 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mm.. maar je hebt dan wel een timestamp van het mobiele netwerk gekoppeld aan topo, ook al is het onnauwkeurig, plus van boven op de mirador die EXIF data stamp. Trek daar 3 uur af (of geschat ca. 45 minuten hobbelen in een 4x4 naar boven toe) en vgl dat met die mobiele HRL dbase timestamp van 1 zendmast, of anders die tijd van die foto die Kris naar haar vriend stuurde vanaf de mirador aan haar vriend, en waar staan we dan...
die Matador was zo gek nog niet.........quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Er was voordat de foto van Lisanne op de mirador om 13 uur bekend werd gemaakt een "oude tijdlijn"
(staat helaas niet meer in de OP maar vind wel dat die er in thuis hoort)
Matador kwam toen met de verklaring dat niet zo veel getuigen zich konden vergissen.
Een logische verklaring zou dan zijn dat ze zich niet vergist hadden wat ze hadden gezien maar wel op welke dag.
31 maart ipv 1 april
Ik mis zijn gedachten wel in deze zaak nu.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:31 schreef MMUU het volgende:
[..]
die Matador was zo gek nog niet.........
Bedoel je dan dat je denkt dat hij daar vaak zomaar wat rondhangt in afwachting van potentiële klanten? En als hij er dan 2 ziet dat hij ze dan niet aanspreekt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:26 schreef Gorraay het volgende:
[..]
O wacht, je bedoelt natuurlijk op de 31ste. Ik denk dat hij daar zoals Poekje al schrijft heel vaak kwam i.v.m. 'klantenwerving'.
Hij was al besproken voor die dag, dus hij kwam misschien anderen ophalen. Als er een luchtje had gezeten aan die kaart-en-hangmat-waarneming zou hij naderhand toch niet te koop hebben gelopen met zijn aanwezigheid daar?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat je denkt dat hij daar vaak zomaar wat rondhangt in afwachting van potentiële klanten? En als hij er dan 2 ziet dat hij ze dan niet aanspreekt?
Top! De nachtfoto's houden me zo bezig, ik zou wel mee willen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:36 schreef Domnivoor het volgende:
Baru op WS: "In some weeks I will be in Boquete and I will make tracking."
Hij gaat ook op de zoek naar de locatie van de nachtfoto's.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
Liever geen users die niet mee kunnen posten bij de discussie betrekken.
Ik zou niet durven..quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:42 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Top! De nachtfoto's houden me zo bezig, ik zou wel mee willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |