Zal ik even lekker zelf bepalen of ik het mooi weer vindt of niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef HulkHeld het volgende:
Jij kan helemaal niet oordelen of het mooi weer is. Wanneer het regent zijn er ook mensen die het mooi weer vinden. Lul dus niet zo stom.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Zal ik even lekker zelf bepalen of ik het mooi weer vindt of niet?
vindquote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Geen pauze 's middags.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:24 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
vind
Verder moet je maar een ijsje gaan kopen in je pauze om vier uur.
Tja, dan maar om vijf uur op het terras gaan zitten, als je kantoortijd erop zit.quote:
Nee, ik hoef geen overhemd aan. Flamen op dikke mensen en zelf een pauper zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
Gadverdamme, dikke mensen die het hele kantoor vervuilen met hun zweetlucht.
Ook natte plekken in je overhempje?
Ik heb liever een arme sloeber tegenover me dan een dik persoon.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:29 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen overhemd aan. Flamen op dikke mensen en zelf een pauper zijn.
Liever een grote bek in me gezicht dan de stoere jongen op FOK spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb liever een arme sloeber tegenover me dan een dik persoon.
Je stelt het als een feit, mongool.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Anders val je even een kilootje of dertig af joh. Dan mag je weer meepraten.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
Liever een grote bek in me gezicht dan de stoere jongen op FOK spelen
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders val je even een kilootje of dertig af joh. Dan mag je weer meepraten.
30 kilo op je oog mongooltjequote:Op donderdag 18 september 2014 15:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders val je even een kilootje of dertig af joh. Dan mag je weer meepraten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |