abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juli 2015 @ 15:46:27 #226
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154676196
EDIT: meneer kijk maarrrr is nog aktief http://www.marktplaats.nl/verkopers/6885414.html
Kijk maarrrrrr
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  maandag 27 juli 2015 @ 15:48:05 #227
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_154676242
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_154697125
Hoe is dat merk ook al weer, Vogl?

pi_154711294
Lol deze meneer is ook het verkeerde been uit bed gestapt.

http://www.2dehands.be/au(...)d-weg-247682968.html
pi_154711620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:15 schreef cooperdekat het volgende:
Lol deze meneer is ook het verkeerde been uit bed gestapt.

http://www.2dehands.be/au(...)d-weg-247682968.html
Deze moet worden bewaard voor het nageslacht:

Ik verkoop deze wekkerradio om een mogelijk aankomend gezinsdrama te voorkomen.


Wil je wakker worden en meteen moordneigingen krijgen?? Dan is dit gegarandeerd de koop van je leven!
Een wekkerradio van het oerdelijke merk 'Xirion' met prachtig design en AM/FM en met 2! alarmen.

Als je een zender wil instellen moet je een 4-tal uur hiervoor uitrekken en als je dan toch na enkele woede-aanvallen een zender hebt gevonden en je denkt gerust te kunnen gaan slapen, dan heb je het mis!

In plaats een leuk ochtendmuziekje om wakker te worden, krijg je een hersenverlammend "SSCHHHRRZZZZZZSCHKKRRRZZZZ". Hoezo je had de zender ingesteld?


Je denkt nu bij jezelf 'dan stel ik toch gewoon de pieptoon in als alarm'? Veel succes om hiervoor het volume te regelen want de volumeknop is een echte badass die niet met zich laat sollen. Ofwel staat hij zo hard dat het bloed uit je oren loopt ofwel zo stil dat zelfs een roofvogel met hoorapparaten dit nog niet hoort.

's Nachts even kijken welk uur het is? Vergeet dat maar. Dan moet je eerst gedoctoreerd zijn in logaritme want een 8 kan een 6 of een 5 zijn en de 3 is mogelijks een 2 of 7.

De snooze knop is ook heel strategisch geplaatst. Het lijkt net een mijnenveld als je deze knop wil indrukken want voor je het weet heb je je wekker een uur verder gezet of ineens 'alarm 2 (ja dat leest u goed)' ingeschakeld.

Als je denkt deze wekker te willen kopen voor zoon of dochterlief, dan zal ik kind & gezin hiervan op de hoogte brengen!
pi_154836171
Wat zijn mensen toch haastig tegenwoordig. Ik heb er gisterenmiddag een advertentie op gezet, en inmiddels heb ik al twee boze mensen in m'n mailbox omdat ik niet binnen een uur al reageer. ;(

Hier voel ik een generatiekloof wat betreft mensen van een jongere generatie, die non-stop aan een internet-infuus liggen en niet anders gewend zijn dan dat.

Rustig mensen, ik wacht gewoon eventjes af wat er nog meer geboden wordt. :{
pi_154836183
Ik heb een hekel aan "bijna gratis" adverteerders :') nieuwe trend ofzo...
En tevens als je iets te koop zet met alleen ophalen (staat zelfs 2 maal in de advertentie) Dat mensen dan zeggen dat ze het graag op gestuurd willen :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154836193
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:04 schreef female81 het volgende:
Wat zijn mensen toch haastig tegenwoordig. Ik heb er gisterenmiddag een advertentie op gezet, en inmiddels heb ik al twee boze mensen in m'n mailbox omdat ik niet binnen een uur al reageer. ;(

Hier voel ik een generatiekloof wat betreft mensen van een jongere generatie, die non-stop aan een internet-infuus liggen en niet anders gewend zijn dan dat.

Rustig mensen, ik wacht gewoon eventjes af wat er nog meer geboden wordt. :{
Ik had er laatst eentje, die ging na twee uur vanzelf meer bieden :') Ik vond z'n eerste bod ook prima, maar was even druk aan het werk en dacht: ik reageer straks wel even als ik klaar ben.
  zondag 2 augustus 2015 @ 08:53:21 #234
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154836374
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:13 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik had er laatst eentje, die ging na twee uur vanzelf meer bieden :') Ik vond z'n eerste bod ook prima, maar was even druk aan het werk en dacht: ik reageer straks wel even als ik klaar ben.
Dat had ik pas ook.
Kreeg eerst een bod van 400 euro, later een van 480 euro en toen: voor 500 euro kom ik hem nu halen, zonder dat ik zelf een keer gereageerd had tussendoor :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_154844217
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:10 schreef Miniem het volgende:
En tevens als je iets te koop zet met alleen ophalen (staat zelfs 2 maal in de advertentie) Dat mensen dan zeggen dat ze het graag op gestuurd willen :')
Doe ik altijd vragen hoor.. Vaak genoeg sturen ze het dat dan gewoon op.

Snap niet waarom men niet zou verzenden (tenzij het erg groot of zwaar is natuurlijk). Zeker niet als je duidelijk aan geeft vooraf volledig te betalen, incl verzendkosten en te begrijpen dat het risico bij de koper ligt (ik).
pi_154847205
Mensen die gaan bieden op advertenties en het naadje van de kous willen weten over het item... En dan vervolgens niets meer van zich laten horen :(
pi_154847461
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:10 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een hekel aan "bijna gratis" adverteerders :') nieuwe trend ofzo...
En tevens als je iets te koop zet met alleen ophalen (staat zelfs 2 maal in de advertentie) Dat mensen dan zeggen dat ze het graag op gestuurd willen :')
Dat "bijna gratis" erger ik me ook kapot aan. En dan vervolgens een vraagprijs van ¤30 euro erbij zetten. Nou dat komt niet eens in de buurt van gratis hoor.
pi_154848484
Niet zo heel sterk, maar toch.
pi_154849572
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:06 schreef Bananaaa het volgende:

[..]

Dat "bijna gratis" erger ik me ook kapot aan. En dan vervolgens een vraagprijs van ¤30 euro erbij zetten. Nou dat komt niet eens in de buurt van gratis hoor.
Ligt aan de waar. Een 50 inch led TV voor 30 euro in prima conditie, das toch echt bijna gratis. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154849800
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:03 schreef davedavy het volgende:

[..]

Doe ik altijd vragen hoor.. Vaak genoeg sturen ze het dat dan gewoon op.

Snap niet waarom men niet zou verzenden (tenzij het erg groot of zwaar is natuurlijk). Zeker niet als je duidelijk aan geeft vooraf volledig te betalen, incl verzendkosten en te begrijpen dat het risico bij de koper ligt (ik).
Het is te groot om te verzenden.
Lijkt me logisch dat je het dan niet verzend.
En als je dan duidelijk in de advertentie zet ophalen zijn er nog van die domme mensen die bieden en dan zeggen dat ze het opgestuurd willen hebben.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154850452
Waar heb je het nu dan over, qua voorbeeld? Een wasmachine? oid?
Maar alles wat met de "gewone" pakketdienst meekan/past, is toch logisch dat mensen het alsnog vragen? :P
pi_154850631
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:37 schreef Pap89 het volgende:
Waar heb je het nu dan over, qua voorbeeld? Een wasmachine? oid?
Maar alles wat met de "gewone" pakketdienst meekan/past, is toch logisch dat mensen het alsnog vragen? :P
Iets wat best groot is en misschien wel te verzenden zou zijn, maar ik doe dat niet. Daar gaat het overigens niet om. Als je dan de Marktplaats optie ophalen selecteert en dan nog eens duidelijk erbij zet "alleen ophalen in..." Dan moet het toch wel duidelijk zijn dat je niet verzend. Maar mensen kunnen tegenwoordig niet meer lezen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_154850659
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef Messina het volgende:

[..]

Ligt aan de waar. Een 50 inch led TV voor 30 euro in prima conditie, das toch echt bijna gratis. :P
Nee, dat is goedkoop of een koopje. Ga het aub nou niet opnemen voor het bijna gratis volk. Of ben jij er ook zo een ;)?
pi_154850667
Tja, dat is ook wel marktplaats hoor.

Als je een Vraagprijs doet van 150 euro en je stelt in bieden vanaf 100 oid, dan mailen ze alsnog "50 EURO NU HALEN?!"
pi_154850687
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Bananaaa het volgende:

[..]

Nee, dat is goedkoop of een koopje. Ga het aub nou niet opnemen voor het bijna gratis volk. Of ben jij er ook zo een ;)?
Is bijna gratis, niet goedkoop?
Maar goedkoop niet, bijna gratis? :P
pi_154851034
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:44 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Is bijna gratis, niet goedkoop?
Maar goedkoop niet, bijna gratis? :P
Nee, bijna gratis bestaat niet. "Bijna gratis" is verzonnen door Marktplaats volk dat hoopte door het toevoegen van het woord "gratis" aan hun advertentietekst meer views te krijgen (want we zijn nou eenmaal Hollanders en wij houden van gratisjjj). Omdat zij alsnog voor hetgeen aangeboden geld willen vangen zetten ze er dan maar "bijna" voor om zichzelf in te dekken :p
pi_154851149
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Bananaaa het volgende:

[..]

Nee, dat is goedkoop of een koopje. Ga het aub nou niet opnemen voor het bijna gratis volk. Of ben jij er ook zo een ;)?
Ik verkoop niets op Marktplaats.

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:55 schreef Bananaaa het volgende:

[..]

Nee, bijna gratis bestaat niet. "Bijna gratis" is verzonnen door Marktplaats volk dat hoopte door het toevoegen van het woord "gratis" aan hun advertentietekst meer views te krijgen (want we zijn nou eenmaal Hollanders en wij houden van gratisjjj). Omdat zij alsnog voor hetgeen aangeboden geld willen vangen zetten ze er dan maar "bijna" voor om zichzelf in te dekken :p
"Bijna gratis" wordt al sinds de jaren 80 gebruikt in reclames. Niets verzonnen door Marktplaats-volk.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154851650
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik verkoop niets op Marktplaats.

[..]

"Bijna gratis" wordt al sinds de jaren 80 gebruikt in reclames. Niets verzonnen door Marktplaats-volk.
Toen bestond ik nog niet. Ik ben het in mijn leven alleen nog maar tegen gekomen op Marktplaats. Maar eerlijk, het was bedoelt als een niet al te serieuze opmerking, maar blijkbaar is dat onopgemerkt gebleven :p
pi_154851737
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:13 schreef Bananaaa het volgende:

[..]

Toen bestond ik nog niet. Ik ben het in mijn leven alleen nog maar tegen gekomen op Marktplaats. Maar eerlijk, het was bedoelt als een niet al te serieuze opmerking, maar blijkbaar is dat onopgemerkt gebleven :p
/oud :'(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_154941271
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:25 schreef Niesl het volgende:

[..]

Deze moet worden bewaard voor het nageslacht:

Ik verkoop deze wekkerradio om een mogelijk aankomend gezinsdrama te voorkomen.

Wil je wakker worden en meteen moordneigingen krijgen?? Dan is dit gegarandeerd de koop van je leven!
Een wekkerradio van het oerdelijke merk 'Xirion' met prachtig design en AM/FM en met 2! alarmen.

Als je een zender wil instellen moet je een 4-tal uur hiervoor uitrekken en als je dan toch na enkele woede-aanvallen een zender hebt gevonden en je denkt gerust te kunnen gaan slapen, dan heb je het mis!

In plaats een leuk ochtendmuziekje om wakker te worden, krijg je een hersenverlammend "SSCHHHRRZZZZZZSCHKKRRRZZZZ". Hoezo je had de zender ingesteld?

Je denkt nu bij jezelf 'dan stel ik toch gewoon de pieptoon in als alarm'? Veel succes om hiervoor het volume te regelen want de volumeknop is een echte badass die niet met zich laat sollen. Ofwel staat hij zo hard dat het bloed uit je oren loopt ofwel zo stil dat zelfs een roofvogel met hoorapparaten dit nog niet hoort.

's Nachts even kijken welk uur het is? Vergeet dat maar. Dan moet je eerst gedoctoreerd zijn in logaritme want een 8 kan een 6 of een 5 zijn en de 3 is mogelijks een 2 of 7.

De snooze knop is ook heel strategisch geplaatst. Het lijkt net een mijnenveld als je deze knop wil indrukken want voor je het weet heb je je wekker een uur verder gezet of ineens 'alarm 2 (ja dat leest u goed)' ingeschakeld.

Als je denkt deze wekker te willen kopen voor zoon of dochterlief, dan zal ik kind & gezin hiervan op de hoogte brengen!
Te goed gewoon _O_

http://www.2dehands.be/au(...)d-weg-247682968.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')