Gewoon 2 clubs maken en tegen elkaar gaan spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 13:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij hebben jullie al een vol team bij PS, wie mogen er LB/RB staan?
CAMquote:Op donderdag 18 september 2014 13:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik call voor CDM of RW/RM.
Raapfeest en Dreetje CDM
Ik zie het al, dat worden 2 clubsquote:Op donderdag 18 september 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk LW of LM door Lindgren
Denk zelfs 3 of 4.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat worden 2 clubs
Hoe zit het met die teams? Afgelopen jaren niet echt gedaan, maar lijkt mij wel leuk om soms een digitaal balletje te trappen met wat FOK!'ers.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij hebben jullie al een vol team bij PS, wie mogen er LB/RB staan?
Ik doe dat ouwehoeren wel zonder mee te doenquote:Op donderdag 18 september 2014 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Nee man, clubs is de leukste game mode bij Fifa, lekker ouwe hoeren en op de tegenstander zeiken.
Dat is niet zijn vriendinquote:Op donderdag 18 september 2014 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die vriendin van Deji lijkt wel 40
Ohquote:
Een of andere grap. Zij maakt zelf ook filmpjes waarbij mannen aan haar tieten moeten zitten zonder aan haar tieten te zitten ofzo. Gewoon guest appearance om meer subscribers te werven ofzo.quote:
uhh BEEST?!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Uhh wat?
Holy shit. Beste kaart.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Uhh wat?
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef Kiid het volgende:
Jullie onderschatten allemaal het belang van vision & positioning
Fotosoep en te veel push up. Ook trouwens veel te puntige schouders.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze heeft overigens wel een goed lichaam
[ afbeelding ]
Dat zeg ik verder ook niet. Maar 85 pace met die lengte EN 4* skills...quote:Op donderdag 18 september 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nou...echt beste stats..
61 shootingquote:Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef Kiid het volgende:
Jullie onderschatten allemaal het belang van vision & positioning
Is ook wel tof hoor, speel je gewoon met 2 tot 11 spelers tegen een ander team met ook 2 tot 11 spelers. Een iemand is Any (speelt alles wat niet bezet is) en de rest pakt gewoon een positie met je eigen speler.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe zit het met die teams? Afgelopen jaren niet echt gedaan, maar lijkt mij wel leuk om soms een digitaal balletje te trappen met wat FOK!'ers.
en goede jumping voor een Silver.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zeg ik verder ook niet. Maar 85 pace met die lengte EN 4* skills...
Doelde eigenlijk meer op Grandescoquote:Op donderdag 18 september 2014 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zeg ik verder ook niet. Maar 85 pace met die lengte EN 4* skills...
quote:Op donderdag 18 september 2014 13:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Fotosoep en te veel push up. Ook trouwens veel te puntige schouders.
Ah, klinkt wel geinig. Be-a-pro ooit een paar seizoentjes gespeeld, maar dat was maar saai tegen/met de CPU.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook wel tof hoor, speel je gewoon met 2 tot 11 spelers tegen een ander team met ook 2 tot 11 spelers. Een iemand is Any (speelt alles wat niet bezet is) en de rest pakt gewoon een positie met je eigen speler.
Ja het dus be a pro maar dan online tegen andere en met andere.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, klinkt wel geinig. Be-a-pro ooit een paar seizoentjes gespeeld, maar dat was maar saai tegen/met de CPU.
Puntige schouders, is dat echt een ding?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Fotosoep en te veel push up. Ook trouwens veel te puntige schouders.
Ik grapte maar wat. Ouwe pik.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Puntige schouders, is dat echt een ding?
Dan is het goed. Was even bang dat je niet geschikt zou zijn voor clubs.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik grapte maar wat. Ouwe pik.
Dat ben ik niet want ik ben Limburgs.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan is het goed. Was even bang dat je niet geschikt zou zijn voor clubs.
Apart volk, maar je avatar maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dat ben ik niet want ik ben Limburgs.![]()
Limburg ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |