De wapens zijn volgens mij wel redelijk identiek, alleen in een nieuw jasje gestoken. De MMO is wel iets nieuws.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar qua wapens enzo vind ik het wel wat toffer dan Halo, plus de opzet al mmo
Ik heb toch wel wat andere dingen gezien en minder plasmameuk dacht ik?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De wapens zijn volgens mij wel redelijk identiek, alleen in een nieuw jasje gestoken. De MMO is wel iets nieuws.
Omdat ik een ongeduldig klein kind benquote:Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom wacht je niet gewoon op de FIFA 15 bundel?
Die kwam er toch volgens mediamarkt?
Ja Halo 2 was geniaal. Heb toen echt heel veel 4 v 4 bij iemand thuis gespeeld. Zelfs een keer 4 v 4 v 3quote:Op donderdag 18 september 2014 13:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Halo 1 & 2 waren legendarisch, daarna is het wel minder geworden. Lekker de oude xbox aan elkaar linken en dan 4 tegen 4 gaan spelen. Epische taferelen.
Van wat ik had gezien vond ik best wel wat dingen op Halo lijken. De granaten die je gooit en die dan net als de Needler op hun doel afgaan. Als ik naar de wapens kijken is de verhouding volgens mij hetzelfde. Meer machine guns maar ook wel wat plasma wapens.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb toch wel wat andere dingen gezien en minder plasmameuk dacht ik?
jij stinkt zelf gruwelijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Halo 2 was geniaal. Heb toen echt heel veel 4 v 4 bij iemand thuis gespeeld. Zelfs een keer 4 v 4 v 3
1 groep op de 'overloop' en de andere groepen in slaapkamers van dat huis. De bovenverdieping stonk zo gruwelijk aan het eind van de dag
Pagina van Lindgren?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit is die pagina van Lindgren?
Goede oude tijd. Elk huis werd inderdaad verdeeld want je mocht zeker niet de tactiek van de andere groep horen. Altijd mensen die beter waren dan anderen wat altijd voor gemekker zorgde bij het indelen van de teams.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Halo 2 was geniaal. Heb toen echt heel veel 4 v 4 bij iemand thuis gespeeld. Zelfs een keer 4 v 4 v 3
1 groep op de 'overloop' en de andere groepen in slaapkamers van dat huis. De bovenverdieping stonk zo gruwelijk aan het eind van de dag
Chill, heb het dus ook al op meerdere bronnen gelezen maar dit zegt wel genoegquote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef Alovenac het volgende:
Voor de mensen die nog een PS4 aan willen schaffen. Ik stond net bij de Intertoys voor een PS4 Destiny bundel en liet mij al ontvallen dat ik toch niks met het spel ging doen.
Medewerker zei dat officieel maandag pas bekend mocht worden gemaakt dat Intertoys volgende week met een FIFA15 + PS4 bundel kwam voor 399eu.
quote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef Alovenac het volgende:
Voor de mensen die nog een PS4 aan willen schaffen. Ik stond net bij de Intertoys voor een PS4 Destiny bundel en liet mij al ontvallen dat ik toch niks met het spel ging doen.
Medewerker zei dat officieel maandag pas bekend mocht worden gemaakt dat Intertoys volgende week met een FIFA15 + PS4 bundel kwam voor 399eu.
Godverquote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pagina van Lindgren?
[ afbeelding ]
Die ga ik halen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef Alovenac het volgende:
Mijn PS4 mochten ze gelijk weer terugzetten. Krijgt gewoon bij aankoop van de PS4 het spel FIFA15. Actie geldt tot 2/10 volgens hun.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chill, heb het dus ook al op meerdere bronnen gelezen maar dit zegt wel genoeg![]()
Mooi zo.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef Alovenac het volgende:
Naja ik haal hem bij de MM denk ikquote:Op donderdag 18 september 2014 13:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Mijn PS4 mochten ze gelijk weer terugzetten. Krijgt gewoon bij aankoop van de PS4 het spel FIFA15. Actie geldt tot 2/10 volgens hun.
En ofquote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef OmniRocket het volgende:
over een weekje hebben we met clubs al heel wat engelse koters aan het janken gemaakt
The Dreetjenator kan weer aan de slag dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef OmniRocket het volgende:
over een weekje hebben we met clubs al heel wat engelse koters aan het janken gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |